X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvis øjne kunne dræbe...


Svar
dchangdchangSkrevet 27/03-03 14:23 
Ville lige dele en historie fra weekenden. Min far kommer hjem fra et kæmpe loppemarked og fortæller at en fyr havde en Atari 2600 med over 10 spil til salg for 100 kr. For det første købte han det ikke. Og selvfølgelig fortæller han det først hen på aftenen, sådan at jeg ikke kan nå derud.

Det stikker næsten den gang jeg gik tidligt hjem fa byen under min fars firmafest, hvorefter han fortæller næste dag at hende den overlækre pige jeg bagte på hele aftenen uden resultat, sad og ventede på mig i en time.

Så derfor overskriften. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 27/03-03 15:37 
det er sur røv er det!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
dchangdchangSkrevet 27/03-03 22:42 
Jeps det er. Ved bare ikke hvilken en af dem der er værst. *gg*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/03-03 22:45 
nr. 2 er nok værst.
Spiller nu: Phantasy Star IV
GatmanGatmanSkrevet 27/03-03 22:48 
Ja, det ville jeg også mene.
(Er jeg nu diskvalificeret som konsolnørd?)
dchangdchangSkrevet 27/03-03 22:49 
Nej det er du ikke, for hun var ultralækker. I kender godt typen, man prøver på at score når man er halvstiv. Det værste var sådan set at hun ikke virkede synderligt interesseret. Trist, men sandt. Måske skulle jeg sende en mail til Ricki Lake... *s*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/03-03 23:03 
Do a reverse Marvin Gaye on his ass!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SumezSumezSkrevet 27/03-03 23:14 
Ville nok være en bedre strategi at sende pigen en mail.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PapandPapandSkrevet 27/03-03 23:29 
Opsøg hende igen.. Det må være løsningen..
Konsoller er en god ting, men kommer der først damer ind i billedet, falder konsollernes værdi hurtigt.. Især hvis det er en lækker dame :-)
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/03-03 23:32 
Men tingene kan godt kombineres.

Åhh..Yuna - Hvornår går det første tog til Zanarkand?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dchangdchangSkrevet 27/03-03 23:40 
Problemet med at opsøge hende igen, er at jeg ikke ved hvem hun er. Jeg kan hendes fornavn og det er det. Jeg mødte hende i byen. Og jeg har ikke set hende siden, selvom jeg selv mener at jeg går meget i byen. Og min far var jo selvfølgelig så smart (gjorde det garanteret med vilje) ikke at få hendes nummer eller andet. Desværre.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 27/03-03 23:53 
Var det i "gaden"?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dchangdchangSkrevet 27/03-03 23:58 
Jeps, det var i "gaden". Så du forstår nok at det bliver svært at møde hende igen. Siden du nu selv er uldjyde. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/03-03 00:03 
Jeps. Det er praktisk talt umuligt. Måske du kan finde hende på den dér "Nightleif" side.

Det er et long shot (Et meget langt endda), men værd at forsøge.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
dchangdchangSkrevet 28/03-03 00:08 
Tja måske hvis det var dengang det skete. Men jeg ville ikke engang kunne have overskud til det nu, med alle de brugere og billeder de har. Men alligevel, de fleste af billederne er nok besat af fulde nordmænd, så måske ville hun være nem at pege ud. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
MobyMobySkrevet 28/03-03 00:50 
Når i siger 'hende', mener i så Atari'en eller? :D
jaesjaesSkrevet 28/03-03 00:56 
Hmm, kan du ikke vende det til noget positivt, din far må da skylde dig to monster tjenester nu...
dchangdchangSkrevet 28/03-03 00:59 
Tjo hvis det var en ordinær far jeg havde. Nogle gange tror jeg bare at hans hjerne kobler fra. Han er nok uden det tvivl det mest distræte menneske jeg kender. Så hvis jeg spørger ham om de to episoder, siger han nok bare "hva!" :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/03-03 07:55 
Måske var det hende der ville sælge sin Atari med 10 spil ;)
MobyMobySkrevet 28/03-03 11:03 
Hehe... så kan du slå to fluer med ét smæk ;D
Mati-GolMati-GolSkrevet 28/03-03 21:58 
Snowman >
Opsøg hende igen.. Det må være løsningen..
Konsoller er en god ting, men kommer der først damer ind i billedet, falder konsollernes værdi hurtigt.. Især hvis det er en lækker dame :-)

Typisk Snowman kommentar det der ;-)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig