X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

P:R's hjælpeliste!!!


Reply
NeonodeNeonodeSkrevet 05/02-04 04:27, rettet 05/02-04 04:49 
Nu når de fleste herinde handler på kryds & kværs, var det så ikke en idé, hvis vi kunne hjælpe hinanden?? Hjælpen består af, at kontrollere og evt. hente konsoller og lign. i ens område.. Fx. Hvis en fra KBH/sjælland havde fået en god handel i hus med en fra vestjylland, men sælgeren vil ikke sende eller man vil gerne lige have det kontrolleret, så alt er som det skal være inden købet, så er det smart jo, at jeg evt. kunne kører ud og afslutte handel med sælgeren, og se at alt er ok.. Så kunne jeg jo altid sende tingen vidre til køber, for køber har jo højest sandsynelig, overført pengene for konsollen samt porto til mig, hvis det er det, man har aftalt der skulle ske..
Fordelene ved dette er jo: Man kan få sin varer lige meget hvor det er i landet, samt vide den er ok.. Chancen for at man bliver snydt vis transaktioner "Pengeoverførsler" er lige med 0.
For mit eget vedkommende, har jeg prøvet et par gange, at man ikke har kunne få en kanon billig varer, fordi sælger ikke vil sende, samt jeg engang blev snydt for 65oo .- men det er nogen år siden nu...
Jeg vil løbene i denne tråd følge op på, hvem der har meldt sig, så man har et hurtigt overblik. Vil dog mene, man selv skal være med til dette, for selv at kunne benytte sig af det, men det må man jo selv finde ud af indbyrdes! Håber en masse vil "joine" dette projekt ;)
Men jeg vil personligt, godt melde mig til som den første:

Edit: Er lidt i tvivl om, hvor meget data man skal skrive, men det bestemmer man selv lige PT..

---------
*Neonode*
Landsdel: Vestjylland
Bopæl: Struer (Ligger 15 km nord for Holstebro)
Beskrivelse: Vil kører efter få antal spil til lidt uden for bygrænsen. Konsoller, flere spil eller andet af større værdi, kører jeg selvfølgelig gerne længere efter!!
Har forstand på: Spil, konsoller, mobiltelefoner, bærbar, mp3-afspillere, minidisc osv. evt. andet bare spørg!
---------
SøgAArdSøgAArdSkrevet 05/02-04 07:39 
Personligt har jeg intet i mod, at få tilsendt mine vare og sender da også selv en del. Andet ville være for besværligt. Jeg tror desuden også, at 99% af P:R's brugere er troværdige. Da dette forum, ikke blot er et sted, hvor man kommer og går.

Men har heller ikke nogle dårligere erfaringer fra fx. Ebay. Tror bare det er en form for 6. sans som mange 'hardcore shoppers' har (or maybe just pure luck) : )
Home is where the hardware is..
NeonodeNeonodeSkrevet 05/02-04 13:12 
Nu var det ikke lige handeler mellem folk fra P:R indbyrdes jeg tænkte på, men mere den blaa avis, gul&gratis ect. Det er jo netop fordi, man ved folk herinde er troværd, men det kan du jo ikke altid vide og en ukendt sælger er!! Jeg har dog heller aldrig hørt om nogen der har noget i mod at få tilsendt sine varer, det er jo det hele går ud på!!
Login for at besvare
Username
Password
Remember me