X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right Version 3.0


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 30/01-04 21:08, rettet 30/01-04 21:22 
Play:Right version 3.0 er nu aktiveret. Der er primært sket to ting: 1) Layoutet er blevet ændret og 2) Handel-sektionen afløser Markedsforummet. Derudover er der en lang række af små ændringer og forbedringer.

For en detaljeret forklaring af ændringer i designet, venligst læs:
www.playright... Se hele indlægget
128 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
CalleCalleSkrevet 31/01-04 21:52, rettet 31/01-04 21:53 
Men sig mig nu har jeg lige sat en comodore 64 salgsannonce ind, men jeg kan ikke se den....hvorfor kan jeg ikke det?
crying outcrying outSkrevet 31/01-04 21:53 
Mystisk,
Når jeg ser mit FAQ link under favoritter i IE står det som http://www.playright.dk alene ?
Jusqu'a ici tout va bien....
SøgAArdSøgAArdSkrevet 31/01-04 21:53 
Brummelum>
Er det ikke nemmeste at de spil der sidst er sat til salg står øverst på salgslisten?

Hvorfor dog det? Bare fordi et salgsemne ikke er det nyeste, er det jo stadig aktuelt. Alle salgsemner slettes jo, når varen er solgt!

Det kunne jo også udnyttes : )
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 31/01-04 21:58 
Crying out, det er i hvert fald ikke Firebird den er gal hos. Jeg har lige hentet den seneste version, og jeg får samme link som jeg får her, i den normale Mozilla.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BrummelumBrummelumSkrevet 31/01-04 21:59 
Det er nemmere at danne sig et overblik over hvilke nye spil der er blevet sat til salg hvis de står først. Man tjekker jo løbende salgslisten for at se om der er kommet nye spil og så er det jo lidt træls hvis man skal blader igennem en masse sider.
XBL Gamertag: Brummelum
RJKRJKSkrevet 31/01-04 22:00 
crying out>
Og den sender mig til en side med denne tekst:
Refereren var:

Så er det en bug i din browser. Beklager. Eventuelt er det noget med dine indstillinger. Du må skrive URL'en ind manuelt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 31/01-04 22:01 
Brummelum>
Man tjekker jo løbende salgslisten for at se om der er kommet nye spil og så er det jo lidt træls hvis man skal blader igennem en masse sider.

Du kan "vende listen" ved at trykke på den række, den sorteres efter (dvs. UDLØBER).

Om man foretrækker den vender den ene eller anden vej, afhænger vel af, hvor tit man kigger efter.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 31/01-04 22:03 
Calle>
Men sig mig nu har jeg lige sat en comodore 64 salgsannonce ind, men jeg kan ikke se den....hvorfor kan jeg ikke det?

Måske kigger du ikke ordentligt efter? ;)

Jeg kan godt se den.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 31/01-04 22:03, rettet 31/01-04 22:04 
men det er da usandsynligt, at jeg har en bug i _både_ min IE browser (hvor linket står som http://www.playright.dk) og min mozilla browser (hvor linket står som http://www.playright.dk/privatprofil.php ) !!
Jusqu'a ici tout va bien....
CalleCalleSkrevet 31/01-04 22:05 
Ahh i den vis, men det irreterer ig at man ikke kan se den fra oversigten, men at man enten skal søge eller sige alle annoncer?
RJKRJKSkrevet 31/01-04 22:09 
crying out>
men det er da usandsynligt, at jeg har en bug i _både_

Inden det bliver for indviklet ;)

Det link jeg postede ovenover - som fører til _referer.php - når du trykker på det (fra denne tråd), kommer du til en side der siger "Refereren var: xxx", hvor xxx er den side, som din browser fortæller serveren, at den kom fra.

Der er ikke noget kode eller noget forbundet med det. Siden fortæller dig bare den variabel, som din browser sender afsted.

Hvis det ikke virker, så er det din browser der ikke bruger referers ordentligt. Og jeg kan ikke gøre noget ved dét.

Muligvis kan det være alle mine sikkerhedsindstillinge, firewall og hvad ved jeg, som påvirker dette. Men pointen er, at det ligger i din ende.

(Med mindre der er gået et eller andet helt galt her - men jeg har ikke hørt andre med problemet)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 31/01-04 22:16 
Ok, så giv mig en adresse, hvortil jeg kan sende dig mine screendumps :

1) ved "mouseover" på linket i Mozilla Firebird. Statusbar = "http://www.playright.dk/privatprofil.php)

2) ved "mouseover" på linket i IE. Statusbar = "http://www.playright.dk)

Det kan da _aldrig_ blive en fejl i min firewall !
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 31/01-04 22:19 
Se min adresse fra min profil.

Men jeg ved ikke hvorfor du mouserover'er? Og jeg har vist også tabt tråden i hvilket link du snakker om?

Så for tredje gang :)

Tryk på dette link. I Mozilla, IE eller hvad du vil prøve. Hvis den ikke skriver refereren, så sender din browser ikke refereren til serveren.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 31/01-04 22:26 
Dit link giver stadig samme "svar"...

De 2 screendumps er i din mailbox...
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 31/01-04 22:36 
crying out>
Dit link giver stadig samme "svar"...

Og så er problemet også det samme. Din browser giver ikke den korrekte referer, hvormed du ikke kan bruge favorit-knappen, som den fungerer.

De 2 screendumps er i din mailbox...

Forklaringen er meget simpel. Eftersom du har oprettet en "tom" favoritside, så er der ikke nogen URL, der hvor du laver en mouseover. Din ene browser tolker så ingen URL som den side den er på (korrekt) og den anden tolker den som grunddomænet.

Det er en ligegyldig detalje, for det har intet med problemet at gøre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 31/01-04 22:43 
nej nej ....

Nu prøvede jeg i denne tråd at klikke på "+" derefter får jeg et link i min profil, under favoritter igen, der hedder bla bla/privatprofil.php. !!

Sagt på en anden måde ... Hver gang jeg tilføjer en side til mine favoritter med "+" kommer den til at stå som .../privatprofil.php

Log da ind med min user, og tjeck mine favoritter !
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 31/01-04 22:45 
Hør nu...

Jeg behøves ikke logge ind på din profil. Jeg kan sidde og overvåge databasen i vinduet ved siden af det her og kan udmærket se, at du har oprettet en masse "tomme" favoritsider.

Gør dig selv den tjeneste og trykke Ret på én af dem og se at jeg har ret (URL er tom).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 31/01-04 22:47 
ok....

Men så må der jo nødvendigvis være en fejl i jeres kode - det er jo ikke mig der opretter tomme favoritsider, i og med at jeg "klikker" på + tegnet !
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 31/01-04 22:53 
Jeg har prøvet at forklare det rigtig mange gange nu og kan ikke gøre for, at du ikke vil/kan forstå det.

Din browser virker ikke med referers. Det har vi konkluderet ud fra ovennævnte link.

Funktionen til at oprette favoritsider bruger refereren til at vide, hvilket link favoritsiden skal oprettes til.

Hvis din browser ikke sender refereren korrekt, så får du et tomt link. Og det er dét der sker for dig, fordi - som nævnt - din browser ikke sender korrekte referers.

Det er ikke en fejl i koden. Det er en fejl hos dig.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 31/01-04 22:59 
Ok,
jeg konstaterer så bare, at begge min browsere er "defekte", og at det er derfor at jeg har problemer med at tilføje favoritter her på playright ...

At alle andre sider, som jeg surfer på, så vises korrekt lader vi være....

hmm - kunne andre lige prøve at tilføje denne side til deres favoritter via + ... hvis i ikke for fejl, er min PC jo en idiot !
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 31/01-04 23:11, rettet 31/01-04 23:11 
Prøv nu lige at tage det lidt mindre personligt...

Vi har før konstateret, at alle browsere ikke virker ordentligt med referers.

Jeg kan se af databasen, at andre har samme problem. Men for omkring 90% er der ingen problemer.

Du kunne jo være lidt mere konstruktiv og prøve at finde den sikkerhedsindstilling (formoder jeg) som gør, at din browser ikke udsender referers. Du kan teste på omtalte link. Når den skriver hvilken side du kom fra, så virker det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MarcusMarcusSkrevet 31/01-04 23:21 
Jeg er ganske tilfreds med designet og funktionaliteten.
crying outcrying outSkrevet 31/01-04 23:35, rettet 31/01-04 23:55 
RJK>
Prøv nu lige at tage det lidt mindre personligt...

Det kan du være helt 100 på at jeg ikke gør... jeg er jo _kun_ bruger af denne side, så selvfølgelig er jeg ikke i min ret til at - osv. ..

Vi har før konstateret, at alle browsere ikke virker ordentligt med referers.

Jeps - det kan jeg så også konstatere ;)

Jeg kan se af databasen, at andre har samme problem. Men for omkring 90% er der ingen problemer.

Ok .. vil så i den forbindelse sige, at det jo må være op til programmøren at sørge for, at det ikke "kun" er 90% af brugerne, der ser siden som fejlfri. Jeg kan sagtens leve med, at jeg ikke kan tilføje sider med "+" - men mon resten af de 10% kan det ?

Du kunne jo være lidt mere konstruktiv og prøve at finde den sikkerhedsindstilling (formoder jeg) som gør, at din browser ikke udsender referers. Du kan teste på omtalte link. Når den skriver hvilken side du kom fra, så virker det.

Med eller uden firewall/virus, og resultatet er det samme - altså må det være en instilling i IE/firebird, der er helt specifik for PlayRight .. sorry - men der er vist ikke meget, at jeg kan stille på der !
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 31/01-04 23:41 
crying out>
mon resten af de 10% kan det ?

Du er den eneste der har bemærket det efter et lille års tid, så mit bud må være: ja ;)

altså må det være en instilling i IE/firebird, der er helt specifik for PlayRight ..

Jeg tror nu godt jeg tør garantere dig, at du har problemet på alle sider...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 31/01-04 23:51 
He he - vi kan mundhugges om dette fra nu af og indtil jul (2004, 2005 osv)... nix'en, jeg har ikke problemer på andre sider end PR.

Bortset fra det (nu hvor jeg er kommet af med de "sure opstød"), så virker dette nye design helt OK. Jeg oplever ikke længere loadtid end tidligere, de sider jeg besøger kører OK osv. Det eneste jeg vil efterlyse (til nye brugere) er et "alt" tag ved de øverste 6 ikoner, da det måske ikke er alle der ved hvad "?" "nøglen" osv. henviser til. De nederste 7 er Ok, da der jo både er en mouseover effekt, samt en undermenu.
Jusqu'a ici tout va bien....
bootsbootsSkrevet 01/02-04 00:01 
Er det tilladt at skrive et "bud" der er mindre end prisen i salgsannoncen?? Eller er det simpelthen mindste "bud" man må komme med? Kan sælgeren overskue hvis den samme køber "byder" på flere spil - og hermed måske sparer porto...? Eller skal man sende en besked og spørge sælger først? Jeg er lidt forvirret; men sådan er det jo, når man skal vænne sig til noget nyt...
RJKRJKSkrevet 01/02-04 00:03, rettet 01/02-04 00:03 
crying out:

Referer bruges normalt til en masse skjulte ting, som du ikke opdager. De andre ting ved du sikkert ikke, at du misser.

Prøv fx at tage dette link:

http://www.google.com/search?hl=en&q=play:right+geek+culture

Fra Google-søgningen vælger du så øverste resultat. Nu skulle der gerne komme en stor boks med "Velkommen til Geek Culture!". Den gætter jeg på at du heller ikke får. Den får man nemlig kun, hvis refereren siger noget bestemt - altså fx at man kommer fra Google (nu kan jeg selvfølgelig ikke udelukke, at de ikke bruge referers på en anden måde, men jeg tør godt gætte).

Forresten er der ALT-tags på de øverste knapper. Dog kan jeg se, at jeg har glemt de Mozilla-specifikke TITLE-tags...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/02-04 00:08 
boots>
Er det tilladt at skrive et "bud" der er mindre end prisen i salgsannoncen??

Ja. Læs FAQ'en.

Kan sælgeren overskue hvis den samme køber "byder" på flere spil - og hermed måske sparer porto...?

Det må være op til den enkelte sælger, hvordan han/hun styrer det. I hvert fald kommer du jo aldrig til at betale mere, end du har budt og bliver på den måde aldrig "snydt" med urimeligt høje "ekspeditionsgebyrer".

Så du bør spørge sælger først.

Handel > FAQ > Regler
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 01/02-04 00:09 
Ved at følge link'et til ende (ved at klikke på øverste link i google-søgningen), kommer jeg til en pressemeddelelse fra Play:Right (dateret 1/7/2003)...

Er det ikke ved at være sengetid... ? .... nu hopper jeg ihvertefald på hylden ;)
Jusqu'a ici tout va bien....
NaieraNaieraSkrevet 01/02-04 00:10 
RJK>
Du kunne jo være lidt mere konstruktiv og prøve at finde den sikkerhedsindstilling (formoder jeg) som gør, at din browser ikke udsender referers.

Og med standard-indstillingerne i Firebird virker det altså.... ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 01/02-04 00:12, rettet 01/02-04 00:17 
crying out>
Ved at følge link'et til ende (ved at klikke på øverste link i google-søgningen), kommer jeg til en pressemeddelelse fra Play:Right (dateret 1/7/2003)...

Men ingen stor "Velkommen til Geek Culture!"-boks, vel?

Ergo: Din browser viser heller ikke den side korrekt.

Konklusion: Mon ikke den er gal, med alle sider der bruger referers?

Sådan skal den se ud...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
bootsbootsSkrevet 01/02-04 00:16 
RJK>
boots>
Er det tilladt at skrive et "bud" der er mindre end prisen i salgsannoncen??

Ja. Læs FAQ'en.

Kan sælgeren overskue hvis den samme køber "byder" på flere spil - og hermed måske sparer porto...?

Det må være op til den enkelte sælger, hvordan han/hun styrer det. I hvert fald kommer du jo aldrig til at betale mere, end du har budt og bliver på den måde aldrig "snydt" med urimeligt høje "ekspeditionsgebyrer".

Så du bør spørge sælger først.

Sorry... havde kun læst introduktionen...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 01/02-04 00:44 
RJK>
Men ingen stor "Velkommen til Geek Culture!"-boks, vel?

Det er der heller ikke ved mig (Jeg bruger, som du nok efterhånden kan huske ;), Mozilla 1.5), men jeg kan godt tilføje favoritsider...
元気ですか。
RJKRJKSkrevet 01/02-04 00:47 
Det skal tilføjes at den ikke kommer, hvis man er bruger hos Geek Culture og logget ind. Måske det...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/02-04 11:50, rettet 01/02-04 11:51 
Der har været en fejl siden engang i nat, så man ikke kunne skrive indlæg. Det skulle nu være rettet. Venligst kontakt mig per besked/mail, hvis der er lignende problemer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/02-04 12:16 
Og der er stadig lidt småproblemer... Alle beskeder siden samme tidspunkt er desuden blevet "skjulte". Men de er i systemet og jeg arbejder på dem...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/02-04 12:21 
Beskeder skulle nu virke normalt igen. Jeg kan se at nogle af jer stadig ikke kan skrive forumindlæg. Arbejder på det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/02-04 12:42, rettet 01/02-04 12:42 
Nu skulle det være muligt for alle at skrive forumindlæg igen. Forum > Aktive bliver automatisk "ryddet op" efterhånden som folk får svaret i de pågældende tråde.

Venligst kontakt mig, hvis der stadig er andre problemer, tak.

(sådan går det når man koder klokken 3-4-stykker om natten - blame Søgaard ;p)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 01/02-04 13:01 
Ok,

så poster jeg denne her igen - i håb om, at den nu går igennem...

Hmm - nu forstår jeg hvorfor. Jeg installerede Norton security 2004 igår eftermiddags, og deri er der åbenbart en "privacy control" del, som jeg ikke har været opmærksom på, stod på 'default' - når jeg slår den fra, er der ingen problemer (selv ved 'low' vil den ikke).

Da jeg som sagt aldrig har haft problemet før, var det hvorfor jeg holdt hårdnakket på, at fejlen måtte være hos P:R - og ikke på min maskine (ja - jeg tænke ikke liiige over at Norton var blevet installeret et par timer i forvejen)

Jeg beklager alt det 'spam' i denne tråd, men takker for hjælpen til fejlfindingen på min maskine ;)

Go' søndag
Jusqu'a ici tout va bien....
PlaykidPlaykidSkrevet 01/02-04 13:05, rettet 01/02-04 13:07 
RJK>
Nu skulle det være muligt for alle at skrive forumindlæg igen. Forum > Aktive bliver automatisk "ryddet op" efterhånden som folk får svaret i de pågældende tråde.

Venligst kontakt mig, hvis der stadig er andre problemer, tak.

Dvs. du ikke kan se den besked jeg sendte om at man ikke kunne skrive i forum trådene? Og at der er nogle trådeder opfører sig lidt mystisk?

F.eks. i Halo 2 tråden hvor der står Chrono har skrevet det seneste indlæg, men inde i tråden er der ikke noget indlæg skrevet af ham.
Der står også du skulle have skrevet det sidste indlæg i SWON Content Download;)

Edit: Så gik mit indlæg også igennem:)
Spiller nu: Halo 3
RJKRJKSkrevet 01/02-04 13:13 
Sorry, der er stadig en lille fejl i beskeder ;) Jeg har svaret jer allesammen, men jeg kan se, at de ikke er gået igennem. Arbejder på det...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 01/02-04 13:32 
Og det er åbenbart én af de dage, hvor løsningen af den ene fejl bringer den næste frem...

Men lige nu skulle både forumindlæg og beskeder virke.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
yokanabsteryokanabsterSkrevet 01/02-04 14:40 
Er jeg den eneste der syntes at PlayRight er blevet federe? Jeg syntes at "OnMouseOver" effekterne passer rigtigt godt ind i designet, og at den nye måde at citere på er rigtig nem at bruge. Jeg er selv i gang med at lave et forum, og jeg ved hvor svært det er (For mit eget vedkommende : ) Damn PlayRight er genialt!
soon the world will be one big computer
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 01/02-04 14:41 
Hvis jeg nu gerne vil købe nogle PSOne spil og jeg ikke ved hvilken jeg vil købe, altså sådan folk kan komme med forslag, hvad gør jeg så? Syntes det er træls det med Marked, men det ser ud til at de fleste syntes det er cool nok. :(
Sælg mig en Xbox =)
RJKRJKSkrevet 01/02-04 14:42 
Bestemmer dig for, hvilke du vil købe ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-04 14:44 
Hver enkelt salgsemne fungerer på næsten samme måde, som alle andre emner. Nemlig ved, at man kan skrive indlæg!
Home is where the hardware is..
HardballerHardballerSkrevet 01/02-04 15:31, rettet 01/02-04 15:31 
Hmm.. Jeg tror at dette gør at salget falder en del herinde.. Tit faldt man over ting man ikke anede eksisterede, eller ikk lige havde tænkt over man gerne ville have.. På denne måde skal man vide hvad man vil have..

Det er gået over til at blive Qxl wannabe ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 01/02-04 15:55 
Jeg synes faktisk det er en meget sjov måde at købe tingene på:) Men msåke mindre sjovt at sætte til salg hvis man har flere ting.
Spiller nu: Halo 3
tastasSkrevet 01/02-04 16:37, rettet 01/02-04 16:37 
Inde i handelsektionen ved sorterings delen fandt jeg noget som virkede strange..

Jeg valgte GC, og fik salgs-annoncerne frem. Derefter valgte jeg sortering efter format, men de stod stadig "rodet" (US/EU). Ved fx. pris virkede det fint nok - det blev sorteret i laveste/højeste først alt efter valg.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RJKRJKSkrevet 01/02-04 16:42, rettet 01/02-04 16:46 
Hvis det kan trøste dig, så fatter jeg det heller ikke ;)

EDIT: Jo, det gjorde jeg så godt alligevel. Det forvirrer bare, når der efter en opdatering findes fejl, der har været der i mange måneder ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
128 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig