X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Play:Right Version 3.0


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 30/01-04 21:08, rettet 30/01-04 21:22 
Play:Right version 3.0 er nu aktiveret. Der er primært sket to ting: 1) Layoutet er blevet ændret og 2) Handel-sektionen afløser Markedsforummet. Derudover er der en lang række af små ændringer og forbedringer.

For en detaljeret forklaring af ændringer i designet, venligst læs:
www.playright... Se hele indlægget
128 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 30/01-04 21:08, rettet 30/01-04 21:22 
Play:Right version 3.0 er nu aktiveret. Der er primært sket to ting: 1) Layoutet er blevet ændret og 2) Handel-sektionen afløser Markedsforummet. Derudover er der en lang række af små ændringer og forbedringer.

For en detaljeret forklaring af ændringer i designet, venligst læs:
www.playright.dk/version3.php

For en detaljeret forklaring af Handel, venligst læs hele FAQ'en hertil startende med introduktionen:
http://www.playright.dk/faqemne.php?id=137

Kommentarer, spørgsmål og fejlmeldinger kan stilles i denne tråd. Der er sikkert mange små problemer rundt omkring.

Til sidst en stor tak til betatest-holdet.
ComradeComradeSkrevet 30/01-04 21:10 
Tillykke med det, håber jeg når at "gennemskue" det inden der går et halvt år som sidste gang ;)

Det ser godt ud!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
FozferFozferSkrevet 31/01-04 10:53 
Når jeg prøver at oprette en annonce:
Fatal error: Call to undefined function: sqlinsertset() in /var/www/handelannonce_opret.php on line 400

?
RJKRJKSkrevet 31/01-04 11:46 
Rettet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 31/01-04 16:04, rettet 31/01-04 16:10 
Problemer med at vælge individuelle sider, når man enten går ind i eller er på en side i en tråd. Af og til kan man vælge side fra oversigten, men jeg har endnu slet ikke set muligheden, når man er inde i selve tråden.

Ud over det, kører det hele også en anelse langsommere, desværre.

Selve designet er alletiders :)
RJKRJKSkrevet 31/01-04 16:45, rettet 31/01-04 16:55 
Uddyb lige førstnævnte problem privat til mig, tak.

Mht. hastigheden skulle det processionsmæssigt egentligt gå lidt hurtigere end før. Downloadtiden er tilgængelig blevet lidt højere aht. menuen.

Der har også været lidt belastede perioder pga. tekniske problemer.

Alt i alt burde (med tryk på burde :)) det være som før.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 31/01-04 16:55, rettet 31/01-04 16:55 
Jeg gik før ind på solid snake > handel > købsannoncer.
Der var otte emner fordelt på to sider, men på side to kom jeg ind på alle brugeres købsannoncer.
Jeg kunne ikke finde andre steder hvor fejlen opstod, men det skyldes nok, at de andre steder jeg prøvede, der havde brugerne ikke to sider med købsannoncer...
RJKRJKSkrevet 31/01-04 16:58 
Rettet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 31/01-04 17:10 
Et par ønsker:

Log ud-knap på forsiden.
Citér-knappen tilbage hvor den var før :)
HardballerHardballerSkrevet 31/01-04 17:17 
Ja, det med citér er lidt skod, hehe..
quadquadSkrevet 31/01-04 17:18 
Mit eneste ønske er de gamle handelsemner. Hvordan kan jeg sætte en del ting til salg, på en og samme gang?
RJKRJKSkrevet 31/01-04 17:19 
jaes>
Citér-knappen tilbage hvor den var før :)

Desværre demonstrerede folk jo, at de ikke magtede at bruge funktionen med måde, så dette er sidste skridt, inden den fjernes helt.

Jeg kan ikke se, at der skulle være nogen fordel i at have logud-knappen på forsiden...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 31/01-04 17:19 
ja, det fungerer heller ikk for smart..
RJKRJKSkrevet 31/01-04 17:20 
Wagner>
Hvordan kan jeg sætte en del ting til salg, på en og samme gang?

Jeg arbejder på en funktion, der gør dette lettere. Men for nuværende er det vist de færreste der sælger mere, end de godt kan overskue at oprette de enkelte ting. Det går ret hurtigt, når man først har vænnet sig til det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
happyEDhappyEDSkrevet 31/01-04 17:29 
ja jeg har lige blevet ndt til at sætte det til salg på *host*konsolforum*host* fordi jegg havde en hel stak, syntes det er lidt for indviklet sådan som det er nu.. men det kan jo være det ændre sig.!?!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
jaesjaesSkrevet 31/01-04 17:30, rettet 31/01-04 20:15 
RJK>
Jeg kan ikke se, at der skulle være nogen fordel i at have logud-knappen på forsiden...?

Hvis sitet, ens forbindelse, eller whatever, hænger lidt, så er det rart nok, at man ikke skal vente på at Privat åbner.
Når det er sagt, så er det nok mest en vanesag (fordi de fleste sites, EDIT: har denne funktion tilgængelig fra alle sider).
HardballerHardballerSkrevet 31/01-04 17:32, rettet 31/01-04 17:33 
Kan du evt. ikke lave sådan noget hvor man selv kan bestemme hvilket skin man vil bruge? Ligesom der er på nogen sider.. Få den vist i: bla og bla..
HankyHankySkrevet 31/01-04 17:36 
Jeg synes bedre om det gamle!
Det var mere overskueligt.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
majjohamajjohaSkrevet 31/01-04 17:37 
Enig i at det er lidt overskueligt men er vist ved at vænne mig til det :)
jaesjaesSkrevet 31/01-04 17:38, rettet 31/01-04 17:39 
Lidt mere :)

Jeg ved ikke om det er en fejl, men går jeg ind under samler, så kan jeg se hvem der har noget til salg/bytte fra min ønskeliste - ligesom ved V2x. Forskellen nu er, at folk ikke har det salg under handler, samt at funktionen salg/bytte jo er fjernet i samler fra V3.0. Det er som om, at salg/bytte-listerne, stadig ligger og rumsterer et sted.
ChronoChronoSkrevet 31/01-04 17:40 
Hardballer>
Kan du evt. ikke lave sådan noget hvor man selv kan bestemme hvilket skin man vil bruge?

Ja, jeg vil have mulighed for at udskifte den blå farve med pink >:)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
RJKRJKSkrevet 31/01-04 17:43 
jaes>
Jeg ved ikke om det er en fejl, men går jeg ind under samler, så kan jeg se hvem der har noget til salg/bytte fra min ønskeliste

Det er selvfølgelig en fejl. Den skal søge i handelsannoncer istedet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 31/01-04 17:44 
Chrono>
Hardballer>
Kan du evt. ikke lave sådan noget hvor man selv kan bestemme hvilket skin man vil bruge?

Ja, jeg vil have mulighed for at udskifte den blå farve med pink >:)

Mente nu med det gamle P:R skin, hehe..
jaesjaesSkrevet 31/01-04 17:53, rettet 31/01-04 17:53 
RJK>
Det er selvfølgelig en fejl. Den skal søge i handelsannoncer istedet.

Ja, det ville jeg også mene, men min hjerne fungerer ikke så godt i dag, pga. min mildest talt underlige døgnrytme for tiden, så jeg ville lige helgardere mig ;D
WonderboyWonderboySkrevet 31/01-04 17:58 
Hej Playright
Hvad gøre man hvis man vil købe en ting i handel som ikke er på listen fek.s en dragon spillecomputer som er i stil med spectrum eller bibspil.

mvh Wonderboy.
I love monster land
RJKRJKSkrevet 31/01-04 18:03 
Normalt skriver du bare titlen i feltet hertil.

I det sjældne tilfælde at du vil købe noget til en platform, som ikke er i vores system, så kontakter du mig privat.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WonderboyWonderboySkrevet 31/01-04 18:05 
Tak
få svaret men hvor er logud knappen henne.
I love monster land
tastasSkrevet 31/01-04 18:08 
I "Privat" delen (Nøglen som ikon).
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
HardballerHardballerSkrevet 31/01-04 18:11 
Sorry 2 say it.. Men den måde handel er lavet på, gør sådan at jeg ikek kommer til at handle meget herinde.. Unskyld, men det gamle P:R var mindst 10 gange bedre..
WonderboyWonderboySkrevet 31/01-04 18:20 
Hej er der nogle der ved hvordan man ændre prisen på sine ting i samling
I love monster land
VictorVictorSkrevet 31/01-04 18:21 
Kan nu bedre lide dette design, specifikt handels sektionen :-)
JinkJinkSkrevet 31/01-04 18:25 
Synes det er godt. Var ikke tilfreds med V2, men det her ser mere moderne ud og så er det meget lettere at finde rundt.
Savner bare at online listen kunne være på en side.
RJK>
Desværre demonstrerede folk jo, at de ikke magtede at bruge funktionen med måde, så dette er sidste skridt, inden den fjernes helt.

Mener I det seriøst?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 31/01-04 18:28 
Hmm! Det tidligere version var bedre pga:

Menuen
Citering
Handel

Det er for "bøvlet" nu!
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 31/01-04 18:33, rettet 31/01-04 18:34 
Mener I det seriøst?

90% af alle uddelte henstillinger og advarsler kommer af, at folk ikke kan/kunne finde ud af at quote og bumpe ordentligt jævnfør vores regelsæt. Det er/var spild af vores tid. Bumpning er nu en saga blot og forhåbentligt har vi også afhjulpet quote-problemet.

Der er fire stadier:

1. Lettilgængelig quote-knap
2. Sværttilgængelig quote-knap
3. Ingen quote-knap (men quote-kommandoen virker stadig)
4. Ingen quoting overhovedet

Vi er så nu ved stadie 2 og håber det løser problemet. Man kan selvfølgelig også forestille sig andre løsninger (tre gange brud på quoting fjerner ens quote-knap fx >:))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 31/01-04 18:38 
Bare I får fixet, så man kan sælge flere ting af gangen!
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 31/01-04 19:55 
Wonderboy>
Hej er der nogle der ved hvordan man ændre prisen på sine ting i samling

Det kan du ikke.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 31/01-04 19:56, rettet 31/01-04 20:10 
*MUTE*
Home is where the hardware is..
RJKRJKSkrevet 31/01-04 20:07 
Læs nu venligst FAQ'en, før I spørger...

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
jaesjaesSkrevet 31/01-04 20:24 
Jeg synes Handel er cool. Ikke så charmerende som et markedsforum, men utvivlsomt mere brugbart.

RJK>
Men for nuværende er det vist de færreste der sælger mere, end de godt kan overskue at oprette de enkelte ting. Det går ret hurtigt, når man først har vænnet sig til det.

Mon ikke Wagner mener, at han gerne vil kunne sælge en "spilpakke"(?)
Eller evt., at man kan se i overskriften, hvis der følger spil/udstyr med til en konsol.
RJKRJKSkrevet 31/01-04 20:30 
Jeg er enig i problemstillingen og arbejder på det.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
quadquadSkrevet 31/01-04 20:35 
Præcis hvad Jaes sagde, var hvad jeg mente :)
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 31/01-04 20:37 
Kunne faktisk også bedre lide det gamle, men man kan vel vende sig til det, ligesom man gjorde med det gamle.
Sælg mig en Xbox =)
crying outcrying outSkrevet 31/01-04 21:24 
En lille bug ...

Hvis jeg tilfører FAQ'en til mine 'farvoritter' (med + ikonet) står linket som : http://www.playright.dk/privatprofil.php ....
Jusqu'a ici tout va bien....
RJKRJKSkrevet 31/01-04 21:39 
Det er jeg relativt sikker på ikke passer. Funktionen bruger refereren til dette. Så det vil altid være den side du var på, da du trykkede på ikonet. Med mindre din browser laver kludder i det ;)

I hvert fald kan jeg ikke genskabe fejlen.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
crying outcrying outSkrevet 31/01-04 21:46, rettet 31/01-04 21:46 
Jamen,
Jeg kan da så kun sige at det passer .. har desværre ikke mulighed for at uploade en screendump, men sender det gerne hvis du vil ... (adresse ?)

Alternativt, kan du logge ind med mit profilnavn + pass ?? (og tjecke min favoritter)

Browseren er iøvrigt Mozilla firebird...
Jusqu'a ici tout va bien....
fearless popcornfearless popc...Skrevet 31/01-04 21:47 
Matt>
Enig i at det er lidt overskueligt men er vist ved at vænne mig til det :)

Helt enig!, for sådan er det vel med de fleste nye designs?

Fedt design anyway :)
just plug it in.
RJKRJKSkrevet 31/01-04 21:48, rettet 31/01-04 21:49 
crying out:

Prøv venligst at trykke på dette link.

Det skulle gerne skrive URL'en på den side, du er på lige nu.

Link...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SøgAArdSøgAArdSkrevet 31/01-04 21:51 
Alle siger designet har ændret sig?

Jeg synes nu mere det er funktionerne der træder frem! Handels-funktionen er måske indviklet for nogen i starten, men hold op hvor er den lækker og unik. Det er jo netop det, som adskiller P:R fra alt andet. (Bare RJK lige ville fixe 'Tilføj flere spil i et emne') ; )
Home is where the hardware is..
crying outcrying outSkrevet 31/01-04 21:51 
Den skriver dette som link :
http://www.playright.dk/_referer.php

Og den sender mig til en side med denne tekst:
Refereren var:
Jusqu'a ici tout va bien....
BrummelumBrummelumSkrevet 31/01-04 21:52, rettet 31/01-04 21:53 
Er det ikke nemmeste hvis de spil der sidst er sat til salg står øverst på salgslisten?
XBL Gamertag: Brummelum
128 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig