X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lad os blive personlige


Svar
OkottaOkottaSkrevet 01/02-04 19:24 
Nu skal det jo ikke handle om videospil altsammen, så hvorfor ikke snakke om lidt andre ting osse :-)

Hvad laver I når I ikke gamer?

Kan I lave mad?

Hvad læser I af bøger?

Dyrker I sport?

Jeg lægger lige ud.

Er i stand til at lave en fantastisk pastasauce; Det ta'r en time og den smager fantastisk.

Kan lave... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
55 emne(r).
« < 1 2

Svar
HardballerHardballerSkrevet 02/02-04 17:49 
Forsvarer dig fordi at du ved at en tilfældig forbipasserende vil slå dig? :)
RaGeRaGeSkrevet 02/02-04 17:57, rettet 02/02-04 18:07 
Skizofreni - kender du til det? Jeg er bare lidt skizofren engang imellem ;)

Nå, men jeg laver egentlig heller ikke så meget i min fritid. Jeg hænger rundt med vennerne (ser meget film), er i byen i weekenderne og bruger en stor del af min tid foran pc'en :( efter min kæreste er skredet og at jeg ikke arbejder længer. Læser også en hel del computerblade og har fundet kærligheden til pc'en, som faktisk aldrig har interesseret mig. Jeg er faktisk ret hardcore til at lave mad, selvom jeg fik elendige karaktere i hjemmekundskab.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/02-04 18:04 
Okotta>
Er i stand til at lave en fantastisk pastasauce; Det ta'r en time og den smager fantastisk.

Kan lave en ligeså fantastisk risotto m. kalkun pølser, gode krydderier og masser af hvidløg :-)

Hvad sir' du? Gir' du mad én dag? ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 02/02-04 20:24 
Hvis du pludselig er forvandlet til en pige, som både er sød og pæn, og som ikke går af vejen for at spille videospil, SÅ inviterer jeg på mad ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
BomberBomberSkrevet 03/02-04 06:18, rettet 03/02-04 06:30 
Har lige fået arbejde igen. Som kreaturtransportmedhjælper. 40-50 timer om ugen. Så der er ikke så meget tid til at spille mere. Men det bliver stadig til noget BF1942 engang i mellem.
Intersse: Astrologi, spirtisme, filisofi, psykologi, bøger, film, okulmtisme generalt, gå i byen, backgammon, billard og PC og spil.
Har en lille lejlighed med køkken og bad. Har en dejlig stor familie som altid vil hjælpe en i nød.
Har boet i åbenrå i to år. Bor i ringsted nu. Dyrker ingen sport, andet lidt svømning i ny og næ. Ingen kærste lige for tiden.
Ang. Kaffe. Så ryger der en pakke north state og en kane kaffe ned om dagen. Men det er vel meget normalt. ikk Dchang? ;-)

Tjaa så har jeg vel sagt det der er værd at høre om.

Rage: Så må du jo være min bodyguard næste gang vi skal i byen sammen i Ringsted. ;-)
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
55 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig