X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

coop på playstation2?


Svar
fumfumSkrevet 05/02-04 15:18 
Min nevø vil gerne spøre om der findes nogle spil med denne funktion til ps2. Findes der 4-player coop via multitap.?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
APHAPHSkrevet 05/02-04 15:20, rettet 05/02-04 15:20 
Baldurs gate: Dark Alliance indeholder i hvert fald 2 player co-op
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/02-04 15:21 
Jeg ved at man i TimeSplitters 2 kan spille coop 2 spillere sammen, men om man kan være flere ved hjælp af multitap ved jeg ikke...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RJKRJKSkrevet 05/02-04 15:29 
Gauntlet: Dark Legacy har fire player co-op. Det er vist det eneste reelle fire player co-op spil i denne generation, tror jeg...?

Dungeons & Dragons Heroes er der selvfølgelig også (dog ikke til PS2).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
D.B.M.D.B.M.Skrevet 05/02-04 15:55, rettet 05/02-04 15:56 
MOH: Rising Sun har også 2-player co-op i story delen, men den er efter min mening ikke ret god, da banerne er gjort mindre, fyldt med fejl og man kan ikke gå ret langt væk fra hinanden før der opstår problemer!

Jeg kender heller ikke nogen 4-player co-op spil til PS2.
Bede-xBede-xSkrevet 06/02-04 11:40 
RJK>
Det er vist det eneste reelle fire player co-op spil i denne generation, tror jeg...?

Ved ikke helt hvad du mener med "reelle" fire player...Men der er da flere spil der har Co-op i fireplayer, omend de som oftest ikke er til PS2.

Til PS2 er der ihvertfald Project Eden(4P)

Kan du nøjes med to player findes der masser. Fx:

Battle Engine Aquila(2P-få baner)
Half-life(2p)
Conflict Desert Storm 1 & 2(2P, men 4P på Xbox/GC)
Contra SS(2P)
Dynasty Warrior 3+(2P)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 06/02-04 13:07 
bede-x>
Ved ikke helt hvad du mener med "reelle" fire player...

At det ikke bare er noget deathmatch-agtigt noget (TimeSplitters 2 etc.) og at det ikke bare er et reelt singleplayer-spil man kan spille som fire (ie. Conflict Desert Storm og Project Eden).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 06/02-04 16:15 
Ændrer Gauntlet sig når man spiller fire?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 06/02-04 16:17 
I begrænset omfang. Pointen er, at CDS og PE er beregnet på, at én spiller styrer alle figurerne (på skift). Det er banerne opbygget til og det er egentligt begrænset, hvor meget mere man får ud af, at have flere mand til at styre spillerne.

Det var dét, jeg mente.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Bede-xBede-xSkrevet 06/02-04 16:23 
Ok. Kan godt se hvad du mener.

Ikke at jeg er enig mht CDS og PE. Jeg mener at gameplayet ændrer sig væsentligt når man spiller i co-op. Eller måden man spiller på. Det virker mere stratetisk i singleplayer, lidt mere actionagtigt når man er nogle stykker. Men det er selvfølgelig hvad man gør det til...

Må lige nævne at jeg ikke har spillet meget PE. Udtaler mig mest om CDS.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RJKRJKSkrevet 06/02-04 16:47 
Jeg har spillet begge og du har da lidt ret med CDS. Der er lidt mere frihed. PE er jo mere puzzle-baseret og har "indbyggede ventetider". Dvs. det eneste man egentligt sparer ved at spille flere, er gåturene frem og tilbage.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HulleHulleSkrevet 07/02-04 20:30 
Xbox versionen af Return To Castle Wolfenstein indeholder også co-op. Ved ikke med PS2'en, men det er der nok andre her inde der kan be/afkræfte.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig