X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metriod Prime


Svar
ThediazThediazSkrevet 27/03-03 11:11, rettet 27/03-03 11:13 
Har lige købt Metroid Prime forleden dag, og det er nok det bedste spil nogensinde til en kolsol, efter min mening. Ville lige høre om hvad i synes om dette geniale spil.
Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
76 emne(r).
1 2 > »

Svar
ThediazThediazSkrevet 27/03-03 11:11, rettet 27/03-03 11:13 
Har lige købt Metroid Prime forleden dag, og det er nok det bedste spil nogensinde til en kolsol, efter min mening. Ville lige høre om hvad i synes om dette geniale spil.
Bare fordi grafikken er blevet bedre, betyder det ikke spillene er bedre!Spiller nu: DeathSmiles, Mass Effect 2, Call Of Duty: Black Ops
McPlayboyMcPlayboySkrevet 27/03-03 11:44, rettet 27/03-03 11:46 
Det er et godt spil, men det bedste spil nogensinde vil jeg nu ik lige sige.
MuH
RitesRitesSkrevet 27/03-03 13:56 
Jeg er dybt skuffet.
Det er som sådan ikke et dårligt spil, det har bare intet Metroid-feel overhovedet.
» a winner is you «
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/03-03 14:06 
Dvs så er du et af den slags få 'tilfælde' i hele verden, som mener, at Retro Studios ikke har formået at skabe et spil i den rette ånd? Den udtalelse bør du underbygge med et holdbart argument... >;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 27/03-03 14:07 
Som sagt for måneder siden: godt spil, men ét af historiens bedste (GameRankings)? Nej...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 27/03-03 15:05 
StrideR >
Dvs så er du et af den slags få 'tilfælde' i hele verden, som mener, at Retro Studios ikke har formået at skabe et spil i den rette ånd? Den udtalelse bør du underbygge med et holdbart argument... >;)

Den smule jeg så til KT5 havde lidt af det, men jeg var ikke sønderligt imponeret, må jeg sige..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/03-03 15:16, rettet 27/03-03 15:16 
Under alle omstændigheder skal Metroid Prime helt sikkert spilles under de rigtige forhold, hvilket ikke er tilfældet ved et KonsolTræf-arrangement, hvor man ikke får levet sig 100% ind i spillets univers, mens folk står og kommenterer, hvordan spillet skal spilles. Nærmere bestemt tror jeg man skal isoleres fra omverdenen i flere dage i et rum med dæmpet belysning. Det kræver utvivlsomt også erfaring med de tidligere spil i serien, før man fuldt ud værdsætter MP og 'forstår' spillets mekanik. Kort og godt er det jo de gamle klassiske 2d-udgaver i et 3d-miljø...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RJKRJKSkrevet 27/03-03 15:19 
Ligesom Castlevania til N64...? ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 27/03-03 15:19 
Det kan jeg slet ikke benægte. Jeg fik bare en fornemmelse af det klassiske 3D platform hop rundt og find ud af hvor du nu skal hen syndrom uden nogle hverken nyskabende eller stemningsfulde elementer. Jeg er sikker på at det er et rigtig godt spil, men der var intet af det jeg så til KT5, der bar bræg af at adskille sig videre fra andre titler af samme type...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 27/03-03 15:20 
RJK >
Ligesom Castlevania til N64...? ;p

Tjah. Var det ikke StrideR der syntes de er udmærkede? :/
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/03-03 15:29 
RJK >
Ligesom Castlevania til N64...? ;p

En halvtynd sammenligning... hva'? Det ved du også godt >:). Metroid Prime er nu en gang af en helt anden kaliber. Man er ignorant ved at påstå andet... >;)

Lige nu bedømmer jeg MP ud fra, hvordan det er blevet modtaget af pressen, og eftersom jeg ikke selv har fået fingrene i det endnu, venter jeg med en endelig personlig vurdering.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 27/03-03 15:32, rettet 27/03-03 15:33 
Sumez >
RJK >
Ligesom Castlevania til N64...? ;p

Tjah. Var det ikke StrideR der syntes de er udmærkede? :/

Jo, men det havde en masse mangler fra et Castlevania-perspektiv, som ikke gjorde det helt så imponerende at spille i 3d. Bl.a. den frustrerende styring. Jeg spillede begge udgaver til ende pga den helstøbte stemning. Metroid Prime er meget mere gennemført på alle andre områder generelt... et faktum.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
ChronoChronoSkrevet 27/03-03 15:33, rettet 27/03-03 15:34 
Jeg syntes nu også at Metroid Prime er et fremragende spil. Også blandt de bedste. Stemningen er suveræn. Og har man spillet et af de tidligere spil er nostalgien i lydeffekter, puzzles og udstyr også helt fantastisk.

Metroid Fusion er lige havnet i min postkasse i dag, så jeg vil se om jeg kan låse op for det første Metroid nu :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 27/03-03 16:06 
StrideR >
En halvtynd sammenligning... hva'? Det ved du også godt >:)

Pointen var at du ikke bare kan sige, at det er det "samme" spil i 3d. Det er markant anderledes pga. netop synsvinklen, der fundamenlt ændrer styringen og spiloplevelsen. Det kan jeg da mærke, selvom jeg kun har spillet Metroid og Super Metroid løst.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
seebergseebergSkrevet 27/03-03 16:12 
For at vænne tilbage til Metroid Prime kan jeg kun sige gode ting om dette spil... Det er meget længe siden jeg har spillet et så omfattende og fantastisk spil... ved godt man ikke altid skal stole på sådanne andmeldelser men prøv at se, hvad de danske spilsider og aviser har givet spillet 100 % hele bundet... Forståeligt ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
NaieraNaieraSkrevet 27/03-03 17:36 
5/5, 6/6 eller 10/10 er ikke det samme som at de giver spillet 100 %.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
seebergseebergSkrevet 27/03-03 17:43, rettet 27/03-03 17:44 
nej! men det skiltrer da det samme... at det er suverænt.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/03-03 19:39 
Naiera-Jeg forstår det egentlig ikke....

5/5 er jo i sig selv 100%! Det er top score.... Det samme som et hvis et spil for 100% indepå Gamespy = topscore!

Anyway......

MSN games har haft spillet under kniven! 6/6 BOYA: http://www.games.msn.dk/pgs/docs/reviewItem_dk.asp?icn=54820&pi=54813

... Og politiken følger trop! 6/6: http://politiken.dk/VisArtikel.iasp?PageID=262969
Well crucify the insincere tonight...
RitesRitesSkrevet 27/03-03 19:49 
Jeg kan da godt rante lidt om Metroid Prime.

Men det må vente til... jeg gider, eller min side kommer op. Whichever comes first.
» a winner is you «
tastasSkrevet 27/03-03 19:52, rettet 27/03-03 20:05 
Nå det er baseret på 148 anmeldelser er det retvisende.
Specielt når det tages i betragtning af andre spil, som sammenlignings grundlaget er baseret på, også har fået sin gamerankings score baseret på et væsentlig antal anmeldelser.
På den måde kan det ikke undgås at spillet har fået en række anmeldelser som består af 5/5 - 6/6 karakter skalaen, o.l.

Klart, at et spil som fik 5/5 måske ikke vil have scoret 100% men 'kun' 97% hvis det har været på 1-100 skalaen, men siden at dette gør sig gældende for alle spil (så længe de har fået et væsentlig antal anmeldelser), kan man udemærket drage sammenligninger mellem dem.

Desuden, gamerankings måde at opgøre karektere, kan jo også godt være negativt for et spil - et spil som bliver vurderet 4.5 bliver ratet 90% - hvor imod det på en 1-100 skala, skulle have svaret til noget ligende det andet bedste - måske 91-92-93-94 point. Så den rating de vælger, trækker også ned på spillene, og i Metroids tilfælde er der også mange anmeldelser, hvor denne vurdering gør dette.

Derfor, det kan stadig sagtens være retvisende, da de fleste spil jo har fået mange anmeldelser, og så er der intet i vejen for at drage paraller mellem anmeldelserne scoren på gamerankings.

Om man er enig med gamerankings scoren eller ej, vil jeg overlade til jer, at mundhugges om =)

PS. Jeg ved godt at det kan diskuteres om det spil på gamerankings med højest score nu også er historiens bedst spil. Her skal der jo inddrages ting som, at anmeldelser kan være skrevet mainstream osv. Men omvendt - det er vel også det mest begrundet bud der - ik'?
Samme ville vel gøre sig gældende hvis man skulle beslutte 'historiens' bedst film. Det er jo ikke sikkert at historiens bedste film ville have fået de bedste anmeldelser - måske var det ikke alle anmelder der kunne forstå filmens budskab og dybde - men vores bedst bud ville jo stadig være et gennemsnit mellem alle anmeldelser...
Selvmodsigende? Ja lidt :>
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
NaieraNaieraSkrevet 27/03-03 20:21 
Public EnemY >
5/5 er jo i sig selv 100%! Det er top score.... Det samme som et hvis et

NEJ! Hvis et spil får 100 % inde på GameSpy fatter de ikke at udnytte deres karakterskala.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
seebergseebergSkrevet 27/03-03 20:22, rettet 27/03-03 20:22 
Jyllandsposten følger med.

Er det snart sevet ind ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
quadquadSkrevet 27/03-03 20:42 
Altså 5/5, 2/2 og 10/10 vil jo altid være 100%..!

Derfor har Chrono faktisk også givet Splinter Cell 100%..!

Medmindre et sted der er en forklaring hvor de specifikt siger at 6/6 ligger fra 90 til 100%...
RJKRJKSkrevet 27/03-03 20:47 
Skal man sammenligne ordentligt, dækker karakterer i "smallere" skalaer selvfølgelig over et bredere område.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 27/03-03 21:27 
Ja, men så skal der egentlig stå en notits om det. For self. mener anmeldere der skriver 5/5 for det meste ikke 100%, men det er det jo i realiteten :)
NaieraNaieraSkrevet 27/03-03 21:41, rettet 27/03-03 21:43 
Det er ikke matematik, det er en karakter i en spilanmeldelse, og 5/5 har aldrig nogensinde været 100 % i den sammenhæng.

Seeberg >
Jyllandsposten følger med.

<"Er det snart sevet ind?">

Har du forstået hvad diskussionen går ud på? Ligemeget hvor mange gange spillet får 5/5 eller 6/6, er det ikke det samme som hvis et blad der bruger % skalaen giver det 100 %.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JesperJesperSkrevet 27/03-03 22:21 
Man kan vel sige, at ved en skala på 5 betyder 5/5 vel nærmest mellem 80 og 100%, da 1/5 = 0 - 20%, 2/5 = 20 - 40 % osv? Ved en 10 skala må det jo så være det halve...
RJKRJKSkrevet 27/03-03 22:30 
Noget i den retning...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SeventhSunSeventhSunSkrevet 28/03-03 00:14 
Jeg vil give tas ret i at hvis gamerankings baserer deres karakter på 148 givne karakterer kan man godt bruge det som en tendens eller lignende.
Hvad enten 6/6 er 100% eller ej, så trækker 2/6 og 33% jo ned i en karakter.

Men problemet med brøkdels karakterer er tildels også følgende:
Man kan sige at ved en skala hvor højeste karakter er 10/10 gælder hvert point for 10% i forhold til en procent skala.
Eksempelvis ville 10/10 svare til 90 - 100% osv.
Prblemet er bare at man vel både kan give 0/10 og 10/10 - dermed har man 11 bider, der hver skal svare til 10%.
Det kan ikke lade sig gøre.
Er 0/10 så lig med 0 - 5 %, 1/10 = 5 - 15 % og 10/10 = 95 - 100% eller hvordan?

Men i det hele taget er karaktere noget mærkeligt noget.
Jeg kan godt se at det er nemt at forholde sig til procenter - men hvad er lige forskellen på 83% og 84%? hvad betyder det i spillet?
Eller hvad med de steder som giver 8.8 ud af 10? Det giver jo ingen mening, for dét er nøjagtig det samme som 88%.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ChronoChronoSkrevet 28/03-03 07:02, rettet 28/03-03 07:03 
Wagner >
Derfor har Chrono faktisk også givet Splinter Cell 100%..!

Jeg har ikke givet spillet 100%... Så nuanceret er MSN's skala ikke.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Bede-xBede-xSkrevet 28/03-03 10:32 
RJK >
Pointen var at du ikke bare kan sige, at det er det "samme" spil i 3d. Det er markant anderledes pga. netop synsvinklen, der fundamenlt ændrer styringen og spiloplevelsen.

Jeg er ret uenig. Jeg mener at grundprincipperne, dem som gør Metroid spillene så gode, er fuldt ud intakte. Metroidspillene har altid handlet om udvikling af sin karakter(bedømt ud fra evner, ikke personlighed). Det er ikke ændret. Man spiller på samme måde. Er lige nysgerrig over for omgivelserne i spillet. Lige forundret når man finder et nyt anderledes rum...

Perspektiv ændringen har afstedkommet et lidt anderledes interaktionssystem, men ikke markant ændret grundoplevelsen.

Det samme kan siges om fx Zelda spillene til N64.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
MobyMobySkrevet 28/03-03 11:05 
Jeg venter stadig på mit eksemplar. Købte det mandag d. 24 og det er ikke kommet endnu :(
tastasSkrevet 28/03-03 11:14, rettet 28/03-03 13:35 
Glæd dig! :)
Selvom det er hårdt at vente ô_Ô
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RJKRJKSkrevet 28/03-03 13:33 
bede-x >
Det samme kan siges om fx Zelda spillene til N64.

Så kommer det jo nok an på, hvor "groft" du skalerer noget der er "ens".

Jeg kan måske godt overtales til at sige, at Metroid Prime er lige så meget det originale Metroid som Ocarina Of Time er det originale Zelda.

Jeg synes bare ikke det ligger specielt tæt i nogen af tilfældene. Men det kommer selvfølgelig an på, hvad man mener med sin spiloplevelse.

Uanset hvad du siger, så synes jeg det er radikalt anderledes at skulle udføre fx et hop i 2d set fra siden og 3d set fra førsteperson.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MobyMobySkrevet 29/03-03 13:48 
Rites >
Jeg er dybt skuffet.
Det er som sådan ikke et dårligt spil, det har bare intet Metroid-feel overhovedet.

Så synes jeg det er underligt, at MSN Games skriver "Velbevaret feeling fra de forrige spil". Men selfølgelig, det er jo forskelligt fra person til person, men der burde dog ikke være nogen forskel på dette synspunkt...
JoachimMAJoachimMASkrevet 29/03-03 16:33 
Moby >
Rites >
Jeg er dybt skuffet.
Det er som sådan ikke et dårligt spil, det har bare intet Metroid-feel overhovedet.

Så synes jeg det er underligt, at MSN Games skriver "Velbevaret feeling fra de forrige spil". Men selfølgelig, det er jo forskelligt fra person til person, men der burde dog ikke være nogen forskel på dette synspunkt...

Det er da ikke kun MSN Games der har sagt det. Mere eller mindre alle anmeldelser har lovprist Metroid's indtræden i 3D, og rost den bevarede feeling fra de gamle spil. De eneste negative anmeldelser jeg har set, er nogle useriøse user reviews.

Men hver sin mening.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
MadsMadsSkrevet 29/03-03 16:43 
Den velkendte Metroid feeling er altså bevaret, meget af gameplayet går ud på det samme.

Om man så kan lide springet til 3d er op til den enkelte person.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
OmenOmenSkrevet 29/03-03 17:23 
Tak til alle dem der nu støtter op om det jeg sagde da RJK og jeg tidligere diskuterede MP. Som jeg også skrev den gang er MP for mit vedkommende det samme spil sat i et 3d miljø, dermed ment at der ikke er gået noget tabt i konverteringen til den fulde 3d verden.
Rart at se at der er mange der deler min begejstring for spillet.

Naiera >

Har du forstået hvad diskussionen går ud på? Ligemeget hvor mange gange spillet får 5/5 eller 6/6, er det ikke det samme som hvis et blad der bruger % skalaen giver det 100 %.

Muligvis mener du ikke altid det er sådan Naiera, men i teorien burde det være sådan. Toppen på en skala burde betyde perfekt (logisk) men at sider som MSN og lignede, gerne smider rundt om sig med topkarakterer som 6 (hvilket nok er hvad der har fået dig til at have ovenstående mening) tyder kun på at de ikke kan kende forskellen på et godt, og et suverænt spil.

Det er logik at den absolut højeste karakter kun bør gives til absolut enestående spil, ligesåvel som at et 6 tal burde betyde ligeså meget som 100%, hvis begge står for det ypperste på karakterskalaen. Lad ikke din logiske sans forpurre af sider som ikke kan finde ud af at bruge det system.
Vote Ficus!
NaieraNaieraSkrevet 29/03-03 17:58 
Omen >
(hvilket nok er hvad der har fået dig til at have ovenstående mening)

Øhm, nej. Den mening dannede jeg mig længe før der var noget der hed MSN Games, eller Re:Play for den sags skyld.

I denne diskussion er jeg ligeglad med logik og 100 %. Alle sider der gør brug af 5, 6, eller 10 skalaer til karaktergivning ser på tingene, som RJK, jeg osv. har forklaret det, og det er et faktum.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OmenOmenSkrevet 29/03-03 18:12, rettet 29/03-03 18:13 
Naiera >

Øhm, nej. Den mening dannede jeg mig længe før der var noget der hed MSN Games, eller Re:Play for den sags skyld.

I denne diskussion er jeg ligeglad med logik og 100 %. Alle sider der gør brug af 5, 6, eller 10 skalaer til karaktergivning ser på tingene, som RJK, jeg osv. har forklaret det, og det er et faktum.

Først og fremmest er der jo ingen af jer der har foklaret "det". RJK har rigtigt nok skrevet:

"Skal man sammenligne ordentligt, dækker karakterer i "smallere" skalaer selvfølgelig over et bredere område."

og her giver jeg ham helt ret, men det kommer stadig ikke uden om at topkarakteren kun burde dække det perfekte (logisk).

At du skriver at du i denne diskussion er "ligeglad med logik" undergraver kun din egen troværdighed. Og hold nu op med at kalde det et faktum (PNL: kendsgerning) når det i bund og grund kun bygger på din egen overbevisning, og du endnu ikke har argumenteret for andet.
Vote Ficus!
SephirothSephirothSkrevet 29/03-03 18:12 
Jeg er helt enig med Naiera - det burde da ikke være så svært at forstå, og desuden har det vist være oppe at vende et par gange før...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
RonaldoRonaldoSkrevet 29/03-03 18:17 
Nu er det jo et velkendt karakter-system, med seks hatte/stjerne/hjerter/what-ever som hver repræsentere et niveau. Hvis man ser på det procentvis så gir det ikke nogen mening, fordi hver stjerne skulle repræsentere 16,x%
Det vil sige at et spil der får seks stjerner har fået procentvis en karakter der ligger imellem 83,x-100%

YES!!! 2-2 Graversen fra lidt over midten.
MobyMobySkrevet 29/03-03 18:21 
Joachim M Andersen >
Det er da ikke kun MSN Games der har sagt det.

Nej, det er jeg godt klar over. MSN Games var bare et eksempel.
Per SPer SSkrevet 29/03-03 18:27, rettet 29/03-03 18:39 
Hvis Star Soldier fortæller mig at Metroid Prime er et af de bedste spil han har spillet længe. Og at han rent faktisk har gennemført spillet. Så er det information nok for mig - til at vide at spillet holder. Han er en et omvandrende barometer for kvaliteten af japansk-udviklede titler :)

Når der endelig dukker et ordentligt 3D action/adventure spil op, så himles der op om "de gamle spil er bedre osv.". Hvad sker der oven i roen på de gamere? Holder man af 2D, fint nok - det gør jeg også, men Metroid Prime er et af de utroligt få eksempler på en solid 3D opdatering af et 2D gameplay.

Ikke siden Mario 64 er det lykkes så godt. Sue me!

Er de bare misundelige over at det kun udkommer til GC? Eller et hvilket som helst andet spil der er konsol eksklusivt (med forbehold)?

Det er bl.a. det indtryk man får af PS2 og GC ejere der ikke har mulighed for at spille Halo. Og det er endnu værre med PC fanatikere - der tit bor inde i en osteklokke af FPS titler. Der skal være plads til alle.

Eller: "Jeg kan ikke bare holde skydeknappen i bund, ergo er det dårligt". Hvad sker der oven i roen på gamere med den indstilling? Undersøger man ikke hvordan gameplayet er skruet sammen, eller køber man alt hvad der kan støvsuges op af spil - der bare lugter af FPS?

Findes der en ordentlig forklaring eller er der allerede et par stykker herinde der blevet et par gamle og mavesure gamere/anmeldere før tid?

Kom så - ud med sproget:
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
OmenOmenSkrevet 29/03-03 18:37 
Vel talt Per, jeg kunne ikke være mere enig.
Vote Ficus!
SumezSumezSkrevet 29/03-03 18:39 
Per S >
Han er en et omvandrende barometer for kvaliteten af japansk-udviklede titler :)

Ja, Star Soldier har tjek på sagerne, men er nu alligevel uenig med ham på nogle punkter ;) (lad os lige glemme et øjeblik at Metroid Prime ikke er japansk-udviklet :P)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
zpeakerzzpeakerzSkrevet 29/03-03 18:43 
Er det bare mig, eller hentyder den nye Metroid Prime reklame ikke til at Samus er en mand?
Det er en mand der snakker om at verden ændres etc. etc.
Burde det ikke være en kvinde eller noget i den retning?
Work Rules: 1. The boss is always right. 2. If the boss is wrong, refer to #1.
NaieraNaieraSkrevet 29/03-03 18:56, rettet 29/03-03 18:57 
Omen >
At du skriver at du i denne diskussion er "ligeglad med logik" undergraver kun din egen troværdighed. Og hold nu op med at kalde det et faktum (PNL: kendsgerning) når det i bund og grund kun bygger på din egen overbevisning, og du endnu ikke har argumenteret for andet.

Hvad snakker du om? Jeg gad godt lige, at du fandt at blad, der gør brug af 5 eller 6 skalaerne, og KUN giver 5 eller 6 til de spil der er det ypperligst fedeste.

Det undergraver da overhovedet ikke min troværdighed, at jeg siger at, i denne forbindelse, er 5/5 ikke lig med 100 %, vi snakker karakterskalaer i forhold til matematik, og det er to forskellige ting.

Sephiroth >
det burde da ikke være så svært at forstå, og desuden har det vist være oppe at vende et par gange før...

Nej, det burde det ikke, og ja, det har det så absolut!!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 29/03-03 19:00 
Metroid Prime reklame? Hvor?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 29/03-03 19:09, rettet 29/03-03 19:09 
Til Sumez:

Du har ret. Det ER ikke et 100% japansk udviklet spil. Men de har haft en tung ånde i nakken fra Nintendo under hele udviklingen.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
76 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig