X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Saturinox - En svindler


Svar
MarcusMarcusSkrevet 31/01-04 18:56, rettet 13/10-12 18:16 
Tjah, vi startede en handel 2003-10-07 21:54:55
og spillene er stadig ikke modtaget, senere i forløbet, 2003-12-16 20:21:06 præcist. bedte jeg om en refundering men det har jeg heller ikke fået. Blot en masse undskyldninger.

Her er nogle af brevene:
M = Mysterious
S = Saturinox

M 2003-10-07 21:54:55

Hey :) Vil gerne købe Crash Bandicoot 1 & 2 af dig...dog kan det nok tage lidt tid før jeg får penge til dem...selvom det er en fair pris :) Er de begge komplette? Og i hvor god stand er de? Er 100 med forsendelse?
---------
M

Hvad er dit kontonummer og registrerings nummer? ellers kan jeg jo ikke overføre penge :)
---------
S

hey sejt..hvor meget..
ska vi sige 150 for de 3..

Hvilke var det nu??
ska be om DIN ardresse.

mit konto nr:
Reg. Nr: x
Konto nr: x
M
ok jeg køber kun Crash Bandicoot 1+2 efter nogle overvejelser....overfører pengene iaften...112 var det.

Husk god feedback når du har fået pengene :)
-----------
M

<adresse fjernet> er det..... :)

Har overført de 150 for de 3 spil :)

<Adresse fjernet>

Godt nok med det tjek :)
---------
M:
Har du sendt spillene :) - CB I+II, GTII
---------
S:
Jeg har fundet dem nu her og sender STRAKS.
---------
M:2003-10-18 11:26:42
Hey, hvornår blev spillene sendt? Er de sendt som pakke eller Brev? Jeg har nemlig ikke fået dem endnu :(
---------
S:2003-10-18 15:08:22
Hvilke spil var der tale om??

skriv også lige din ardresse.
---------
M: 2003-10-18 15:30:44
Jeg har jo overført pengene. Der var tale om Crash Bandicoot 1,2 og GT2 for 150kr. som er overført for nogle dage siden.

Min Addresse er:

<adresse fjernet>
---------
Noget senere:

M 2003-12-16 20:21:06

Refunder venligst de 150kr.

Her er mit kontonummer og registrerings nummer:

Konto nr: x
Reg nr. x

Jeg forventer de bliver overført inden juleaften, ellers orienterer jeg andre omkring handlen og kommer forbi efter dem så snart det bliver muligt.

Den handel har simpelthen taget ALT for langt tid.

Marcus
----------------------
Det skal siges at spillene ikke er sendt endnu og jeg har bedt om en refundering og sagt at vi bare skulle droppe handelen, men refundere pengene, det kan han heller ikke.

Lad dette være en advarsel til alle andre, for jeg får jo nok aldrig de penge igen.
APHAPHSkrevet 31/01-04 19:05, rettet 31/01-04 20:29 
Jeg var også engang ved at blive snydt af ham. Jeg lavede en bytte handel med ham, men der gik næsten en måned før jeg fik min vare. RaGe fra forumet kender åbenbart vedkommen, så jeg kontakede ham og fik ham til at sende spillet til mig, da Saturinox åbenbart ikke var gammel nok til at betjene en postkasse.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RaGeRaGeSkrevet 31/01-04 19:24, rettet 31/01-04 19:27 
Ja, han er ikke alt for hurtig med at få tingene sendt. Jeg kigger lige nærmere på sagen og orientere mig hvordan det hele står til. Jeg ved i hvert fald, at spillene ligger hos en ven (næsten aldrig hjemme) og han derved har svært ved at få fat i dem, men hvorfor han ikke har fortalt dig dette inden, kan jeg ikke forstå. Tilfældigvis, så ligger de nævnte spil hos en anden, men jeg snakker lige med Saturinox.

Jeg må dog indrømme, at det er for dårligt af ham, og jeg selv distancerer mig langt væk fra hans måde at handle på.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
MarcusMarcusSkrevet 31/01-04 19:27, rettet 31/01-04 19:30 
Rage>>
Tak, det lyder lidt som mit forhold til Organic, han er rigtig flink og sådan noget, men jeg synes dog han tager sine handler for useriøst.

Disse breve er iøvrigt kun udpluk af de mange breve vi har udvekslet.

Hvis du snakker med ham så er det 3 spil jeg endte med at betale for:
Crash Bandicoot 1
Crash Bandicoot 2
Gran Turismo 2

Det burde han også selv vide, jeg overførte 150 for de 3 inkl. forsendelse.

Paasch>> Ok, så er det ikke bare mig det er gået udover.
RaGeRaGeSkrevet 31/01-04 19:36, rettet 31/01-04 19:37 
Tager en snak med ham i morgen, så skal jeg nok få ham til a sende dem, så snart han har dem.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KakarotKakarotSkrevet 01/02-04 23:32 
RaGe>
Tager en snak med ham i morgen, så skal jeg nok få ham til a sende dem, så snart han har dem.

Kan du så ik også lige få fat i mine 75kr han skylder mig??
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
RaGeRaGeSkrevet 02/02-04 01:03, rettet 02/02-04 01:07 
Det må du selv ordne Kakarot, da du jo ligesom har mulighed for at snakke med ham privat.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 02/02-04 06:56 
Det skal også lige nævnes, at jeg stadig venter på mine spil, som jeg købte d. 15/11 2003... Han bliver ved med at udskyde det, og jeg har snart hørt alle tænkelige undskyldninger
OkottaOkottaSkrevet 02/02-04 12:49 
I kan f.eks fange SaturinoX på Xbox Live, og så fortælle ham der, hvad I mener om hans forretningsmetoder?

Han spiller tit PGR 2, og så er det bare at ta' en lille chat med manden.

Ved godt det ikke ligefrem er den optimale løsning :-/
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/02-04 22:04 
Er der stadig ingen der kan få fat på ham?

Han er konstant online her på P:R, men svarer ikke på nogen af mine beskeder. Han har haft siden november til at få sendt én skide pakke, nu må det være nok
OkottaOkottaSkrevet 08/02-04 02:09 
Hans profil eksisterer ikke længere, på P:R?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RJKRJKSkrevet 08/02-04 02:23, rettet 08/02-04 02:23 
Saturinox er blevet udelukket efter utallige problemer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/02-04 09:28 
Så bliver det spændende at se, hvordan det går med de uafsluttede handler. Hvor mange, udover mig, er egentlig i gang med en handel med ham?
jaesjaesSkrevet 08/02-04 16:05 
Hvorfor får I ikke bare telefonnummeret af RaGe, og ringer til ham?...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 12/02-04 07:05 
Selvom SaturinoX nu er blevet udelukket, synes jeg alligevel lige at jeg vil fortælle folk, hvordan det går med vores handel...

For godt en måned siden skrev han endeligt, at han havde fået Virtua Fighter 4 Evo tilbage fra en kammerat, og var klar til at sende (handlen har kørt siden november). Kort efter, da jeg endnu ikke havde modtaget spillene, skrev han så at han ikke kunne sende fordi han ikke havde penge til porto. Her for en lille uges tid siden skrev han så, at han ville få penge i dag, torsdag, og sende spillene med det samme. I dag får jeg så en besked fra ham om, at en af hans venner har afleveret spillet hos hans mor, men at han nu ikke kan finde det.

Så nu har jeg for tredje gang prøvet at få mine penge retur fra ham, og jeg er lidt spændt på hvad han siger - men jeg kan jo næsten gætte mig til, at det bliver en eller anden ubrugelig undskuldning

Hvis en af jer har hans telefonnummer, vil jeg meget gerne have det
RaGeRaGeSkrevet 28/02-04 02:35 
Ville lige høre, om i allesammen har fået jeres spil fra Saturinox?
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 28/02-04 02:53 
Jeg har ikke fået de spil jeg oprindeligt købte, men vi har fundet en, om end dog ikke helt så tilfredsstillende, løsning på problemet

Så min handel med ham er afsluttet
MrCaseMrCaseSkrevet 28/02-04 11:07 
jeg har et Metal Gear Solid (psx) som jeg aldrig fik...
Have you considered sucking less?
enfenenfenSkrevet 28/02-04 13:09 
Hvis du ikke fik det, så har du det jo heller ikke ;)
What is the Matrix?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig