X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO grafik


Svar
SideshowSideshowSkrevet 27/03-03 18:11 
Sådan lige ved første øjekast synes jeg, at grafikken virker lidt mere grumset end DC versionen. Men det er måske bare mig?
>>There's only Juan Pablo Angel<<
la0sla0sSkrevet 27/03-03 18:25 
Nu har jeg rågamet den og jeg synes den er meget ens med DC udgaven. Mere grumset synes jeg faktisk ikke at den er, men nu overspillede jeg den heller ikke. Det kan da være jeg skal smide DCudgaven i, iaften.
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/03-03 18:27 
Rågamet? Jeg har spillet det i 7 dage (40 timer) og er allerede lv. 32!
Men ok back to toppic.
Grafikken er da en del flottere end den til DC.
Ihvertfald hvad angår landskaberne i Episode II
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 27/03-03 18:33, rettet 27/03-03 18:34 
hehehe.. i torsdags var jeg level 31... så startede jeg en ny char og startede forfra... ;)
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/03-03 18:35, rettet 27/03-03 18:41 
Surt ;)
Når jeg engang får råd til et keyboard, så må vi mødes online og bytte våben! (Jeg er HUmar)

EDIT: Ja ok så du var det i torsdags. men du er vel heller ikke afhængig af at en eller anden slam-so i bog og ide skal bestille det hjem, og så først får det 2 uger for sent!? Ja bog og ide kan rigtig ødelægge ens weekend :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SideshowSideshowSkrevet 27/03-03 18:48 
Det er muligt det er mit fjernsyn der skoder i forhold til det gamle.
>>There's only Juan Pablo Angel<<
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/03-03 00:24 
Tænkte lige jeg ville spørge..... hvordan er combat??

Er det sådan at man trykker på fjenden også angriber den selv eller er det sådan noget Zelda hack'n slash hvor man bare skal gå amok selv???
Well crucify the insincere tonight...
la0sla0sSkrevet 28/03-03 09:22 
Konsolkongen >
EDIT: Ja ok så du var det i torsdags. men du er vel heller ikke afhængig af at en eller anden slam-so i bog og ide skal bestille det hjem, og så først får det 2 uger for sent!? Ja bog og ide kan rigtig ødelægge ens weekend :D

Jeg kan huske at da FFX kom ud gik jeg rundt med et tilgodebevis på hele 550kr som jeg ville fyre af på spillet. Problemet var bare at det var til Bog & Ide og de brugte hele *biiiiip* 3 uger på at skaffe det fordi deres "lagersystem var nede da det skulle flyttes".

Jeg kender det.. men ja vi må lige mødes engang... omend jeg gik lidt i panik i går da jeg spillede med min 31 lev char (en RaMAR) og opdagde at jeg havde mistet min Varista og min specielle Sniper Rifle, hvordan det er sket fatter jeg ikke.
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 28/03-03 09:24 
Public EnemY >
Tænkte lige jeg ville spørge..... hvordan er combat??

Er det sådan at man trykker på fjenden også angriber den selv eller er det sådan noget Zelda hack'n slash hvor man bare skal gå amok selv???

Du sigter på fjenden, så trykker du på den knap du har valgt til at angribe med (du kan customize hvilke knapper du vil bruge) og så angriber du. Der er dog en deeel auto aiming med i spillet.
Hvad sker der?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/03-03 13:37 
la0s >
men ja vi må lige mødes engang...jeg havde mistet min Varista og min specielle Sniper Rifle, hvordan det er sket fatter jeg ikke.

Ja jeg kontakter dig lige når jeg kommer online! Hvis du mangler snipers, så har jeg da en 4-5 stykker!
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/03-03 14:52 
la0s >
Public EnemY >
Tænkte lige jeg ville spørge..... hvordan er combat??

Er det sådan at man trykker på fjenden også angriber den selv eller er det sådan noget Zelda hack'n slash hvor man bare skal gå amok selv???

Du sigter på fjenden, så trykker du på den knap du har valgt til at angribe med (du kan customize hvilke knapper du vil bruge) og så angriber du. Der er dog en deeel auto aiming med i spillet.

moo.....?? Forstår ikke:/

Altså... Angriber din karakter af sig selv som i Balduas Gate, Diablo ovs... Eller er det real time ligesom Zelda, hvor der nærmest kommer "lock on target"????
Well crucify the insincere tonight...
la0sla0sSkrevet 28/03-03 17:39 
du trykker for hver gang du vil skyde/slå med sværdet...

øhm angriber karakteren af sig selv i diablo?
Hvad sker der?
la0sla0sSkrevet 28/03-03 17:40 
Konsolkongen >
Hvis du mangler snipers, så har jeg da en 4-5 stykker!

ellers tak ;)
jeg har snipers nok.. men den jeg har mistet var en af de der specielle items med et navn... altså ikke bare en "Shock Rifle + 15". Bare irriterende
Hvad sker der?
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/03-03 18:08 
la0s >
du trykker for hver gang du vil skyde/slå med sværdet...

øhm angriber karakteren af sig selv i diablo?


Du klikker på fjenden også kan du gå ud og lave dig en sandwich mens karakteren selv slår!

Men fedt det er sådan!

Jeg undre mig bare over at man ikke kan kommnikere uden et keyboard og de så ikke har udgivet noget! Det er virkelig surt at Nintendo er ligeglade for det lyder ellers fedt:)
Well crucify the insincere tonight...
la0sla0sSkrevet 28/03-03 18:20 
øhm jeg tror at vi snakker forbi hinanden.... hvis du i Diablo trykker en gang på fjenden, så slår/skyder din karakter EN gang... hvis du i PSO sigter på fjenden og trykker på skydeknappen en gang så skyder du en gang. :)

du kan godt kommunikere med joypad'et men det er ikk så godt.. ;)
Hvad sker der?
ValkyrieValkyrieSkrevet 28/03-03 18:57 
Jeg er altså forvirrdet her og jeg for ondt i hovdet, så vi må hellere stoppe! Min tandhjul oppe i hovdet har det med at gå baglås^_^

Jeg har hørt der er ting man kan downloade.... nye items, og det der Nights spil til Saturn(??)
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/03-03 14:19, rettet 29/03-03 14:20 
la0s >
ellers tak ;)
jeg har snipers nok.. men den jeg har mistet var en af de der specielle items med et navn... altså ikke bare en "Shock Rifle + 15". Bare irriterende

Altså du mener:
Dim Rifle/sniper + ?
Heart Rifle/sniper + ?
Shock Rifle/Sniper + ?
Ice Rifle/Sniper + ?
osv. osv.....

Dem burde jeg også ha' nogen af.
Men hvis jeg finder nogen interasante våben kan jeg da lige gemme dem til dig. (går stadig ud fra at du er Ranger)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/03-03 14:38, rettet 29/03-03 20:27 
Public EnemY >
Jeg har hørt der er ting man kan downloade.... nye items, og det der Nights spil til Saturn(??)

Ja det er rigtigt, men det er ikke helt det samme som det til saturn, dog håber jeg det er lige så godt!
Man kan også downloade:
Chao Garden (med en super sjælden TAILS chao, til SA2!!!)
Chu Chu Rocket (det ved jeg ikke helt præcist)

Men efter som de fleste skal hentes online kan det jo være at de laver endnu flere!!!

Det kræver også at man har en GBA/GBA SP og et link kabel til GC. Der skal heller ikke bruges noget spil til GBA'en det blir bare downloaded på maskinen! (men forsvinder dog hvis man slukker for den. (altså GBA'en, GC'en kan man slukke når man har fuldført downloadningen, og så sætte et andet spil i, uden at miste spillet på GBA'en))

Her er så hvordan man downloader chao garden til sin GBA:

Man skal spille den quest der hedder "The Fake in yellow". Når man har klaret den går man så hen til Hunters Guild og får at vide at man kan få sine penge af hende bag desken.
DET SKAL MAN IKKE GØRE!!!
Istedet skal man gå til bare til Forest 1, og finde et vandfald hvor der er 3 Rag Rappy's man kan tale med.
Anyway, så går man hen til vandfaldet og vender ryggen til det og trykker så på L knappen så kameraet kommer om bag ens character.
så skulle kameraet dreje om på en af buskene, og i busken er der en Chao, som gir dig nøglen til et GBA spil inde i byen.

Så burde i kunne finde ud af resten!

Bemerk!!!!: Hvis i slukker GC'en eller afslutter questen så forsvinder GBA'en fra byen, ellers skal i klare samme quest en gang til. Så deeeeeeet....

Håber det hjalp, for nu har jeg fået krampe i fingrene :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig