X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvordan en i helvede...??


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/02-04 12:30 
Er det blevet fuldstændigt umuligt at oprette et emne i marked nu???
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RJKRJKSkrevet 02/02-04 12:39 
Ja. Læs FAQ og informationer. Det er tydeligt forklaret...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 02/02-04 12:46 
Jeg kan ikke finde det i de, efterhånden, mange FAQ's der eksisterer nu.

Det er blevet en smule uoverskueligt det her.

Hvilken FAQ står det i, hvordan man opretter et markedsemne, li'som i de gamle dage?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
MarcusMarcusSkrevet 02/02-04 12:49 
Det kan man ikke længere, opret en annonce hvis i vil købe eller sælge noget.
HardballerHardballerSkrevet 02/02-04 12:50 
Tryk på hammeren lige til højre for taleboblen. Så giver det vist sig selv.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/02-04 12:52 
Jamen jeg kan ikke få det ind i markedsforum jo :-(
Det er ikke særlig nemt som det er lavet nu....:-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
NaieraNaieraSkrevet 02/02-04 12:52, rettet 02/02-04 12:52 
Det er jo meningen at det ikke skal ind i markedsforum...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/02-04 12:54, rettet 02/02-04 12:55 
Hvorfor dog det????? :-/
Det virker sgu da lidt lamt synes jeg da....
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
jaesjaesSkrevet 02/02-04 12:55 
Læs nu det info, som er givet, så vil du forstå hvorfor.
NaieraNaieraSkrevet 02/02-04 12:56 
Der er kommet en ny sektion. Den hedder Handel.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
OkottaOkottaSkrevet 02/02-04 12:56 
Naiera>
Det er jo meningen at det ikke skal ind i markedsforum...

Og hvad er ideén så med at ha' et markedsforum, som folk kan poste i, og som andre folk gerne VIL poste i, men ikke ved hvordan man gør?

Fortæl os nu bare, hvordan man opretter et indlæg i markedsforum.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 02/02-04 12:57 
Det gør man jo ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/02-04 12:59 
Hvorfor er det egentlig overhovedet lavet om???
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/02-04 13:06 
kald mig bare en spasser men jeg kan sgu ikke finde noget der forklare mig hvorfor man ikke skal kunne sælge i markedsforum nogen steder. Hvis man så vil købe eller sælge noget, hvordan fanden finder man så ud af at der er kommer noget nyt....??!??
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
OkottaOkottaSkrevet 02/02-04 13:06 
Naiera>
Det gør man jo ikke.

Så markedsforummet er bare et levn, fra det "gamle" P:R, og nu bruges det kun til at give svar i allerede eksisterende emner, men ikke til at oprette nye emner i?

Har jeg forstået det korrekt?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 02/02-04 13:06, rettet 02/02-04 13:07 
Danny Salling>
Hvorfor er det egentlig overhovedet lavet om???

Der er lavet flere tråde om det nye design/den nye sektion. Der er alt forklaret.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 02/02-04 13:07, rettet 02/02-04 13:09 
Okotta>
Har jeg forstået det korrekt?

Ja.

Handelsektionen erstatter Markedsforummet, der udfases og lukkes, når de aktive handler heri afsluttes. Det står endda på forsiden...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
OkottaOkottaSkrevet 02/02-04 13:08 
Danny Salling>
Hvis man så vil købe eller sælge noget, hvordan fanden finder man så ud af at der er kommer noget nyt....??!??

Det irriterer osse mig - man kan jo ikke se om der er kommet noget spændende nyt, som man er interesseret i.

Man er hele tiden nødt til at gå ind og lave en søgning, men det er jo ikke særligt hensigtsmæssigt, hvis man gerne vil skimme nyhederne i markedet - som i "de gamle dage".
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 02/02-04 13:08 
Okotta>
Så markedsforummet er bare et levn, fra det "gamle" P:R, og nu bruges det kun til at give svar i allerede eksisterende emner, men ikke til at oprette nye emner i?

Har jeg forstået det korrekt?


Ja. Det er også blevet forklaret i de to/tre tråde om det nye design.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 02/02-04 13:11 
Danny Salling>
Hvis man så vil købe eller sælge noget, hvordan fanden finder man så ud af at der er kommer noget nyt....??!??

Tag nu lige og brug sektionen, inden du hidser dig op. Så svært er det altså heller ikke. Bare lidt anderledes.

Sælges > Alle annoncer > Sorteret efter nyeste
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RitesRitesSkrevet 02/02-04 13:18 
Jeg må nu også indrømme at ting er lidt forvirrende pt.
Det kommer jo nok, men det mest forvirrende af alt er FAQ's.

Jeg tør ikke at kigge på dem mere, i frygt for at fare vild og aldrig komme ud igen.

Så med alle de FAQs der er, så skader en ekstra vel ikke? Jeg forslår en FAQ til FAQs.
» a winner is you «
Danny SallingDanny SallingSkrevet 02/02-04 13:18 
Har sidet og rodet lidt med det nu, men det imo ikke lige så godt som før. Hvorfor skulle det laves om egentlig?? :-/
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
RitesRitesSkrevet 02/02-04 13:22 
Tror at for mange markedstråde gik OT og folk ikke altid havde styr på de bud der var givet.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 02/02-04 13:27 
Danny Salling>
Har sidet og rodet lidt med det nu, men det imo ikke lige så godt som før. Hvorfor skulle det laves om egentlig?? :-/

Hvor mange gange skal du have at vide, at du kan læse hvorfor, i de tråde der er lavet om det nye design?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/02-04 14:24 
'Folk' fatter seriøst nada. Der er jo netop kommet system i det nu!
Home is where the hardware is..
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 02/02-04 14:24 
argh, designet og konceptet er lavet en smule om. det er måske lidt svært at finde rundt i og vænne sig til i starten, men stop nu jeres whining! sværere er det vel heller ikke!

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
AmbyAmbySkrevet 02/02-04 14:30, rettet 02/02-04 14:38 
Personligt tror jeg at handelssektionen er genial. Den er jo nu kædet sammen med alle de andre funktion:
Man kan med det samme se hvad andre synes om spillet, hvor der er anmeldelser, hvem der også har spillet og evt hvad de ønske i byt. Intet mindre end genialt.
Det kræver måske lidt indlæring, men jeg er sikker på at det nok skal komme til at køre.
Personligt glæder jeg mig til at udnytte alle de spændende features.

EDIT: Rune, du nævnte at man kunne tilføje et billede af det man sælger. Er det selvstændig når man opretter en annonce eller skal man kæde en annonce sammen med noget fra sin samling? (hvor man så har tilknyttet et billede til ?)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
RJKRJKSkrevet 02/02-04 14:40 
Hvis din annonce er kædet sammen med dit samlerobjekt, så vil billedet optræde begge steder, uanset om du uploader det til annoncen eller samlerobjektet.

Er din annonce "selvstændig" bliver billedet (selvfølgelig) også selvstændigt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkenDarkenSkrevet 02/02-04 16:15 
En ting jeg ikke helt bryder mig om, uden at folk skal hidse sig op over det, er at man kun kan køre en sortering af gangen.
ANNONCE
PLATFORM
PRIS
HØJESTE BUD
UDLØBER
f.eks. kunne jeg godt have tænkt mig at man kunne vælge en eller flere platforme at krydse af i checkboxes oven over annoncerne, så jeg kunne bestemme hvad jeg ville se. Så jeg ikke skal kigge 4-5 sider igennem for at finde hvor (f.eks.) playstation starter, eller hvis jeg kigger efter nyeste, skal ignorer (f.eks.) dreamcast annoncerne.

Inden der der en der begynder at skrige eller bider hovedet af mig, så er dette blot min mening, så er der nogen der ikke er enige, så bare sig det sådan: "jeg er ikke enig, det er fint som det er nu" eller noget.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/02-04 16:21 
Hvornår kommer 'spil-pakkerne' RJK? : )
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 02/02-04 16:22 
Forhåbentligt indenfor et par dage.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 02/02-04 17:44 
Well, der kommer "spilpakker".

Men bliver det ikke lavet sådan at man kan sætte flere ting til salg af gangen, seperat? Altså fra den samme konsol..
RJKRJKSkrevet 02/02-04 17:45 
Formentligt, jo.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 02/02-04 17:47 
Darken>
En ting jeg ikke helt bryder mig om, uden at folk skal hidse sig op over det, er at man kun kan køre en sortering af gangen.

Det bliver i hvert fald ikke ændret på den måde. Desuden er der altså to sorteringer - den ene kan du bare ikke styre.

Jeg kan dog ikke se, hvordan du har brug for mere? Hvordan er det, du gerne vil sortere?

Er det du ønsker ikke nærmere muligheden for at vælge flere platforme af gangen i Søg...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DarkenDarkenSkrevet 02/02-04 18:48 
jo faktisk =)
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/02-04 20:16 
Skal der ikke også være en sektion for commodore, her?

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 02/02-04 20:48 
C64, mener du?

Måske. Lad os lige vente og se, hvilke platforme, der bliver brugt. Der er mange, der ikke er repræsenteret her.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig