X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PSO Betaling, svineri.


Svar
HulleHulleSkrevet 05/02-04 13:18 
Man bliver lidt gal i skralden, når man finder ud af at M$ har trukket penge fra ens konto i cirka 4 måneder, uden at man har spillet PSO/været online en eneste gang.

Måske jeg er en smule naiv når jeg regner med at man ikke bliver trukket hvis man ikke er online. PSO gamers, be ware.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
enfenenfenSkrevet 05/02-04 13:21 
Det er derfor, at der er en funktion i XBL, hvor man kan slå "ekstra betalinger" fra.

Ja du er naiv :)
What is the Matrix?
3of193of19Skrevet 05/02-04 14:22 
Synes også det er en fjollet måde systemet virker på Xbox, hvor det jo går så ekstremt hurtigt at få oprettet en Hunter's License (kun et par klik). Foretrak systemet på Dreamcast (US v2) hvor man kun købte for tre måneder og så aktivt skulle fornye frem for at det løber indtil man ringer ind og siger op.
MEN:
Hulle>
Måske jeg er en smule naiv når jeg regner med at man ikke bliver trukket hvis man ikke er online. PSO gamers, be ware.

Ja, det var det, det står tydeligt i kontrakten.
HulleHulleSkrevet 05/02-04 15:14 
Kunne være man skulle til at læse sine kontarkter igennem ordentligt. Om ikke andet kan dette da advare andre tåber som mig selv ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RitesRitesSkrevet 05/02-04 17:00 
Kig på den danske del af www.xbox.com.
Der finder du et nummer. Ring til det og inden der er gået 3 minutter, så er du afmeldt.

Jeg truede også at det skulle være vildt besværligt, men der blev jeg klogere.
» a winner is you «
HulleHulleSkrevet 05/02-04 17:06 
Ja, det ville være dejligt nemt hvis det ikke var fordi man kun kan ringe fra stationære telefoner ;) Så nu har jeg sendt en mail i stedet.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/02-04 17:12, rettet 05/02-04 17:15 
Det som enfen siger, passer det? Kan man slå det fra? Vil MS så ikke automatisk trække penge?
Jeg troede det var sådan at man ikke kunne downloade updates som kostede penge.

Og... det er sq da ikke et dansk tlf. nr.?
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 06/02-04 00:30 
Telefonnummeret er dansk, men du kommer næsten 100% sikkert til at tale med en franskmand, der gerne vil forsøge at kommunikere på engelsk...

Personligt har jeg også et problem med Live i øjeblikket, hvor MS uretmæssigt har trukket et års pris fra min konto. Dette er sket helt uden varsel eller mit samtykke, da jeg havde købt et Live-kit til at forlænge min 2 måneders prøve-periode med.
Nu er der gået over 3 uger siden jeg kontaktede MicroSoft første gang, om jeg har ikke fået mine penge tilbage endnu. De lovede mig dog sidste gang jeg ringede, at de ville blive overført til mig igen, og et forsigtigt undskyld kom der da også... Men det er bare ikke nok! De skal sgu' ikke stjæle penge fra mig, og så først beskylde mig for at have fejlen, hvorefter de senere trækker i land og indser fejlen. Nå ja, min sag blev først sendt til den forkerte afdeling, og i lang tid kunne de ikke stille mig om til regnskabsafdelingen (jeg måtte vente 20 minutter i telefonen hver gang).

Jeg overvejer mit næste træk, for jeg mener bestemt ikke mine rykkere fra ubetalte regninger, fordi de tager penge fra min konto, skal dækkes af mig. Det mindste de kan gøre er sgu' da at stikke mig en ordentlig undskyldning!
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RitesRitesSkrevet 06/02-04 01:17 
Det er et dansk nummer som sender dig videre. Dvs. at du betaler normal dansk takst.
» a winner is you «
enfenenfenSkrevet 06/02-04 08:36 
Konsolkongen>
Det som enfen siger, passer det? Kan man slå det fra? Vil MS så ikke automatisk trække penge?
Jeg troede det var sådan at man ikke kunne downloade updates som kostede penge.

Og... det er sq da ikke et dansk tlf. nr.?

Jeg mener det gælder for alt, som er udover XBL abonnementet.
What is the Matrix?
RitesRitesSkrevet 06/02-04 09:32 
Nogenting, Premium Content, vil koste penge at downloade.
PSO går ikke ind under det, da det er et månedligt abonnement.
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig