X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nej nej nej (MGP)


Svar
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/02-04 22:18 
Hvad er det dog for en sang der vandt! : /

Skal vi repræsentere Spanien eller hvad sker der?
Home is where the hardware is..
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 07/02-04 22:28 
Lød som den danske Ricki Martin... - Zididada skulle ha' vundet! :P
john1983john1983Skrevet 07/02-04 22:32 
Synes det var den eneste rigtige vinder... klart den bedste sang
At være Arsenal-fan, må være som at være homoseksuel, man kan ikke gøre for det, men man ville aldrig vælge det frivilligt.... Come on U Spurs
crying outcrying outSkrevet 07/02-04 22:37 
Syntes at den var OK (ehm - i forhold til de andre)... Et tak til DR, for at sende det på nettet ;)
Jusqu'a ici tout va bien....
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 07/02-04 23:36 
syntes at ærlig talt at hele bundtet sang som om de havde fået proppet en ananas op i anus...enig mht. ricki martin
fearless popcornfearless popc...Skrevet 07/02-04 23:40 
Øv, nåede ik at se det.
just plug it in.
Homer00Homer00Skrevet 08/02-04 00:22 
Jeg nåede heldigvis ikke at se det..
Must eat - So cheap...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/02-04 00:23 
lol da : )
Home is where the hardware is..
HardballerHardballerSkrevet 08/02-04 02:01 
Den bedste vandt.. Helt klart..
HankyHankySkrevet 08/02-04 11:09 
Synes også det var den eneste rigtige der vandt
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AndyAndySkrevet 08/02-04 11:23 
Hvem var det? nåede ikke at se hvem der vandt..
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 08/02-04 11:27 
Forside på EB idag: "Jeg vandt for min mand" udtaler MGP vinderen Tomas Thordanson

Muhahahaha glæder mig til at se ham optræde i muslimske Tyrkiet til maj. Det skal nok skabe røre dernede:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
AndyAndySkrevet 08/02-04 11:45 
Æv, det var ikke den jeg ville ha vandt - Buuhuuu!!!:D
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
FourDFourDSkrevet 08/02-04 11:48, rettet 08/02-04 11:54 
MGP = Uprofessionelt pis. (Eller Meget Grimme Popstjerne)
Det hele lød sgu af lort, men "sig det er løgn" var forholdsvist den bedste.

Har i nogensinde lagt mærke til at hvor anspændte de er? De slapper ALDRIG af.
Forresten lød strygerne i nanna's sang næsten fuldstændig som i robbie williams: millinium
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
PaenPaenSkrevet 08/02-04 12:03 
Besluttede at se Days Of Thunder istedet for 12 gang :)

Og det har jeg stadig ikke fortrudt

Hygge!
Lóriens blade falder ikke forgæves
DommergaardDommergaardSkrevet 08/02-04 12:18 
Det var den rigtige der vandt! Synes generelt at det var nogle ringe sange, men det her var da den bedste af de ringe! >;>
KeenKeenSkrevet 08/02-04 12:21 
Som en af mine venner sagde: "den er da god nok så længe man ikke skal se på ham" :)
MarcusMarcusSkrevet 08/02-04 13:13 
Dawn>> Det forstår jeg godt.
Jeg tror også jeg ville få mere ud af at stirre ind i en væg i stedet for at se det, hvis det var lige langt tid.
SephirothSephirothSkrevet 08/02-04 13:25 
Dr. Mogensen>
Forside på EB idag: "Jeg vandt for min mand" udtaler MGP vinderen Tomas Thordanson

Muhahahaha glæder mig til at se ham optræde i muslimske Tyrkiet til maj. Det skal nok skabe røre dernede:o)

Surprise? Alle mandlige MGP deltagere er bøsser...

Så det heldigvis ikke - siger mig ingenting.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JesperJesperSkrevet 08/02-04 13:58 
Okay - det er da noget af nogle holdninger.

Anyways jeg synes det var et af de bedre melodi grand prix længe. Havde svært ved at udvælge top 5 efter den indledende runde, da jeg synes det var forholdsvist tæt. Men det er jeg måske ene om?
DommergaardDommergaardSkrevet 08/02-04 14:18 
Sephiroth>
Surprise? Alle mandlige MGP deltagere er bøsser...

Så det heldigvis ikke - siger mig ingenting.

Det er faktisk sjovt du siger det, de virkede sq lidt gay de drenge! Ikke noget galt i det, men det gjorde de sq!
Star SoldierStar SoldierSkrevet 08/02-04 14:38 
WilliDaRappa>
MGP = Uprofessionelt pis.

Er du sindsyg en gang GADEGØGL, det var så flovt at jeg slukkede, hvad gik der galt med de 2 kasse daskere? og var Peter Mygind på stoffer?, kom så alle sammen, op af stolene ~ dask med hænderne og syng så med på æble-mand.....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
The DaneThe DaneSkrevet 08/02-04 15:58 
Jeg vil bare sige stakkels Peter Mygind, som skulle få tiden til at gå mens de fik slæbt sig på scenen.

Hvad angår EB (og BT), så siger de jo 7000 ting uden at få det verificeret inden. Så man kan ikke stole på det der kommer derfra.

Ellers med MPG - det var da den bedste der vandt, at han så ikke kunne finde på noget andet end den håndklasker igen er så synd for det var så ellers kun Zididada der virkede mindst indøvet (og de andre var ekstremt stive i folderne).
Jeg vil ellers mene, at dem som stak ud i hukommelsen var ham med gulvtæppet foran (som kunne trænge til en anden trøje), Neighbours (som ærligt talt virkede mest som en Brd. Olsen kopi), og Nr. 9 med læderbukserne og lynlåsen som stak ud.

Men papkasse show var da fede.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/02-04 16:05 
Du kan høre vindersangen på dr.dk (kræver realplayer).

Han synger vel meget godt, men hvorfor lavede de ikke en "dansk" sang?

Hør sangen her : /
Home is where the hardware is..
PalsgaardPalsgaardSkrevet 08/02-04 16:11, rettet 08/02-04 16:11 
Skal vi ikke bare blive enigen om, at MGP er et ganske udemærket tv-show......... hvis altså det eneste alternativ er, at blive kranie-insimineret med et elektrisk elefantben midt under en vandkamp!? :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 08/02-04 16:33 
Dr. Mogensen>
Forside på EB idag: "Jeg vandt for min mand" udtaler MGP vinderen Tomas Thordanson

Muhahahaha glæder mig til at se ham optræde i muslimske Tyrkiet til maj. Det skal nok skabe røre dernede:o)

Det tror jeg bestemt ikke, det gør! I al fald ikke i forhold til et par år siden, hvor det var det en israelsk mand, som havde fået en kønsskifteoperation (eller var han bare transvestit?) som vandt det internationale.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
JesperJesperSkrevet 13/02-04 14:41 
Hehe - ja, det kan jeg godt huske ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/02-04 15:05 
Jeg mener generelt at mange af de andre landes sange er meget bedre end de danske.

Men nu skal jeg ikke kunne udtale mig om vinder sangen, jeg måtte ikke se det for konsollen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/02-04 15:29 
Hvad?! Kan I ikke lide vinderens svansen og dansen?

;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig