X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right Version 3.0


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 30/01-04 21:08, rettet 30/01-04 21:22 
Play:Right version 3.0 er nu aktiveret. Der er primært sket to ting: 1) Layoutet er blevet ændret og 2) Handel-sektionen afløser Markedsforummet. Derudover er der en lang række af små ændringer og forbedringer.

For en detaljeret forklaring af ændringer i designet, venligst læs:
www.playright... Se hele indlægget
128 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 01/02-04 16:48 
RJK>
Det skal tilføjes at den ikke kommer, hvis man er bruger hos Geek Culture og logget ind. Måske det...?

Det ku' måske være det ;)
元気ですか。
jaesjaesSkrevet 01/02-04 23:46 
Nogle gange når man går ind under en titel, så står der både købere under Samler og Handel.
RJKRJKSkrevet 01/02-04 23:49 
Under Samler skulle der stå dem, der har ønsket sig titlen og under Handel skulle der stå dem, der har en købsannonce på titlen.

Passer det ikke?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/02-04 23:56 
Under de forskellige samler objekter kan man tilføje billeder af tingne.
Vil det sige at hvis der ikke findes noget billede af tingen så, bliver det sat som default?
Altså, bliver det så det billede som vil vises hos alle samlere?
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 01/02-04 23:57 
Nej.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/02-04 00:02 
Men ville det ikke være en ide at brugerne kunne dette, så kunne de bruges som midlertidige, indtil i fandt nogle der var bedre?
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 02/02-04 00:05 
Eftersom brugerne ikke engang kan finde ud af at uploade profilbilleder af dem selv, så kan de næppe heller finde ud af at uploade coverbilleder, som vi ikke allerede har ;pp

Seriøst: Hvis nogen ligger inde med coverbilleder vi mangler, i ordentlig kvalitet, så er de velkomne til at kontakte mig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/02-04 00:13 
Fint, skal bare lige instalere min scanner.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/02-04 00:57 
Sender lige en mail med vedhæftet zip fil.
Spiller nu: Phantasy Star IV
jaesjaesSkrevet 02/02-04 02:09 
RJK>
Under Samler skulle der stå dem, der har ønsket sig titlen og under Handel skulle der stå dem, der har en købsannonce på titlen.

Passer det ikke?

Det er sikkert rigtigt. Kan ikke huske det 100%, og kan ikke lige hurtigt finde et spil, hvor der er ønsker begge steder...
HardballerHardballerSkrevet 02/02-04 02:13, rettet 02/02-04 02:13 
Kunne været fedt nok hvis man kunne sætte et billede ind af ens egen vare i handel. Altså et billede man selv har taget, til sin egen handel..
RJKRJKSkrevet 02/02-04 02:15 
Det kan man skam også...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 02/02-04 02:18 
Okay.. Må jeg have overset, så :) Well, sry ;)
MrCaseMrCaseSkrevet 02/02-04 06:03 
Delish design, guys...

En fin forbedring der også har hjulpet på navigationen

Herligt!
:)
Have you considered sucking less?
PlaykidPlaykidSkrevet 03/02-04 09:33 
Jeg tilføjede nogle Xbox spil i min samling i går.
Den registrerer 47 spil her: http://www.playright.dk/samlerplatform.php?id=48&platformid=4

Men kun 41 her: http://www.playright.dk/samleroversigt.php?id=48&serieid=22
Spiller nu: Halo 3
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/02-04 12:18 
Eneste klagepunkt fra mig! Man savner allerede at skrive: "Bump!" : )
Home is where the hardware is..
FozferFozferSkrevet 03/02-04 15:40 
Jeg har nu 3 gange oplevet at besked ikonet blinkede, og der stod et 1-tal ud foran det, som når man får en besked. Men da jeg klikkede på det, var der ikke nogen ny besked.
NaieraNaieraSkrevet 03/02-04 15:42 
Det er din browser der ikke opdaterer ordentligt. Jeg oplevede det også i dag inde på skolen, hvor vi jo ikke lige kan smide Mozilla ind, på alle de computere vi brugere...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FozferFozferSkrevet 03/02-04 15:49 
Okay. Er Mozilla en browser eller hvad?
NaieraNaieraSkrevet 03/02-04 15:50 
Ja, en slags Netscape.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 04/02-04 21:13 
Er jeg den eneste der ofte oplever 'slowdown' på menu-systemet?
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 04/02-04 21:30 
Tænker du på, når du kører musen henover de forskellige sektioner? Der kunne potentielt være nogle cache-problemer med nogle browsere dér, nemlig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 04/02-04 21:32 
Ja nemlig. Nogen gange er det som om, den lige skal loade først eller at den sidder i hak!
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 04/02-04 21:41 
Hvilken browser bruger du?

Prøv at kigge på dine cache-indstillinger.

Alternativt kan vi lave preloading, men det kommer an på problemets omfang.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 04/02-04 21:52 
IE 6.0
Home is where the hardware is..
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 04/02-04 21:55 
Samme problem har jeg.
psychomantispsychomantisSkrevet 04/02-04 22:27 
Jeg har tilgengæld ikke oplevet problemer og kører også IE.
RJKRJKSkrevet 05/02-04 14:08 
Det er nu muligt at oprette pakkeannoncer i Handel.

Venligst kontakt undertegnede per besked, hvis du har en annonce, du vil have lavet om til en pakkeannonce.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
128 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig