X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

vedr. Amerikansk Live Kit.


Svar
NaieraNaieraSkrevet 26/03-03 23:00 
Helt ærligt mand, når halvdelen af dette forum bruger skiven fra USA uden en chip i maskinen, hvad tror du så selv?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 26/03-03 23:07 
Og... hvad med bare at smide det i maskinen og se om det virker?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/03-03 23:07 
Til gengæld står der ingen steder på min æske, at jeg skal bruge en NTSC Xbox.
Den har faktisk både engelsk, fransk og spansk forklaring, så den virker ret international.

Det kan da være at de har lavet en US version?
Det eneste der er at gøre, er vel at prøve.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AkhenAkhenSkrevet 27/03-03 00:10 
tak for svarene, som sagt søgte jeg et hurtigt svar uden at behøve at åben æsken, så den der køber det får det som nyt. Og til dig Naiera, det kunne jo være at der var lavet nogen ændringer i det Amerikanske Live Kit, som der var nogen der vidste noget om, syntes dit svar rettere sagt var unødvendigt, jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg kunne ik bruge dit svar til noget. Jeg har selv et svensk og det fungere upaklageligt. Tak for de andre svar.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
NaieraNaieraSkrevet 27/03-03 00:16, rettet 27/03-03 00:46 
Det er IKKE tilladt at slette første indlæg i tråden uden en meget god grund, det havde du ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AkhenAkhenSkrevet 27/03-03 07:47 
Sry men nu er det sket, ville have slettet hele emnet men det var ik muligt.
XBL/XBC Gamer Tag --> Akhen <--
RJKRJKSkrevet 27/03-03 13:50 
Selvfølgelig er det ikke muligt for en bruger at slette andre brugeres indlæg...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
LWSLWSSkrevet 28/03-03 17:26 
Visse steder er det dog muligt at slette de emner man selv har oprettet.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig