X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvad hedder sms spillet??


Svar
seebergseebergSkrevet 02/02-04 21:20, rettet 02/02-04 21:20 
Så er det mig igen ;P

Jeg har MEGET begrænsede oplysninger om spillet, da jeg var utrolig ung dengang jeg spillede det.

Tror nok man er en elller anden slags sort fugl.
Man skal redde en prinsesse. Hver gang en bane er slut snurrer man rundt i en spiral..

Nogen der kender dette spil udfra disse sparsomme oplysninger :/
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
seebergseebergSkrevet 02/02-04 22:00, rettet 02/02-04 22:02 
jae så fandt jeg det selv... og ja de oplysninger var ikke særlig præcise ;P

Jae... :S
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/02-04 22:08 
Er det ikke ham der er med i Sonic the Fighters?
Spiller nu: Phantasy Star IV
tastasSkrevet 02/02-04 22:11 
Egentlig også et meget sjovt spil - sådan som jeg husker det i hvert fald.

Spillede det meget i sin tid :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
seebergseebergSkrevet 02/02-04 22:26 
Kunne også godt tænke mig spillet igen anyone?
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Zzap!Zzap!Skrevet 02/02-04 23:32 
Konsolkongen>
Er det ikke ham der er med i Sonic the Fighters?

Det er det. Segas glemte maskot Dux.
Born to kill space
KTCKTCSkrevet 03/02-04 00:14 
LOL, gode gamle Dynamite Dux. Jeg spillede det meget på min Amiga. Ganske underholdende, men vildt godt er det så heller ikke.
Jeg kan stadig huske lyden, når han flyver rundt i spiralen: "Weeeeeeeeeeeoooooooooooooooweeeeeeeeeeeeeeeoooooooooweeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig