X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lad os blive personlige


Svar
OkottaOkottaSkrevet 01/02-04 19:24 
Nu skal det jo ikke handle om videospil altsammen, så hvorfor ikke snakke om lidt andre ting osse :-)

Hvad laver I når I ikke gamer?

Kan I lave mad?

Hvad læser I af bøger?

Dyrker I sport?

Jeg lægger lige ud.

Er i stand til at lave en fantastisk pastasauce; Det ta'r en time og den smager fantastisk.

Kan lave... Se hele indlægget
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
55 emne(r).
1 2 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 01/02-04 19:24 
Nu skal det jo ikke handle om videospil altsammen, så hvorfor ikke snakke om lidt andre ting osse :-)

Hvad laver I når I ikke gamer?

Kan I lave mad?

Hvad læser I af bøger?

Dyrker I sport?

Jeg lægger lige ud.

Er i stand til at lave en fantastisk pastasauce; Det ta'r en time og den smager fantastisk.

Kan lave en ligeså fantastisk risotto m. kalkun pølser, gode krydderier og masser af hvidløg :-)

Til morgenmad laver jeg noglegange havregrød - det er noget der mætter - ellers spiser jeg yogurt.

Når jeg læser bøger, så er det mest Michael Crichton - læser alt han skriver - og John Grisham. Synes Steven King er overvurderet - eller så var den første bog jeg læste af ham, bare dårlig (Dreamcatcher), og Dean Koontz er kedelig.

Skal jeg ha' motion, så løber jeg lidt engang imellem, eller går når jeg skal noglesteder - og jeg elsker at gå. Ta'r kun bussen hvis jeg skal rigtigt langt.

Når jeg ikke gamer, så laver jeg en blanding af ovenstående + lidt andre forskellige ting ;-)

Nu er det jeres tur - Mad? Bøger? Sport? Livet når I ikke gamer?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 01/02-04 19:33 
Hvad jeg laver når jeg IKKE spiller?

-går i skole
-sover
-ser Anime
-chatter

Det var en (ret præcis) opsummering af mit liv :)
HardballerHardballerSkrevet 01/02-04 19:34 
Jeg er mega nice til at lave mad..

Læser ikek bøger, det er kedeligt..

Dyrker ikke sport, det er for hårdt :) Ej ok, Live Rollespil engang imellem :)

I øvrigt er jeg den nye schumacher(eller hvordan det staves) er MESTER til at køre bil ;)
HankyHankySkrevet 01/02-04 19:36 
Lige nu bliver det ikke til så meget andet end
Gymnasiet og dets medfølgende lektier :/
Ellers i weekenderne bliver der tid til Gaming og være sammen med vennerne.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
majjohamajjohaSkrevet 01/02-04 19:37 
Når jeg ikke gamer, sidder jeg for det meste ved PC'en, er da også sammen med mine venner.

Jeg kan vel godt lave mad, noget ihvertfald ;) Er da udemærket til at bage nogen gode boller. Men det er også det. Altså uden en opskrift ;)

Har læst Harry Potter bøgerne 1-4 men det var også nok, så nu er jeg gået igang med Hobbitten, og derefter regner jeg med hele LotR serien, har også læst en del i "Den Nye Lokumsbog" den er sku fyldt med en masse man ikke vidste.

Om tirsdagen og torsdagen dyrker jeg den sydkoreanske kampsport taekwondo, det er fedt. Har også repræsenterede min klub i kamp sidste år, og gør det nok også i år :)
dchangdchangSkrevet 01/02-04 19:38, rettet 01/02-04 19:40 
Godt initiativ, Okotta.

Når jeg ikke gamer, chiller jeg tit foran computeren. Men meget af min fritid går sammen med kæresten, da vi osse bor sammen. Jeg har ALTID gang i nogle handler, så der bliver min. brugt et par timer foran puteren hver dag.

Jeg er udmærket til at lave mad, faktisk god til det, men da jeg arbejder i butik så står kæresten somregel for maden herhjemme. I weekenderne laver jeg tit mad, igår lavede jeg fx ovnbagte kartofler med berberri-and. Det gik godt. :-)

Jeg spiser tilgengæld aldrig morgenmad. Jo hvis kaffe og smøger gælder. *g*

Når jeg læser (hvilket jeg ikke gør ret tit længere), så er det King og Koontz. Har læst ALLE Stephen King-bøger.

Mht sport, så er jeg egentlig det man kalder en multi-atlet. Jeg har altid dyrket meget sport, og har gået på idræts-efterskole og sports-college. Men nu er det kun fodbold jeg koncentrerer mig om, eller har atletikken (100m) også trukket lidt i mig. Men jeg glæder mig til at komme ud og trille med den lille runde igen. Og jeg har lige købt mig en street-bmx'er, så det skal jeg osse til at lege lidt med.

Tja det var vel det. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 01/02-04 19:40, rettet 01/02-04 19:42 
Jeg kan er god nok til mad,som f.eks boller (som Matt ;))

skole går jeg selvfølelig i :)

Bøger interresere mig ikke , jeg vil ha' film

Sport interresere mig heller ikk,og har aldrig gjordt :)

Men så går jeg også til live-rollespil,dog ikk om vinteren;)

tjaa...det var vel mit liv :)
StriferStriferSkrevet 01/02-04 19:50 
Når jeg ikke gamer, sidder jeg foran pc'en eller er sammen med venner, eller laver noget helt tredje.

Mad, kan jeg godt finde ud af, men så heller ikke mere, hvis jeg bliver tvunget så bliver det da til lidt af hvert.

Om jeg læser bøger? Jo, når læreren beder mig pænt om det, men ellers kan jeg nu bedst li' en god film, eller se lidt tv.. MEN nogle bøger har da fanget mig.

Jeg dyrker sport, om vinteren lidt badminton plus en del fodbold, og resten af året, er det kun udendørs fodbold.
XBL Gamertag: ZeNtiX
HardballerHardballerSkrevet 01/02-04 19:50 
EDIT: Spiser også kun aftensmad.. Jeg er dog ikke ligesom Dchang, at ryge.. Ikke mere.. Og kaffe, det er kun for "voksne" eller wannabes;)
fearless popcornfearless popc...Skrevet 01/02-04 19:50 
Jeg går i skole, er sammen med vennerne, passer min kat.

Jeg kan faktisk godt lave mad, selvom jeg kun lige er 13år. Bla. Fisk med sovs, ris mm.

Jeg har læst de klassiske Harry Potter bøger, men har ikke fået mig sammen til at købe og læse LoTR.

Jeg har dyrket sport, men det hele har været kedeligt, men overvejer at gå til badminton. :)
just plug it in.
dchangdchangSkrevet 01/02-04 19:53, rettet 01/02-04 19:54 
Jeg er hardcore kaffe-drikker. Min chef siger at hun aldrig har set nogen med et kaffe-forbrug som mig. :-)

Har osse lige fået en Mokka Master i fødselsdagsgave.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
kooikkooikSkrevet 01/02-04 19:57 
Hmm det der kendetegner mange gamer, er at de ikke dyrker sport.

Mig selv holder pause med håndbold, men det er svært efter at have spillet de sidste 12 år, sidste sæson spillede jeg division håndbold. Starter heldigvis igen med at spille på onsdag igen, det skal blive godt.

Ellers i sin fritid, bor sammen med kæreste, slapper af, løbetræner engang imellem skal jo holde sig i form.

Lave mad tja det syntes jeg selv jeg kan, syntes selv jeg er meget god.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-04 19:58 
Jeg forsøger at hustle mig igennem min uddannelse. Ellers bruger jeg ALT min tid foran computeren, med guitaren eller bandet (og selvfølgelig konsoller)!

Xing Fu nudler er lette at lave og smager fint. Gør det mig til en god kok? : )
Home is where the hardware is..
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-04 19:58 
kooik>
Mig selv holder pause med håndbold

Mig synes det lyder lidt sjovt ; )
Home is where the hardware is..
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 01/02-04 20:00, rettet 01/02-04 20:00 
Matt>
Om tirsdagen og torsdagen dyrker jeg den sydkoreanske kampsport taekwondo, det er fedt.

Du bor i Odense, right? Hvor er det at du udøver Tae Kwon Do?
Jeg dyrkede Klassisk Kung Fu i OKKC (Odense Kampkunst Center) før jeg startede i 3.g, de underviser også i Tae Kwon Do/ Tang Soo Do. Kunne det være samme sted?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/02-04 20:01 
Well, jeg synes selv jeg arbejder for meget, så det går der selvsagt en del tid med...

Mad er jeg ingen haj til, men jeg kan da klare lidt, hvis det skulle være. Dog er det 99% af tiden min kæreste der står for madlavningen herhjemme.

Jeg forsøger at læse bøger, men det er der desværre heller ikke meget tid til. Jeg har læst en god del King bøger, mest de gamle, og de er alle sammen rigtig gode. Well, næsten alle sammen, men man kan jo heller ikke ramme plet hver gang. Det sidste jeg læste var Farenheit 451, også en rigtig god bog.

Der er kun utrolig få sportsgrene der tiltaler mig, og en af dem er kickboxing, som jeg selv dyrker et par gange om ugen. Det er meget rart at blive revet lidt rundt efter en hård dag på arbejdet :)

Ellers går der bare i det hele taget meget tid med kæresten og vennerne herhjemme. Som dchang, har jeg langt det meste af tiden også gang i en handel af en eller anden art, så de skal også holdes ved lige. I det hele taget bruger jeg nok lidt for meget tid foran computeren :)
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 01/02-04 20:05 
joo og så er min skole heldivis anerledes, så jeg bruger mange af timerne til at drikke te mens jeg laver arbejder i skolen :)
TKTKSkrevet 01/02-04 20:26 
Når jeg ik gamer.. så spiller jeg en MASSE bold... det er næsten hele mit liv.. det er bar for fedt...
og så er der jo også skolen, som jeg prøver at passe...;EN GANG IMELLEM :-p
Tja og chatter, er sammen med venner, i byen osv.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/02-04 20:38 
Sjovt emne :P

Går selvfølgelig i skole, og laver ellers hvad man nu går og laver med venner og sådan som lav teenager ;)

Mad kan jeg lave, ganske god faktisk har jeg hørt, men gider aldrig. Og mødre er jo til for mad, så jeg rører næsten aldrig et komfur. Men morgenmad står jeg selv for, Havregrød ;)

Bøger, der læser jeg mest det som nu skal læses - Ringenes Herre og sådan. Fandt nogle gode Dennis Jürgensen-bøger forleden, som skulle læses igennem. De var gode ;)
Ellers er jeg igang med David Beckhams selvbiografi. Som fodbold-spiller skal sådan noget også lige læses igennem :P

Spiller fodbold på et rimlig højt niveau i forhold til min alder. Træner 3 gange om ugen på mit Skovbakken-hold, og derudover indendørs i disse tider. Ellers elsker jeg alt form for sport, og er altid frisk på nye ting.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 01/02-04 20:53, rettet 01/02-04 21:02 
Når jeg ikke spiller på mine konsoller, bruger jeg også alt for lang tid foran PC'en, hvor jeg selvfølgelig læser om spil i alle dets afskygninger (primært GameSpot).

Jeg går også forholdsvis meget op i film, selvom jeg ikke får set en brøkdel af dem jeg gerne ville. Jeg læser for det meste Politikens Fredags-sektion, hvor der ofte er nogle gode anmeldelser (Kim Skotte er især god), eller klikker ind på suntimes.com og læser Roger Ebert's artikler.

Madlavning er ikke min stærke side, omend jeg er fantastisk til at bestille pizza, hvilket sker lidt for ofte. Om morgenen bliver det normalt til lidt havregryn og mælk + en spand kaffe (og mere senere hen på dagen).

Bøger kan jeg slet ikke få mig selv til at læse frivilligt, men når jeg endelig bliver "tvunget" til det i skolen, ender jeg tit med at blive bidt af dem. Af bøger jeg kan huske der har været gode er bl.a. en biografi af Søren kierkegård (kan ikke huske titlen), Nordkraft og Fight Club.

Sport? Det får jeg ugentligt to timer af på gymnasiet og det passer mig fint :) Spiller desuden lidt tennis om sommeren.

Edit: Elsker forresten B-Ball og er selvfølgelig overmåde lykkelig for, at Tv Danmark sender en kamp + opsamlingsprogram om ugen.
(...)
DizzyDizzySkrevet 01/02-04 20:58 
Ud over at jeg arbejde for meget og tjener for lidt, så sluger familien da en del tid. Men om aftenen når min datter er lagt i seng og konen er på arbejde, bliver computeren underholdt..
Jeg ser stort set ikke andet fjernsyn end børnetime (sammen med datteren) og nyhederne (hvis jeg da ikke falder i søvn).
Så samler jeg på spil & bøger som desværre har en tendens til at hobe sig op, blot for at vente på jeg en dag går på pension om ca 30 år. Så må vi blot håbe at min maskinpark lever så længe
Til slut må i vel hellere se et billed.

Billed af mig og min datter, det er mig den halvskaldet....
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 01/02-04 21:08, rettet 01/02-04 21:10 
Kan jeg lave mad? Syntes da selv det går fint, men kan ikke lide det ansigt folk stiller når de smager min mad :( Så derfor gider jeg ikke lave mad. Jeg spiser altid morgenmad det er jo det vigtigste måltid. Jeg drikker ikke kaffe, men jeg ryger, det har jeg gjort i 1år nu, dog prøver jeg at holde, da det koster helt vildt og jeg hellere vil bruge min penge på noget andet.

Jeg går i skole, i 9 klasse lige nu. Så lidt af tiden går med lektier eller er jeg sammen med vennerne, sidder foran min puter, piller ved mine knallerter/scootere ellers er jeg sammen med damen.

Sport: Ja tak! Jeg dyrker karate 3 gange om ugen og det har jeg gjort i 3 år, og 2-3 gange om ugen styrketræner jeg, for det meste sammen med mine venner, efter eller før karate. Skal faktisk til Danmarks Mesterskaberne her om en lille måned :D, Så lidt god må jeg jo være, har været med til mange stævner osv. hvor det bliver til guld, sølv eller bronze og 1 enenkelt 4 plads.

Bøger: Har da læst nogle bøger, men de eneste der fangede mig var: LotR og Harry Potter.
Sælg mig en Xbox =)
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 01/02-04 21:30, rettet 01/02-04 21:35 
Når jeg ikke lige spiller på en af konsollerne, passer jeg selvfølgelig min skolegang på gymnasiet (sådan da ;)), selvom jeg efterhånden glæder mig til at begynde på Århus Universitet om et halvt års tid. Der skal jeg læse datalogi som hovedfag og japansk som sidefag. De to linier betegner meget godt mine interesser, da jeg har interesseret mig for computere i nogle år efterhånden og har studeret japansk i fritiden i omtrent 9 måneder. Desuden får jeg også set noget anime, hvoraf de gode serier/film sammen med sci-fi er min foretrukne måde at spendere tid foran tv'et.

Jeg kan godt lide at læse, selvom det på det sidste ikke er blevet til så voldsomt meget. Både fag- og skønlitteratur indenfor flere genre bliver fordøjet. Den sidste bog jeg læste var "Learning to Bow" af Bruce S. Feiler, som jeg kan anbefale til alle med den mindste interesse for Japan. Desuden kan jeg til enhver anbefale Dan Simmons "Hyperion"-serie og Rowlings "Harry Potter".

Sport? Hvad er det? ;) De 2 * 45 minutter vi har idræt på gymnasiet om ugen er rigeligt til mig.

Jeg kan godt finde ud af at lave mad men gør det sjældent. Det bliver dog til en pizza med pepperoni eller en wrap med krydret stegt kødfars, grøntsager og tzaziki engang imellem :p

Jeg har tidligere spillet en del bratsch og før det violin, men holder i øjeblikket et pause og får spillet lidt klaver istedet. Når jeg _hører_ musik er det ofte klassisk, men derudover lidt af hvert - bare ikke techno og dets lige.
元気ですか。
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 01/02-04 21:32 
jeg arbejder på den fantastiske arbejdsplads der er føtex fra godt 6 - 12, så i det tidsrum har jeg ikke tid til at game :) derefter har jeg dog tid, og hvis jeg ikke spiller hører jeg gerne en masse musik og spiller lidt guitar. desuden ser jeg tit film og interesserer mig generelt for film produktion og fremstilling.
på madlavningssiden mangler jeg stadig en del arbejde, men det skyldes nok også at jeg stadig bor hjemme og at mine forældre altid står for madlavningen.
for tiden er jeg i gang med patricia cornwell's 'body of evidence', der er 2.bog i scarpetta-serien. virkelig underholdende læsning uden at være storslået litteratur ;) ellers læser jeg king, easton ellis, michael moore o.a.
har spillet håndbold og fodbold i flere år, men har holdt en pause på efterhånden et par år...hm...! har dog kastet mig ud i løb på længere distancer.
det var ordene herfra - be smart, drink responsibly...eller noget...

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
DommergaardDommergaardSkrevet 01/02-04 22:04, rettet 01/02-04 22:08 
Okotta>
Hvad laver I når I ikke gamer?

Jeg er rigtig meget sammen med vennerne og sidder da tit sammen med dem til kl 22 i hverdagen, nogle gange senere. Jeg ser gerne en god film hver dag samt en masse af mine ynglingsserier (According to Jim, Fingrene væk fra min teenage-datter, Simpsons og Vores værste år!)

I weekenden er jeg ude og drikke! Er næsten altid optaget der, enten fest eller bare hygge med et par venner eller en veninde! Såh, når jeg ikke sidder og spiller der, så hører vi bare musik, ser film og snakker! Max. hygge ;)

Okotta>
Kan I lave mad?

Jeg er faktisk ret sej til at lave mad. Jeg har ikke nogen specialliteter, men synes selv jeg er rimelig til det hele! Får 9 i hjemmekundsskab på 10. klassetrin ;)

Okotta>
Hvad læser I af bøger?

Jeg læser ikke, HADER at læse! Såh... det er kun det jeg bliver tvunget til at læse i skolen!

Okotta>
Dyrker I sport?

Hmm, jeg går ikke til nogen sport, men dyrker dog en masse! Spiller fodbold, badminton, basket og hockey med vennerne. Her om vinteren bliver det ikke til meget mere end en lille løbetur, samt noget fingergymnastik :P

EDIT: Billede af mig til fest i fredags på HTX i Viby: http://www.guide2party.dk/index.php?images=229667 det er mig øverst på siden. Ham i den røde bluse i midten! ;)
YamadaYamadaSkrevet 01/02-04 22:11 
Kan ikke lave mad, det har jeg min mor til... et par år endnu :D men mht. hvad jeg ellers laver så ser jeg Anime og tegner en del.. og hvis jeg skal være lidt mere aktiv så træner jeg kickboxing!!
NÆSTE!!
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
SephirothSephirothSkrevet 01/02-04 22:41 
Sonic.dk>
EDIT: Billede af mig til fest i fredags på HTX i Viby: http://www.guide2party.dk/index.php?images=229667 det er mig øverst på siden. Ham i den røde bluse i midten! ;)

Hehe, jeg var der osse! En af mine venner fik tæsk af to indvandrerer, fordi han prøvede at stoppe den ene i at slå på en pige! Flot!

De blev heldigvis smidt ud..
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KakarotKakarotSkrevet 01/02-04 22:45 
Går i skole, kæresten, drikker... Tjaa, det nok det... ;)

Den sidste bog jeg har læst var, Leif Panduros: De uanstændige..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 01/02-04 23:01, rettet 01/02-04 23:03 
OT: Blev også truet i sidste weekend af 3 rimelig store indvandre som sagde at jeg havde kaldt dem perkere, fordi de går og spytter på min scooter, så spurgte de om jeg havde det, så spurgte jeg om de havde spyttet på min scooter så sagde de at det havde de, og jeg sagde jeg havde kaldt dem perkere, så spurgte de om jeg skulle have tæsk og så sagde jeg så dum og små fuld som jeg var sagde jeg at de bare kunne komme an. Men jeg fik da lagt to af dem ned og så kom fire af min venner og hjalp med den sidste. Siden da er der ikke nogle der har spyttet på min scooter...:) Ved godt det var meget off-topic, men når vi nu snakker så lad os da snakke :S
Sælg mig en Xbox =)
seebergseebergSkrevet 01/02-04 23:09, rettet 01/02-04 23:17 
puuhh... well

Når jeg ikke spiller, hmmm... hvad laver jeg så.... Går i gymnasiet, men det er langtfra alle lektier jeg laver. Det er stortset kun afleveringerne og tysk
*Seeberg tænker ved sig selv....Dovne svin*

Mad.... Hvis jeg sætter en fod i et køkken, sker der meget syrede ting, det vil jeg slet ikke komme ind på her. Kan fortælle jer så meget at dengang, jeg havde hjemkunstskab var det altid mig der ødelagde maden...

Bøger... læser kun pensumbøger

Sport... har spillet fodbold to gange, men jeg blev for træt efter hver gang vi havde haft træning. Har også gået til golf og det er jo ikke steneren. Og så har jeg kørt meget på skateboard og var en af de hårde drenge, det stoppede daaa... jeg ikke gad bruge flere penge på det..
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
HardballerHardballerSkrevet 01/02-04 23:09 
Lagt dem ned? På hvilken måde? Frem med knohjernet eller hvad? Hehe, det eneste der virker..

Eller.. Nu er du jo ninja-ting, så brugte du lidt kampsport der ;) Well.. Min holdning er, at man lærer kun sparkene, osv.. Ikke alle de andre ting.. Til halbal osv. skal man bare gå amok..

Det ENESTE der virker fuldt ud er fandme kickboxing, hehe.. Går ikke selv til det, men ville gerne.. Prøv at slåsse mod en hardcore kickboxer, AuuW
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 01/02-04 23:14 
Nope, brugte ikke knojern, men den ene af dem havde en kniv med, men han tog den kun frem og truede med den, så kom en af mine venner og hoppede på han bag fra og holdte ham, men selvfølgelig brugte jeg lidt tricks fra karate, da karate jo er til selvfosvar ;) Så kom der politi og det hele, men det var jo ikke os der startede, men svjv så er ham med kniven kommet i fængsel eller noget samfundstjæneste et eller andet.
Sælg mig en Xbox =)
HardballerHardballerSkrevet 01/02-04 23:17 
ALTID, og jeg mener ALTID enten ha' et knohjern eller en nødhammer i din inderlomme(surt hvis du ikke har en inderlomme).

En nødhammer er self. bedst, da det ikke koster nær så meget at blive snuppet med den. Et knohjern koster 2000 i bøde, bare for at have en ulovligt. En masse konsolspil eller en konsol med nogle spil, :( hehe
seebergseebergSkrevet 01/02-04 23:21, rettet 01/02-04 23:21 
Jeg har altid fiiint fint edderdun i min inderlomme, indvandre afskyr det ;P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
HardballerHardballerSkrevet 01/02-04 23:33 
Hehe.. Man skal self. kun trække våben hvis man er sikker på at få RIGTIG mange slag.. ikke kun for nogle små slag..

Det med våben er sgu dumt..
RaGeRaGeSkrevet 02/02-04 01:25 
Har vi nogle slagsbrødre herinde?..
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/02-04 01:38 
Ja man! Jeg smadrer ALLE (i Tekken) : )
Home is where the hardware is..
HardballerHardballerSkrevet 02/02-04 01:45 
Nope, ikke slagsbror her..

Søgaard: Jeg kan da tage dig til hver en tid.. ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 02/02-04 07:34 
Hmm, når jeg ikke gamer så surfer jeg meget på internettet, måske lidt mere end jeg burde og i stedet for koncentrere mig om lektier;)
Men der bliver da skam også tid til lektier:)

Jeg kan godt finde ud af at lave mad, jeg er temligt god til at lave gullerodssuppe som faktisk godt kan spises.

Bøger er ikke lige min stærke side, medmindre vi tviges til at læse en bog i vores fritid af skolen, læser jeg ikke specielt meget.
Dog har jeg 3 bøger som jeg nyder at læse i en gang i mellem: Fall og Reach, The Flood og First Strike:)

Motion sker der heller ikke det meget af her, bortset fra jeg løbetræner i sommerferien og skal gå et stykke vej frem og tilbage fra skole hverdag. Foretrak ellers at cykle den gang man gik i folke skole:)
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 02/02-04 07:44 
Gamer for det meste kun, når det er til anmeldelser. Så for tiden er der ikke så meget. Ellers skater jeg (wooho, X-Hall!) og læser en masse Forgotten Realms.

Kan godt finde ud af at lave mad, men det bliver de mere traditionelle retter når jeg har kokkehuen på.

Udover at skate løfter jeg lidt vægte og prøver at løbe istedet for at tage bussen, når jeg skal steder hen.
» a winner is you «
AsseAsseSkrevet 02/02-04 10:11 
Ud over at game siger du? Hmm..

Altså, mine kokkekundskaber er begrænsede, men det lykkes da for det meste det jeg forsøger mig med ;)

Ellers skater jeg en lille smule, (dog ikke om vinteren, er sq alt for dårlig til at tage i en skate-hal;)) spiller guitar, en lille smule keyboard, og sidder ved computeren.

Er da også sammen med vennerne når det er muligt, og arbejder (hver mandag :P).

Så laver jeg vist ikke så meget andet..

Jeg læser vel også en gang i mellem, men det er mest når der kommer en ny Harry potter bog. Ellers har jeg da også læst lidt forskelligt af Michael Ende, men det bruger jeg nu ikke den vilde tid på.

Det var vist mig i korte træk :)
AmbyAmbySkrevet 02/02-04 10:31, rettet 02/02-04 10:31 
Til hverdag:
Arbejde fra 8 til 16.
Er hjemme cirka 16.20.
Tager i motionscenter 16.45.
Er hjemme godt ~ 2 timer senere.
Derefter skal der laves mad. (I vinterperioden er der også badminton tirsdag og torsdag fra 21-22)
Derefter bliver der brugt lidt til foran computeren.

Jeg kan - som den eneste herinde? - bestemt ikke lave mad.
Derudover har jeg altid gang i en bog. Lige pt. er det Thomas Harris triologien. Jeg får ikke rigtig spillet så meget på konsollerne. Bruger pengene på DVD'er istedet.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
KakarotKakarotSkrevet 02/02-04 11:37, rettet 02/02-04 11:37 
RaGe>
Har vi nogle slagsbrødre herinde?..

Hehe...du sku snak! ;)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
HardballerHardballerSkrevet 02/02-04 12:33 
Mr.Good>

Ellers skater jeg en lille smule, (dog ikke om vinteren, er sq alt for dårlig til at tage i en skate-hal;))


Det er da vist temmelig begrænset..
AsseAsseSkrevet 02/02-04 12:46 
Sagde jeg da at det var meget? Jeg sagde "en lille smule"?
HardballerHardballerSkrevet 02/02-04 12:49 
Hehe.. Mindre endnu :)

Eller, ok.. I sommerferien skatede vi da en del hver dag, på nær den dag hvor jeg fløj over det der flyvhov, og landede på siden, AVAV.. men var nu meget humor..
AsseAsseSkrevet 02/02-04 15:18 
En lille smule er jo op til defination ;)

Ka godt huske dengang vi lavede det flyvhop.. Da du sku prøve mit skateboard :P Det sku du aldrig ha gjort ;)
HardballerHardballerSkrevet 02/02-04 16:15 
Gjorde så ondt at jeg blev helt sulten(ved ikk hvorfor, men det bliver jeg altid)
majjohamajjohaSkrevet 02/02-04 16:24 
Svovlmunk>
Matt>
Om tirsdagen og torsdagen dyrker jeg den sydkoreanske kampsport taekwondo, det er fedt.

Du bor i Odense, right? Hvor er det at du udøver Tae Kwon Do?
Jeg dyrkede Klassisk Kung Fu i OKKC (Odense Kampkunst Center) før jeg startede i 3.g, de underviser også i Tae Kwon Do/ Tang Soo Do. Kunne det være samme sted?


Bellinge ;)
RaGeRaGeSkrevet 02/02-04 17:45, rettet 02/02-04 17:46 
Kakarot>
RaGe>
Har vi nogle slagsbrødre herinde?..

Hehe...du sku snak! ;)

Jeg forsvarer mig bare ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
55 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig