X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PDA Gamin'


Svar
ComradeComradeSkrevet 30/01-04 20:05 
Da jeg kedede mig lidt i dag, kom jeg helt til at savne min gamle GBA, som jeg for kort tid siden har solgt.
Jeg undersøgte så, om det ikke var muligt at finde nogle spil til min PDA h2210, som jeg ellers kun bruger i skolen til notater osv. og det viste at der faktisk er en del gode og underholdende spil.
Jeg ved ikke om der er nogen af jer som har en rimelig ny og god PDA, men i så fald kan jeg i hvert fald anbefale, at i prøver nogle af de mange spil som faktisk findes.
Jeg vil faktisk også anbefale en PDA til dem som måske gerne vil prøve noget andet end GBA. De er selvfølgelig en del dyrere, men så får man jo også en gadget med Word, kalender osv ..

Spil som Anthelion http://www.pdamill.com/prod_an.shtml ,
Snails (Worms klon) og FIFA 2002 er i hvert fald underholdende. Men der er så mange spil at komme i gang med, og så er det også ret fedt, at man kan finde trials af næsten alle spil.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 30/01-04 20:19 
Jeg har også en h2210. Bare irriterende, at der ikke findes særligt mange gratis spil til PocketPC formatet.

Må skal virkelig gøre op med sig selv, om man vil have bedre performance og samtidig betale for apps og spil, eller man bare vil have gratis downloads, når valget står mellem PPC og Palm.
» a winner is you «
ComradeComradeSkrevet 30/01-04 20:26 
Ja helt sikkert, tror ikke lige jeg vil give $30 for et spil, man ikke får i en æske eller noget, men bare en kode til at registrere et spil med i visse tilfælde.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RitesRitesSkrevet 30/01-04 20:32 
PocketQuake er gratis. Man skal bare have spillet til PC (originalt eller ej).
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig