X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Panasonic Q


Svar
NeonodeNeonodeSkrevet 01/02-04 22:39 
Jeg har tænkt på at anskaffe mig en sådan fætter, det eneste sted de har den, er ved lik-sang til omkring 2900.- Så tænkte jeg bare, om den er det værd, og om der er nogen der har en ide om hvad den koster, inden jeg har den i hænderne.. Er der nogen der har en til salg, hører jeg meget gerne fra vedkommende, eller hvis der nogen der har nogen form for erfaring omkring den, må de meget gerne skrive om det ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/02-04 23:33 
Jeg ved bare at Panasonic har stoppet produktionen, så tiden for anskaffelse må snart være.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 01/02-04 23:34 
Link? Har sgu aldrig hørt om den :)
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 01/02-04 23:46 
Panasonic Q:

Link
元気ですか。
HardballerHardballerSkrevet 01/02-04 23:58 
Ahh.. Den har jeg set før :)

Altså bare en GEJL GCN..

Med 3000 er mange penge :) for mange..
msxtrdmsxtrdSkrevet 02/02-04 00:01 
Tja, du kan nok regne med at toldvæsnet sørger for at hæve prisen med 1/3 af værdien. Så kommer der ikke lille beløb oven i for forsendelse med EMS eller UPS.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/02-04 00:08 
Hmm! Er det som regel i toldfrit, når man køber igennem liksang?

Men portoen bliver vel også omkring 600,-
Home is where the hardware is..
NeonodeNeonodeSkrevet 02/02-04 01:06 
Jeg har ogsaa tænkt på at købe den paa ebay, men jeg ved ikke om jeg tør at sende penge til nogen fra USA, man ved aldrig om man bliver snydt og slet ikke naar det er 3K der er snak om.. Er der nogen sikkerhed hvis man køber over ebay??
JmogJmogSkrevet 02/02-04 01:28, rettet 02/02-04 01:38 
Om det kan betale sig? Øh, det afhænger jo af personlig smag. Hvis du synes den er pæn nok til at du vil give så mange penge for den så ja, men det er altså kun udseendet du betaler for. Separate Gamecube og DVDafspillere er billigere og også bedre.

Mht. Lik-sang så er det kun toldfrit, hvis de sender det fra den europæiske afdeling.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig