X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Final Fantasy: Crystal Chronicles


Svar
NeriedNeriedSkrevet 04/02-04 21:09 
noegn der kan fortælle mig hitorien om spillet???
Per SPer SSkrevet 04/02-04 22:28 
Du bliver nok nødt til at uddybe dit spørgsmål en smule mere detaljeret.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SøgAArdSøgAArdSkrevet 04/02-04 22:33 
Mener du hvordan spillet blev lavet?
Eller hvad historien i spillet handler om?
Home is where the hardware is..
RitesRitesSkrevet 05/02-04 06:30 
Historien i spillet er rent faktisk interessant nok.

Læs mere her.
» a winner is you «
SonicSonicSkrevet 18/02-04 20:07 
Finder ud af hvad historien er når det kommer til min dør... have just preordered :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SonicSonicSkrevet 26/02-04 17:44 
Nu skulle det snart komme... arbejder stadig med Zelda i mellemtiden :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-04 17:49 
Personligt tror jeg at jeg venter til jeg har set hvad det er for noget til træffet.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Per SPer SSkrevet 26/02-04 18:54 
Star Soldier sidder med det lige nu, det kan være at han har lyst til give sin mening.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 26/02-04 19:12 
Så vidt jeg har hørt, er han ikke alt for begejstret. :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/02-04 20:40 
Han har måske kun spillet det i single player?
Spiller nu: Phantasy Star IV
kimmerkimmerSkrevet 26/02-04 21:39 
Spillet er udemærket i singleplayer, men absolut bedst i multiplayer.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NeriedNeriedSkrevet 26/02-04 22:06 
hørt :P!
SumezSumezSkrevet 26/02-04 22:09 
Kan vi få uddybet hvad der gør det så meget sjovere i multiplayer?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 26/02-04 22:13 
Er den slags spil ikke altid det? Baldur's Gate: Dark Alliance, D&D Heroes, Gauntlet Legends/Dark Legacy, Hunter-spillene og faktisk også Secret of Mana. God fornøjelse med at sidde med disse titler selv. Som jeg har forstået det er FF:CC i stil med disse spil. Har dog endnu ikke prøvet det selv.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Star SoldierStar SoldierSkrevet 26/02-04 22:27, rettet 26/02-04 23:24 
Jeg kan allerede sige et par ting om spillet (selvom jeg kun har spillet omkring 10 timer), jeg har virkelig et anstrengt forhold til FF:CC, det er mere et spil jeg spiller pga. pligt til serien, men der er også en grund til at jeg fortsætter.

Som det er sagt før, så vil spillet helt sikkert gøre sig bedst i multiplayer mode, men det har jeg ingen mulighed for pt.

Anyway, grafikken er god, karakter designet er sødt og musikken passer til spillet (er dog en del anderledes end i de andre FF spil), so far so good.

Okay hvorfor hopper jeg så ikke op og ned i sengen?, jeg tror det er fordi spillet er meget ensformigt (det finder i nok selv ud af), din mission er at tappe nogle energi kilder og bringe energien tilbage til din landsby (ingen spoiler i det), det skal man så blive ved med indtil spillet er slut vil jeg regne med (indtil nu har jeg set samme scene 18 gange) og pt har der ikke været nogen bad guy overhovedet (hvad??). Det virker som om spillet er bygget op omkring nogle moduler hvor der bliver åbnet for nye arealer engang imellem.

En sidste ting før jeg slutter dette sløsede review, våben og udrustning kan kun fås ved at finde materialer, ikke noget med Hey!, jeg fandt lige et fedt sværd, nææh nej, jeg løber mere eller mindre rundt med det samme udstyr som jeg startede med og jeg gider bare ikke at sætte mig ind i tingene, belønningen er for lille for mig, regner med at komme igennem spillet med min trækæp alene.

Ikke et dårligt spil, men regn ikke med samme kvaliteter som i "de andre" FF spil.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
DarkenDarkenSkrevet 27/02-04 02:00 
tak star, rart at høre 1.håndsindtryk fra en alm spiller uden at der kommer for meget krimskrams med, anmeldelser af spil er fede nok, men der er intet der slår en alm spillers mening.
Jeg skal selvfølgelig have spillet, hæhæ, men for mit eget vedkommende sætter jeg pris på andres meninger.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Star SoldierStar SoldierSkrevet 27/02-04 16:14 
Det var så dagen hvor jeg flåede spillet ud af cuben (efter 17 timer), jeg står ved min sidste post, men der var alt for mange irritations momenter i til at jeg ville fortsætte (specielt en blokfløjte melodi der kører på selve verdens kortet), jeg er nået til den konklusion at jeg hader spillet, der var alt for mange Arrrrghhh! #¤%"#(! og =)"#(#¤!, der er sikkert en del som syntes det er godt hele vejen igennem, så mine udtalelser står på min regning, jeg vil bare aldrig høre mere om det spil, ALDRIG ;) 5-6/10 herfra.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
tastasSkrevet 27/02-04 16:49, rettet 27/02-04 16:49 
Jeg synes det er imponerende nok, at du har gamet det i 17 timer så ;]
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
The DaneThe DaneSkrevet 01/03-04 09:47, rettet 01/03-04 09:49 
Gad vide om det er samme spil vi spiller - eller om det bare er pga. den figur du har lavet? Nu har jeg kun på nuværende tidspunkt fået spillet i 3½ timer, og er på 2. år men har da hørt om mulige hovedfjende(r) på nuværende tidspunkt, at det så kan ændre sig senerehen er en anden sag. Eneste andre minus efter min mening er, at der ikke er noget kamera og så at det minder for meget om BG:DA spil i sin udformning.
Hvad angår udstyr, så må du gøre det godt (eller ikke ane hvad du gør - eller hvordan du gør) med at kæmpe, da det eneste problem på det punkt er at få de rigtige ingredienser, som så også kan købes i forretninger hvis ikke de findes ved fjender. Man starter derudover ikke med et træsværd (eller det er måske bare pga. jeg valgte blacksmith som familievirksomhed, at jeg ikke har det).

Det sjoveste må indtil videre være, at vælge de forskellige bonus 'artifacts' efter banen (selvom det ikke lyder af så meget). At slå sin Gameboy til er desuden en meget stor hjælp pga. kortet, og hvad man får bonus point for (nogen som ved hvad de gør godt for?).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Star SoldierStar SoldierSkrevet 01/03-04 12:41, rettet 01/03-04 12:46 
Det er nok det samme spil vi snakker om skal du se ;) , jeg havde en Female Clavat "blacksmith", af hvad jeg har læst, så er det ikke SÅ vigtigt hvad man vælger, det kan man rette op på med de forskellige artifacts.

Ang. det med bad guys, selvfølgelig er der bad guys, dem nedkæmper man jo hele tiden på de forskellige baner, men nu snakker jeg om en overall evil som er til fare for landet (man kan selvfølgelig godt sige at Miasma er det, men jeg tænker på erm.. en bad guy som i næsten alle andre rollespil), efter 10år i spillet var der stadig ingen og ensformigheden gik mig virkelig på, jeg var på vej op ad Mt. Vellenge da jeg tænkte at NU er det NOK.

Jeg har ikke sagt noget om et træsværd, "trækæp" skal forstås som et svagt våben, som jeg sagde, så havde jeg mere eller mindre det samme våben som jeg startede med (fik dog lavet et rune våben og noget bedre armor).
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
The DaneThe DaneSkrevet 01/03-04 16:37 
Når jeg siger potentiel fjende tænker jeg selv på den sorte ridder - og hvis du fik lavet et andet våben hvorfor bruger du så ikke det (eller brugte)?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SonicSonicSkrevet 01/03-04 17:54 
Håber stadig at min kopi snart kommer :) Can't wait for it :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SonicSonicSkrevet 13/03-04 12:37 
Det er udgivet igår, de har det på lager, men jeg har stadig ikke fået min kopi?! WTF :(
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 13/03-04 12:42 
I forgårs faktisk. Jeg så det en masse steder i Field's.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 13/03-04 12:43 
Jeg har forudbestilt det hos games4sale.dk ... men ingen reaktion fra dem overhovedet :( Havde ellers håbet på at kunne stene lidt til det i weekenden her :(
Parental Advisory: Explicit Lyrics
bootsbootsSkrevet 13/03-04 13:40 
Jeg har lige spillet det en halv times tid med min ældste datter (13 år). Vi er enige om, at det nok bliver et spil vi vil bruge meget tid på. Det er første gang jeg prøver at spille et RPG i multiplayer, og det er godt nok sjovere.... Diskussioner om hvor vi skal gå hen, samarbejdet når vi angriber fjenden.... Det er sjovt; men vi skal nok lige have lidt mere styr på det hele, før vi virkelig får fornemmelsen for spillet... Nu hviler vi hjernecellerne lidt med Mario Party 5... ;o)
StarFStarFSkrevet 14/03-04 12:35 
hvis så bare man havde råd til 2 gba´s :(
SonicSonicSkrevet 14/03-04 14:02 
Har ellers lige solgt min :O
Men der er nok ingen hernede fra der har interesse i at spille det alligevel, så jeg må klare mig selv :)
Har fået bekræftelse idag at det er sendt fra dem, så mandag eller tirsdag skal det testes :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SonicSonicSkrevet 16/03-04 17:38 
Så fik jeg det endeligt!
Har kun spillet det ganske lidt, men syntes allerede nu det ser lovende ud!
Only problem is that I haven't got any spare space on my memorycard to save games... ARGH!
Jeg må da have et nyt kort inden jeg når for langt :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
MrCaseMrCaseSkrevet 16/03-04 18:35 
Se hvis det eneste man har kunne lokke kæresten til at spille har være Baldur's Gate:Dark Alliance 1 & 2, er det så nu man skal ud at købe en gamecube?
Have you considered sucking less?
SonicSonicSkrevet 16/03-04 20:36 
Ahr, brølede lige til Deutschland og hentede et memorycard :D De har jo åbent til kl. 20 dernede... rawk, off to game :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
StarFStarFSkrevet 16/03-04 21:04 
mrChase> Min kæreste er meget glad for at spille:

Pikmin, Zelda, Animal Crossing og sådan.. så mon ikke det er generalt?
bootsbootsSkrevet 16/03-04 22:09 
StarF>
hvis så bare man havde råd til 2 gba´s :(

Vi modtog lige nr. 4 GBAsp i dag, så i morgen skal vi spille 4.... Har ellers kun prøvet at spille 2, så det skal blive sjovt at se om vi kan samarbejde godt nok.....
StarFStarFSkrevet 17/03-04 18:16 
Hvem har i slået ihjel?
MrCaseMrCaseSkrevet 17/03-04 18:20 
er det noget med at det spil er spild at spille hvis man ikke har en gba?

eller hvordan med det, og hvordan virker det?
Have you considered sucking less?
bootsbootsSkrevet 17/03-04 22:47 
StarF>
Hvem har i slået ihjel?

For det første er de 2 af dem købt brugt - meget brugt.... Og for det andet har jeg solgt en masse af mit gamle konsol-stuff... Vi har ikke fået prøvet det med 4 endnu; men jeg glæder mig enormt.....
SumezSumezSkrevet 17/03-04 23:01, rettet 17/03-04 23:01 
En hel familie, der sidder foran fjernsynet og spiller Final Fantasy.
Det er en situation, de fleste af os kun har kunnet drømme om. Og jeg misunder dem der bare har søskende, de kan spille med. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 17/03-04 23:23 
Tjah, jeg spiller det single-player lige nu, og må sige det er et utroligt flot og stort spil :) I like it! Jeg udelukker ikke at det måske nok er endnu sjovere i multiplayer, men jeg har langt fra noget imod at sidde og spille det selv, det er jo et fantastisk spil :) 10 stjerner herfra :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
The DaneThe DaneSkrevet 18/03-04 01:12 
Har prøvet at spille det i mp med mig selv. Det er lidt (kun lidt) besværligt at rende rundt med den krystal dims selv, og så også smadre monstre samtidig. Ikke umuligt, men de store monstre kan være vanskelige.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 23/03-04 01:25 
Jeg kan umiddelbart godt forstå hvorfor Star Soldier ikk ebryder sig om spillet. Jeg har ikke prøvet det i 1-player, men kan slet ikke forestille mig hvordan spillet kan lade sig gøre på den måde.
Når man er fire, er det utroligt sjovt, og man bliver virkelig tvunget til at samarbejde. Jeg har faktisk aldrig set et coop-multiplayerspil, der i den grad giver en fed fornemmelse af samarbejde. Jeg tror sagtens det kan spilles med 3, måske vil man endda blive mindre irriteret af folk der snupper penge for øjnene af en, men med 2 spillere tror jeg det må være ret kedeligt, og én spiller kan jeg som sagt slet ikke forestille mig.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
bootsbootsSkrevet 23/03-04 19:50 
Sumez>
En hel familie, der sidder foran fjernsynet og spiller Final Fantasy.
Det er en situation, de fleste af os kun har kunnet drømme om. Og jeg misunder dem der bare har søskende, de kan spille med. :P

Det er nu ikke hele familien - manden ser sport.... ;o)...
og forstår ikke vi gider spille det åndssvage spil...hehe...

Han ved slet ikke hvad han går glip af.

Jeg spiller med mine døtre på 12 og 13, og min søn på 21 - når han ellers er på besøg....

Det er da også sjovt at spille 2. Jeg har slet ikke prøvet at spille det alene endnu - ikke sådan rigtigt. Jeg tror det er sjovere når man er flere...
fearless popcornfearless popc...Skrevet 23/03-04 19:53 
Min far spille GameCube/GBA, no way! :P
just plug it in.
RitesRitesSkrevet 23/03-04 20:26 
At manden ser sport er da slet ikke til at forstå :/

-Ville ønske min familie havde vist samme interesse for spil som dig ;)
» a winner is you «
SumezSumezSkrevet 23/03-04 23:53 
Min familie har vist generelt aldrig været spor interesseret i sport.
Jeg kunne få min far med på Mario i sin tid, og han var vist også ret vild med Kirby's Avalanche (Puyo Puyo), men han er så satans konservativ, og ville aldrig gå i gang med et spil, hvis det ikke var for at underholde sin søn, dengang han kun var 8. Faktum er at han faktisk var ret glad for Super Mario, og temmelig god til det. Og hver gang der kommer et nyt Mariospil, siger han "Men det er vel ikke nær så godt som det gamle?".
Som Boots siger, er der mange fra den generation, der ikke aner hvad de går glip af, fordi de er så konservative og ikke tør prøve noget "nyt".
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
bootsbootsSkrevet 24/03-04 00:27 
So true....

Skægt nok, fordi jeg bliver jo 43 (lige om lidt), og jeg bruger størstedelen af min fritid på at købe/bytte/sælge/spille spil. Jeg er hele tiden på udkig efter nye spil - kan slet ikke få nok.

Jeg kan også "forsvinde" helt ind i et spil, så jeg totalt glemmer tiden. F.eks. skulle jeg lige spille lidt Mineral Town, og pludselig er der gået 3 timer, og manden er gået til køjs.... Sidder her helt alene med vores marsvin og min GBAsp... Har faktisk slet ikke lyst til at gå i seng, selvom jeg skal på arbejde i morgen - har kun lyst til at spille videre....

Tænk hvis man var efterlønner eller arbejdsløs... tænk hvor meget tid der ville være til at give sig hen i f.eks. FF:CC eller måske FFVII til PS1... Eller måske Skies of Arcadia til DC..... Der er sgu' aldrig rigtig tid til at sidde 5-6 timer i træk......zzzzzz
KalicolaKalicolaSkrevet 24/03-04 17:31 
Så vil jeg lige påpeje, at min kæreste spiller visse nintendo spil med mig, når hun ikke spiller MMORPG.

Min far og mor var vilde med at spille super mario (2d) og donkey kong country. Og når vi alle sammen mødes får den ikke for lidt med Mario party, mario golf, mario kart. Alt for griner.. Desværre ses vi meget sjældent :-(

Og begge mine forældre er over 50.....
For The Love Of The Game
ZøvnigZøvnigSkrevet 27/03-04 04:04 
Til Memerex fik jeg spillet FF:CC med 2 andre det meste af natten og næste dag med. Det var dasmn god underholdning og uden sammligning det bedste multiplayer spil jeg til fato har spillet. Derudover er jeg også startet op på et solo spil hvor jeg dog kun er 2-3timer inde i spillet. Det er ikke lige så fedt som multiplayer delen, men stadigvæk god underholdning.

Til: The Dane
Du behøver ikke selv fise rundt med "krystal dimsen" Din Moggle slæber rundt på den for dig hvis du sætter den fra dig på B knappen og så bagefter trykker X. Der gør det noget lettere :)

Hygge
Jeg har et liv = jeg har Animal Crossing!!!
The DaneThe DaneSkrevet 27/03-04 12:53 
Ja, i et enkeltspiller spil. Det er noget andet hvis man spiller med sig selv i et mp spil.
Jeg har skam været igennem det som enkeltspiller med den lille mog (for længe siden).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig