X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mainstream gamers - Den værste sætning?


Svar
FourDFourDSkrevet 07/02-04 18:08, rettet 08/02-04 11:45 
Hvilken sætning er den men mindst vil have ryger ud af en Extremt-mainstream gamer?

1. Kan vi ikke spille sammen?
2. Aj, det her spil er alt for svært!
3. Det er herre snyd! Du er meget bedre end mig! Vil du ikke lige gøre dig dårligere? -1 stemme
4. Må jeg være den samme mand som dig? (Det er dog mere irreterende når ens venner gør det uden at spørge)
Eller måske en anden sætning?

Bare stem-stem-stem!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/02-04 18:10 
Definer mainstream-gamer?
Home is where the hardware is..
FourDFourDSkrevet 07/02-04 18:16, rettet 07/02-04 18:18 
Mainstream gamer:
Folk der ikke interreserer sig for steder som N-club, playright, osv.
De følger på ingen måde med i hvad der sker i spil verdenen.
Den slags folk der køber en N64/PS1 med et skide kedeligt spil og spiller på den resten af året, og klarer spillet 10 gange, og stadig syntes det er sjovt fordi han/hun ikke kender bedre spil, og ikke er interreseret i at finde et.
Folk som man enlig ikke gider at spille med.
Folk som aldrig tjekker en andmeldelse før de køber spillet.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Cless AlveinCless AlveinSkrevet 07/02-04 18:23 
Findes der overhovedet sådan nogle personer mere nu da de sådan set får smidt alle mulige spil lige i hovedet når de træder ind i en computerspils forretning.
"Truly if there is evil in this world, it lies within the heart of mankind" Edward D. Morrison
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/02-04 18:23 
WilliDaRappa>
Mainstream gamer:
Folk der ikke interreserer sig for steder som N-club, playright, osv.
De følger på ingen måde med i hvad der sker i spil verdenen.
Den slags folk der køber en N64/PS1 med et skide kedeligt spil og spiller på den resten af året, og klarer spillet 10 gange, og stadig syntes det er sjovt fordi han/hun ikke kender bedre spil, og ikke er interreseret i at finde et.
Folk som man enlig ikke gider at spille med.
Folk som aldrig tjekker en andmeldelse før de køber spillet.

Undskyld jeg siger det. Men det synes jeg er noget af en vrangforestilling.
Home is where the hardware is..
FourDFourDSkrevet 07/02-04 18:25, rettet 07/02-04 18:26 
Ok. Måske var det lidt en overdrivelse.
Så lad mig formulere det sådan her:
Vennerne (eller fjenderne :P) som intet aner om spil.
Dem som aldrig er på nogen som helst gamesites.
Tilfredse? :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 07/02-04 18:27 
nummer 3 bliver hele tiden brugt af en af mine venner...og desuden hader jeg folk der ikk ved en skid om spil :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/02-04 18:27 
Well. Jeg interesserer mig ikke en dart for N-Club. Kender "intet" til PS2 og Xbox. Er jeg mainstream så?
Home is where the hardware is..
FourDFourDSkrevet 07/02-04 18:29, rettet 07/02-04 18:30 
Playright er en gamesite, og du er da vel bare en smule "into the game world"?
EDIT: Damn... Jeg har ødelagt et af mine egne emner... igen igen.. :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/02-04 18:31 
Der står da ikke direkte spilnyheder på Play:Right. Ved faktisk kun, at der kommer et über hypet spil til Xbox ved navn 'Fable'.
Home is where the hardware is..
FourDFourDSkrevet 07/02-04 18:31, rettet 07/02-04 18:34 
Men du ved vel en smule om Gamecube?
At du ikke kender noget til PS2 og Xbox beviser vel bare at du ikke interreserer for de 2 konsoller, og fokuserer på GC.
Så du er altså STADIG ikke en mainstream gamer!
Kan vi ikke kommer tilbage til "the topic"?

EDIT: En mainstream gamer er sådan en der bruger de sætninger jeg har skrevet i mit første indlæg hele tiden!
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/02-04 18:32 
Ja?
Home is where the hardware is..
ChronoChronoSkrevet 07/02-04 18:43, rettet 07/02-04 18:43 
Jeg forstår ikke hvad der er galt med det første spørgsmål. Det er da altid sjovt, at spille sammen i stedet for mod hinanden.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
FourDFourDSkrevet 07/02-04 18:53, rettet 07/02-04 18:54 
Tænker: "Hvorfor lavede jeg overhovedet det her emne? Dumme william.."
Chrono: Tjaaa det kan du da have ret i. Men det kan ligeså være irreterende at personen man spiller med ikke "tør" at spille mod en. Det er da noget af det mest kujon agtige at være bange for at tabe i et spil.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/02-04 18:59 
Søgaard>
Well. Jeg interesserer mig ikke en dart for N-Club. Kender "intet" til PS2 og Xbox. Er jeg mainstream så?

Uanset hvad, så tror jeg din ekstreme fascination af Neo Geo holder dig fra at være en mainstream gamer ;)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/02-04 19:01 
WilliDaRappa>
Tænker: "Hvorfor lavede jeg overhovedet det her emne? Dumme william.."
Chrono: Tjaaa det kan du da have ret i. Men det kan ligeså være irreterende at personen man spiller med ikke "tør" at spille mod en. Det er da noget af det mest kujon agtige at være bange for at tabe i et spil.

Emnet er vel fint nok, synes bare ikke dine argumenter er knivskarpe : )
Home is where the hardware is..
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/02-04 19:02 
KidCaffeine>
Søgaard>
Well. Jeg interesserer mig ikke en dart for N-Club. Kender "intet" til PS2 og Xbox. Er jeg mainstream så?

Uanset hvad, så tror jeg din ekstreme fascination af Neo Geo holder dig fra at være en mainstream gamer ;)

Hehe : )
Home is where the hardware is..
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/02-04 19:06 
2, 3 og 4 kunne alle tre blive hamrende irriterende at høre på. Men 1'eren synes jeg umiddelbart heller ikke fejler noget. Eksempelvis mine shooters hiver jeg næsten aldrig frem, med mindre jeg kan lokke ande til at spille med. Men måske misforstår jeg, hvad du mener med det
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/02-04 19:09 
Han mener vel, at spille på samme team (altså SAMMEN).. Men den er meget let at misforstå : )
Home is where the hardware is..
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/02-04 19:16 
Det er den, ja :)

Men at spille på samme team er der vel heller ikke noget specielt mainstream over? Kommer naturligvis an på spillet
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/02-04 19:18 
Jo hvis han er en newbie, som ikke kan klare sig alene : p
Home is where the hardware is..
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/02-04 19:27 
Det er også irriterende, hvis han er et fjols der bruger alle ens credits i shootere, inden man selv får brugt en eneste :)
majjohamajjohaSkrevet 07/02-04 19:54 
Synes det er fedt at spille sammen og mod mine venner, har ikke det store imod at tabe i spil, så længe min modstander ikke hoverer. Men det fedeste er nu at vinde, og så at spille sammen med en. Team play er for cool, især i spil som Perfect Dark. Mmmm :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/02-04 20:02 
Man skal da hovere. Så ens modstandere bliver pisse sure eller jaloux pga. mine tydelige skills : )
Home is where the hardware is..
FourDFourDSkrevet 08/02-04 11:44 
Min mening om at spille sammen:
Jeg syntes at det er fedt nok at spille for eks. shooters, og arkade fly spil på samme hold, men det kan kedeligt i længden at den man spiller med ikke "tør" at spille mod en. For eks. er det en del sjovere at spille mod hinanden i Def jam vendetta, end at spille med hinanden, men spil som fifa kan faktisk være skide skægge at spille sammen i :)

En af mine venner begyndte at græde en gang fordi jeg vandt i smugglers run: warzones på GC.
Havde ikke engang blæret mig :/

Tager lige et nyt emne op: Er det bare mig, eller er det skide irreterende når man spiller Beat em' up spil som Tekken, soul calibur osv. og den man spiller mod bliver ved med at bruge det samme trick, HELE tiden?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/02-04 11:58 
Det er ret irriterende, ja :)

Jeg husker specielt i de gamle Mortal Kombat spil, at nybegyndere havde en irriterende tendens til at gemme sig i det ene hjørne, dukke sig og kun lave uppercuts
KilroyKilroySkrevet 08/02-04 12:32 
Hehe, jeg har selv brugt halvdelen af "Herre snyd, det der...", men det har mest været når jeg har spillet kampspil mod min søster eller en af mine kammerater. De har ikke en dyt forstand på sådan nogle spil, så mens man sidder og planlægger alle mulige finter og manøvre, tamper de løs på joypaddet, hvilket tit betyder at jeg bliver jordet af deres ufine kampstil....:/
Kilroy Was Here
MrCaseMrCaseSkrevet 08/02-04 13:02 
mainstream-gamer irriterer mig mest ved at ville spille lette, kedelige, slashy spil i 10 minutter, inden de flakser videre...
Have you considered sucking less?
MarcusMarcusSkrevet 08/02-04 13:17 
Jeg vil ikke sige det beskriver en mainstream gamer, hvis man skulle definere en så ville det vel være en spiller der netop altid læser anmeldelser først og køber alle de spil andre godt kan lide, han tør aldrig tage en chance og købe noget eksperimenterende. Han vil nok typisk kun spille spil som Mario, Tekken, Zelda etc.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/02-04 13:35 
Well! Synes ikke der findes mainstream-gamere. For den korrekte betydning ville jo være, at han kan lide ALLE slags spil!

Det kedelig er dog mainstream-spil, som bare er der for at tjene penge. Da de relaterer til ALLE.
Home is where the hardware is..
JesperJesperSkrevet 08/02-04 13:55 
Mainstream gameren ser jeg som den "almindelige" gamer. Ham som gør som alle andre, og ja - køber det andre køber. Han (eller hun) gør hvad han (eller hun igen) tror er det der er "in" - gør ikke hvad man selv synes. En der er med på "moden". For nogle år siden ville jeg have sagt at en typisk mainstream gamer havde en playstation og forgudede den, fordi Sony gjorde det til noget "smart" at have en Playstation - sådan står det heldigvis ikke helt idag, da folk er begyndt at få øjnene op. Men jeg tror I ved hvad jeg mener.

PS: Og nej jeg har ikke noget imod folk der spiller playstation, og kun har en sådan. Det er ikke Jer jeg er ude efter ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig