X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny indkøbt SNES game


Svar
LocoLocoSkrevet 05/02-04 11:51 
Hej

Jeg har lige fået købt secret of mana over ebay og har modtaget det idag. Har glædet mig helt vildt.. MEN.. har lige prøvet at sætte det i maskinen og der kommer en besked "This game pak is not designed for your Snes or super famicom" eller noget i den retning. Det skal måske lige nævnes at det er et US spil og jeg bruger en Fire adapter.. What to do?? Kan ikke huske at jeg i gamle dage har fået denne besked før...

Mvh René
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 05/02-04 11:55 
Få fat i en anden adaptor, eller få din SNES moddet med et 60 Hz switch. :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
kimmerkimmerSkrevet 05/02-04 12:04 
Har nu ellers spillet den amerikanske version af Secret of Mana med en Fire Adaptor. Hvilken version af den er det?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
DarkenDarkenSkrevet 05/02-04 12:34 
jeg kan lige som kimmer også spille SoM med min fire adapter
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
kimmerkimmerSkrevet 05/02-04 12:39, rettet 05/02-04 12:40 
Hvis du simpelthen ikke kan få den til at virke, så kan Star Soldier (her fra forumet) godt modde din SNES. Mener ikke det koster det helt vilde!

(www.motherbase.com)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
LocoLocoSkrevet 05/02-04 12:41 
Tak for de hurtige svar.. Vidste ikke der er flere modeller af fire adaptoren? Der står ikke noget modelnummer eller lign. på den.. Jeg havde også selv spillet for en del år tilbage, og der kørte det også.. mystisk..
Hvor kan jeg få den moddet hvis det bliver sidste udvej?

Mvh René
kimmerkimmerSkrevet 05/02-04 12:46 
Star Soldier kan gøre det

(Martin C.)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
msxtrdmsxtrdSkrevet 05/02-04 20:40 
Well, jeg har fire adapter og secret of mana, og så vidt jeg husker så virkede spillet uden problemer. I det første slot sætter du secret of mana (NTSC) og i den næste et PAL spil til at boote med (jeg har vist permantent sat , world masters golf).
LocoLocoSkrevet 05/02-04 22:23 
Har også prøvet at switche mellem forskellige Pal spil bagerst men det virker selvfølgelig heller ikke. Det er ikke sådan at der findes flere modeller af Fire adapteren? Hvis det er sådan at nogen af jer bor i nærheden af Aalborg, vil jeg gerne komme forbi med spillet og prøve det af hos jer for at få vished om det overhovedet virker. Eller hvis i ligger inde med en adapter i mener vil kunne køre det, er jeg aftager.

Mvh René
JuggernautJuggernautSkrevet 05/02-04 22:27 
Sandsynligheden for at det kan trænge til at blive renset er vel også til stede?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 05/02-04 22:38 
Ikke at jeg afviser det - men der ville altså næppe komme den fejlmeddelelse, hvis dét var tilfældet...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JuggernautJuggernautSkrevet 05/02-04 22:40 
Glem alt efter....Havde jeg lige overset i farten :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
LocoLocoSkrevet 05/02-04 22:58 
nej mente jeg heller ikke. Prøvede det dog alligevel.. No results.. jeg begynder snart at tude.. hehe..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig