X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Next uden harddisk


Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 01/02-04 16:56 
http://www.mercurynews.com/mld/mercurynews/business/7849191.htm

• Three IBM-designed 64-bit microprocessors

• A graphics chip designed by ATI Technologies with speeds much faster than its upcoming R400 chip for th... Se hele indlægget
63 emne(r).
« < 1 2

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-04 15:03, rettet 02/02-04 15:04 
Emuleret eller konverteret gør vel ikke nogen forskel. Det hakker lidt på GC. Det er det eneste jeg siger.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-04 15:04 
FreddiE>
edit: der er et hav at reviews som siger dig imod på gamerankings.com er du sikker på at du sammenligner to ntsc/pal spil?

Fuldstændigt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RonaldoRonaldoSkrevet 02/02-04 15:09 
bede-x>
Emuleret eller konverteret gør vel ikke nogen forskel. Det hakker lidt på GC. Det er det eneste jeg siger.

Det du siger er hele Okotta's argument for at Nintendo ikke kan emulere. Hvis spillet ikke er emuleret, så er det ikke noget argument. Der er stadig forskel på at emulere og porte.
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-04 17:04 
Det har været min pointe hele tiden. At det ikke er emuleret. Hvis det er, er det ikke perfekt.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RonaldoRonaldoSkrevet 02/02-04 19:26 
Jeg har spurgt omkring, og det viser sig, at spillet er emuleret. Hackere rippede spillet og fandt emulator software, som var optimeret til de to spil.

Det eneste der er galt med Ocarina of Time er nogle lyd fejl, frameraten er præcis den samme. Måske ser du noget du gerne vil se? Nu er der, udover flere respekterede games sites, flere mennesker der siger det samme.
Bede-xBede-xSkrevet 06/02-04 10:04, rettet 06/02-04 10:05 
Det er altså ikke rigtigt. Jeg har set begge spil. Ved siden af hinanden. Det lyder det ikke til du har.

Det hakker lidt på GC. Det kan ikke diskuteres. Men måske en anden vil udtale sig om spillene.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
VictorVictorSkrevet 06/02-04 10:14 
Syntes også at det hakker lidt på GC. Vil dog ikke rodes ud i nogen stor diskution, da jeg ikke ved SÅ meget om konsol spil :P
DeluxScanDeluxScanSkrevet 07/02-04 19:37 
Okotta>
Derudover er jeg lidt betænkelig ved hvilket disc format, Nintendo vil bruge, på "N5" - hvis det bliver de små disc's som på Gamecube, så kan vi godt vinke farvel til de store spil med de store åbne områder (a la Halo), men hvis de beslutter sig for at bruge DVD mediet, og dette medies plads, så kan vi endelig få nogle store udendørs miljøer at se, på noget Nintendo hardware

Qué? Uden at vidce det 100%, så vil jeg gerne væde på, at Halo sagtens kan ligge på en GC disk... Jeg mener, der er jo over 1 GB, og når PC udgaven kan ligge på en CD (640MB), så...

Og ang. store, åbne områder hos Nintendo, så er de da ikke stået tilbage for andre spil. Der er f.eks. Ocarina of Time.
Og det er da fjollet at sammenligne store områder med plads på ladermedier...! Det give ringen mening... F.eks. i Unreal fylder en bane med et stort rum mindre end en bane med to små rum.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 07/02-04 21:05 
DeluxScan>
Qué? Uden at vidce det 100%, så vil jeg gerne væde på, at Halo sagtens kan ligge på en GC disk... Jeg mener, der er jo over 1 GB, og når PC udgaven kan ligge på en CD (640MB), så...
Nu har jeg ikke mulighed for at se det lige nu, men et PC-spil kan sagtens fylde op omkring dobbelt så meget, som der kan ligge på installations-cd'en, da dataen tit er pakket, så den fylder mindre. Det fylder så vidt jeg husker hæderligt meget på Xbox...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
tastasSkrevet 07/02-04 21:15 
Der kan vist også være 1.5 GB på en GC disk, så den kan rumme ~ 2,5 CD.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RonaldoRonaldoSkrevet 08/02-04 02:00 
Matsushita/Panasonic har nok forbedret mediet til Nintendo's næste system. Nintendo designer mediet til systemet, og ikke omvendt som Sony.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 08/02-04 11:34 
KTC>
Nu har jeg ikke mulighed for at se det lige nu, men et PC-spil kan sagtens fylde op omkring dobbelt så meget, som der kan ligge på installations-cd'en, da dataen tit er pakket, så den fylder mindre. Det fylder så vidt jeg husker hæderligt meget på Xbox...

Naturligvis, men som du selv siger, så selv om det er pakket 50%, så kan det stadig snildt være på en GC disk.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
RonaldoRonaldoSkrevet 08/02-04 15:01 
http://news.moneycentral.msn.com/ticker/article.asp?Symbol=US:MSFT&Feed=RTR&Date=20040206&ID=3368357

Hvis det stadig ikke er gået op for folk, så taber Microsoft penge på deres Home & Entertaintment afdeling.

2003 bød på et $394 millioner dollar tab, det vil sige et pænt stykke over to milliarder danske kroner. Og det er enda en forbedring over de sidste år. De hiver kun penge hjem fra Windows og Office, og det marked er mere ustabilt end nogensinde før.

Det er kun naturligt at Microsoft, vil have balance i regnskabet, da som de selv siger, det er en langsigted plan.
63 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig