X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anmeldere søges!


Svar
HardballerHardballerSkrevet 01/02-04 00:49, rettet 01/02-04 00:53 
Hey :)

Så fandt manskabet på www.Fre4kzone.dk ud af at vi ikke havde anmeldere nok.
Vi ved jo at der er alt fra gode skribenter, til, ja gu ved hvad, herinde :)
Hvad kræver vi?

At du har et godt sprog.
At du gider skrive.
Og sidst, men ikke mindst, at du har en god humor, samt personlighed, ellers fungerer du ikke sammen med os ;)

Du behøver ikke være videre god til at stave, da vi alligevel retter anmeldelserne igennem.
Efter du har været anmelder i et stykke tid, vil det dog også blive en mulighed for dig at blive admin på vores kommende forum.

Vi har ingen sponsor endnu, men det søger vi. Så vi ville også blive meget glade hvis du gad at søge efter en.
Når vi får sponsor bliver det noget med, at vi får gratis spil, osv. men sådan er det desværre ikke endnu..

Vi vil gerne lige have en anmeldelse fra dig til at gå ud fra. En FULD anmeldelse som dem vi selv har på siden, og hvis du bliver godkendt som anmelder, så kommer din anmeldelse op på siden, samt dine komne..

Well, skriv løs :)

Kontakt:

Mobil: 50 54 35 10

Mail: hardballer@ofir.dk


-MvH
-Hardballer
-Mr.Good
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-04 01:53 
Hmm! Er han ikke på SpilZonen?
Home is where the hardware is..
HardballerHardballerSkrevet 01/02-04 01:57 
Well.. ehm..
quadquadSkrevet 01/02-04 01:59 
Jo, skarp observation Hr. Søegaard (Ja, nu kan jeg ikke huske hvordan det staves :P)
Men jeg er gået med til at hjælpe 'Hardballer' med at komme igang - Han anses ikke som den store konkurrent til SZ :)

En flink tjeneste.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-04 02:03, rettet 01/02-04 02:03 
Well.. Respekt herfra : )

Desuden hedder jeg Søgaard! ; )
Home is where the hardware is..
HardballerHardballerSkrevet 01/02-04 02:07 
Wagner>
Men jeg er gået med til at hjælpe 'Hardballer' med at komme igang - Han anses ikke som den store konkurrent til SZ :)

Jo mand.. bare vent og se.. Hehe.. Spilzonen er ikke noget når vi kommer ordentligt op(man har vel lov at håbe??) :)
HardballerHardballerSkrevet 01/02-04 23:03 
Skal lige siges at anmeldere vil ikke modtage løn.. Dog vil anmeldere modtage spil, når vi får den rette sponsor :)
HardballerHardballerSkrevet 04/02-04 19:41 
*BUMP* evt?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 04/02-04 20:08 
Svjv. er i de eneste der kan spille link play i F-Zero GX.

"Online mulighed
=
Ja, med Warppipe(tryk her for link)"

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 12/02-04 00:00 
Ehm, bare hvad jeg havde hørt.. Altså at det var under udvikling.. Men ikke hæng mig op på noget :)

*BUMP*
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig