X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ang. Region 3


Svar
PeculiarPeculiarSkrevet 07/02-04 13:04 
Jeg har lige købt mig et par Region 3 DVD'er som jeg desværre har lidt problemer med: Når jeg afspiller dem på mit eget fjernsyn er filmene i sort/hvid mens samme afspiller viser dem i farver på mine forældres fjernsyn. Kan det skyldes at det andet fjernsyn har 100 Hz og kan jeg evt. købe et kabel eller en anden afspiller der kan vise dem i farver på mit fjernsyn??
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/02-04 13:09 
Det har ikke noget at gøre med, at det andet er 100Hz. Det er nok nærmere, at dit eget tv ikke understøtter NTSC
PeculiarPeculiarSkrevet 07/02-04 13:16 
Ok og det kan ikke afhjælpes med et kabel??

Tænker så lidt på at købe nyt fjernsyn. Hvordan kan jeg se om et fjernsyn understøtter NTSC?
DizzyDizzySkrevet 07/02-04 14:27 
Jeg tror ikke altid man kan se det, jeg vil dog tro at de fleste nyere fjernsyn kan vise NTSC.
Køb et Philips du kan afspille NTSC, og så få man da et ret godt fjernsyn for pengene (her er der måske nogle som er uenig ;-)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 07/02-04 15:41 
Køb et fuldmonteret scart kabel, så du kan køre RGB. Så kommer du udover farve-kodningen. Ved RGB er der kun tale om 50/60 Hz, men ingen farve-kodning, og så længe billedet ikke "ruller"/flimrer så understøtter dit tv 60 Hz.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JmogJmogSkrevet 08/02-04 01:07 
Peculiar>
Tænker så lidt på at købe nyt fjernsyn. Hvordan kan jeg se om et fjernsyn understøtter NTSC?

De fleste forretninger har en udgave af manualen liggende et sted. Det står som regel i den. Enten står der noget om at det understøtter NTSC eller at det er multistandard. Det er det samme.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig