X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PAL til JAP/US


Svar
majjohamajjohaSkrevet 01/02-04 18:11 
Da jeg så småt er ved at droppe PAL titler, pt. kun på GC. Vil jeg gerne spørge om der er noget jeg skal tage forbehold til? Eller andet vigtigt. Jeg vil gerne bytte med andre JAP/US titler for mine PAL spil. Skal dog overvejes først så.
OBS: Er ikke intresseret i JAP versioner af alle spil. Derfor US.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/02-04 18:16 
Hvis du slet ikke ville bruge PAL-spil mere, kunne du evt. finde en billig US-maskine. Så er man fri for at bruge FL hver gang man skal spille et spil.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-04 18:23 
Hvis du udelukkende vil spille US. Så køb en US maskine, som tidligere nævnt.

Man bliver hurtig træt af freeloader : )
Home is where the hardware is..
AndyAndySkrevet 01/02-04 18:28 
Freeloader er grunden til at jeg ikke orker at spille SCII(US) AC(US) og F-Zero GX(US) mine 3 US spil:P
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
majjohamajjohaSkrevet 01/02-04 18:36 
Vil også godt bytte min Cube til JAP/US når jeg får nok JAP/US titler. Hvis en vil bytte ;)
CanonCanonSkrevet 02/02-04 15:31 
Hvordan virker den Freeloader?
Bah...
tastasSkrevet 02/02-04 15:35, rettet 02/02-04 15:36 
Det er en disk.
Du sætter Freeloader disken i Gamecuben, tænder for den, venter ca. 30 sekunder - til der står på skærmen "insert game disc". Så tager du freeloader disc'en ud af gamecuben, sætter gamediscen i GC'en, lukker klappen igen, og spillet er bootet.

Men man har vel lov at være doven - hvis der er nogle her som ligger inde med PAL F-Zero GX, vil jeg gerne bytte det for F-Zero GX (US) & Star Soldier (JAP - shoot'em'up - Import venligt)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 02/02-04 15:36 
PAL til JAP/US
JAP til US
US til JAP
Home is where the hardware is..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig