X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prince of Persia - SNES ??


Svar
BlossomBlossomSkrevet 27/03-03 17:40 
Jeg kunne godt tænke mig at høre fra nogen der ved bare en lille smule om hvad man skal i/med det spil.
Jeg er efterhånden ved at være træt af kun at leve 30 sek. fra maskinen tændes og til jeg møder den første mand ca. 10 sek. inde i spillet...
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
AmbyAmbySkrevet 27/03-03 17:47 
træk dit sværd :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 27/03-03 18:08 
Find sværdet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AmbyAmbySkrevet 27/03-03 18:19 
*dammit*
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BlossomBlossomSkrevet 27/03-03 19:28 
Er der noget specielt over det spil eller hvad?
Noget værd?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
NaieraNaieraSkrevet 27/03-03 20:22 
Måske du skal bruge det til at nakke ham der nakker dig 30 sekunder inde i spillet?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BlossomBlossomSkrevet 27/03-03 20:33 
Øh... What??
jeg mente om spillet var noget værd.
Jeg har opgivet at komme længere end de 30 sek..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
SumezSumezSkrevet 27/03-03 21:14 
*sukker meget dybt*
Prince og Persia er en kæmpe klassiker. Tror mht. sjældenhed ikke SNES versionen er særlig meget værd, men Prince of Persia er et fremragende spil og vil altid stå som en af de rigtig store klassikere indenfor den genre.
Glæder mig selv til jeg snart modtager PC Engine versionen ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
flottenheimerflottenheimerSkrevet 27/03-03 21:22, rettet 27/03-03 21:23 
*sukker også meget dybt* :)
Jeg har selv gennemført Amiga versionen. Det var et virkelig fedt spil. Det var groundbreaking animation da det kom frem - alle sagde nøøøøøøj!

Hvad var det nu efterfølgeren hed? Var det ikke noget med "...black..." eller "flash-back" eller sådan noget?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RJKRJKSkrevet 27/03-03 21:25 
Flashback var bestemt ikke en opfølger til Prince Of Persia, omend de har mange ting tilfælles. Førstnævnte blev lavet af Delphine, sidstnævnte af Jordan Mechner.

Flashback var opfølgeren til Another World.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 27/03-03 21:38 
Blossom >
Øh... What??
jeg mente om spillet var noget værd.
Jeg har opgivet at komme længere end de 30 sek..

Jeg var overbevist om at der stod sværd og ikke spil ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 27/03-03 21:46 
Another World er dog uden tvivl stærkt inspireret af Prince of Persia ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
flottenheimerflottenheimerSkrevet 27/03-03 21:49 
jeg havde egentlig også sat "efterfølgeren" i situationstegn, da jeg skrev indlægget, men slettede det lige inden jeg trykkede [Opret] ...det skulle jeg altså ikke have gjort, så...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
BlossomBlossomSkrevet 27/03-03 22:12 
Jeg har både Flashback og Another world.
Nogen af dem der er noget værd??
Kan ikke finde ud af dem (gider ikke).
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
SumezSumezSkrevet 27/03-03 22:14 
Der er faktisk et Prince of Persia 2, der er rigtig godt. Der findes vist egentlig flere spil, der går under det navn uden at være noget egentlig, men der er i hvert fald et til PC, der også er et rigtig godt, men overset spil. Med VGA grafik, stadig imponerende animationer og en masse interessante nye idéer til spillet, der har formået at beholde 1'erens genialitet.
Jordan Mechner er for tiden involveret i et nyt 3D PoP spil. Så vidt jeg ved havde han ikke noget at gøre med det sidste, "Prince of Persia 3D"?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MadsMadsSkrevet 27/03-03 22:15 
De er ikke noget specielt værd, det er bare gode spil.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
BlossomBlossomSkrevet 27/03-03 22:15 
Naiera >

Jeg var overbevist om at der stod sværd og ikke spil ;)

Helt ok!
Du var helt chokeret da du skrev den besked ikke. Det lød sådan. (Naiera tænker: Hvordan kan hun dog være SÅ dum?)
Jeg tænker: Hmmm. de har briller på tilbud ved synoptik.. *GG* ;-b
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
PlaykidPlaykidSkrevet 27/03-03 22:28, rettet 27/03-03 22:29 
Sumez >
Der findes vist egentlig flere spil, der går under det navn uden at være noget egentlig, men der er i hvert fald et til PC, der også er et rigtig godt, men overset spil. Med VGA grafik, stadig imponerende animationer og en masse interessante nye idéer til spillet, der har formået at beholde 1'erens genialitet.

Ja, jeg vidste der fandtes et til PC, jeg kan bare ikke glemme navnet på det spil, eller de slemme dødsfælder!
Det er et meget genialt spil IMO.
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 27/03-03 22:38 
Blossom >
Jeg tænker: Hmmm. de har briller på tilbud ved synoptik.. *GG* ;-b

Mit syn er næsten perfekt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 27/03-03 23:43 
PoP, Another World og Flashback er alle fremragende titler.
Hvem mindes ikke ormene eller udyret i Another World ?
"Klipperne" eller det onde spejlbillede i PoP.
*Suk* Grrr Great Days...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig