X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Handl ikke med popo!


Svar
majjohamajjohaSkrevet 29/01-04 16:19 
Til alle der overvejer at handle med popo (Anders Bothmann) her fra P:R - lad vær! Jeg lavede en handel med ham, hvor han fik alt fra min Mega Drive samling (maskine, 2 controllers, 2 spil) så var aftalen så at jeg skulle have Spider-man og Star Wars: Episode 1 på DVD sammen med GameCube spillet Pikmin, så her i dag modtager jeg Pikmin. Men hvor pokker er DVD'erne? Jeg tænkte så at han havde sendt det hvert for sig da det ikke ville kunne ligge i en bobel kuvert, så prøvede jeg at skrive en besked på P:R og MSN Messenger, flere gange. Men ingen reaktion fra ham.


LAD VÆR MED AT HANLDE MED POPO!
For jeres eget bedste.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/01-04 16:21 
AR! Skulle vi nu ikke lige lade manden forklare sig?
Spiller nu: Phantasy Star IV
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/01-04 16:22 
Ikke fordi jeg kender Popo, men måske ville det være en idé at gi' manden en chance inden du taler med store bogstaver? Hvis du i dag har modtaget Pikmin, så er det lidt kort frist han får til at forklare sig..
HardballerHardballerSkrevet 29/01-04 16:23 
Folk er jo ikke nødvendigvis på P:R hele tiden..
majjohamajjohaSkrevet 29/01-04 16:24 
Giver jeg ham selvfølgelig også lov til ;)
Har lidt på fornemmelsen at grunden til at jeg ikke har fået DVD'erne er pga. at popo handlede DVD'erne igennem zAcu, men jeg fik intet afvide om hvornår jeg ville modtage dem osv. og gik derfor bare udfra at jeg ville modtage samme dag, som Pikmin.

Men jeg lader ham da forklare sig.
HardballerHardballerSkrevet 29/01-04 16:24 
Popo: Sidst online

2004-01-28 21:33:08
majjohamajjohaSkrevet 29/01-04 16:25 
Men hvorfor svare han så ikke på MSN selvom hans status står på online?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 29/01-04 16:25 
Hmmm.. Måske var aftalen ikke klar for begge parter?

Ved det ikke..

Giv manden en chance, for at forklare..
Home is where the hardware is..
majjohamajjohaSkrevet 29/01-04 16:27 
Har jeg gjordt hvis du læser længere oppe ;)
Nå nu vil jeg stikke nogen Mario Kart 64 rekorder
majjohamajjohaSkrevet 29/01-04 17:34 
Problemet var at DVD'erne var blevet taget pga. en fejl fra Post Danmarks side. Nu har min far og Anders' mor fået talt, og Anders' mor henvender sig hos deres Post DK.
kimmerkimmerSkrevet 29/01-04 17:37 
Hmmmm... det er da vist lidt for nemt bare at tørre den af i Post Danmark.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
majjohamajjohaSkrevet 29/01-04 17:39 
Ikke når noget forsegling er gået op, som jeg så efter jeg skrev emnet.
zAcuzAcuSkrevet 29/01-04 17:40, rettet 29/01-04 17:42 
alle sammen, popo og matt har klaret det. alt er som det skulle være...

såå... "dont be scaret" :))

så laver vi ikke mere reklame over det !
quadquadSkrevet 29/01-04 17:40 
kimmer >
Hmmmm... det er da vist lidt for nemt bare at tørre den af i Post Danmark.

Av? ;)
RitesRitesSkrevet 29/01-04 17:41 
Han kan jo forsvare sig her.

Og tørre det af på Post DK? Kan han sagtens, men indtil modtageren har, you know, modtaget skidtet, så ligger ansvaret hos ham.
» a winner is you «
ChaserChaserSkrevet 29/01-04 17:45 
Det er vel den risiko man tager, når man sender som alm. brev og ikke som pakke. Jeg tror ikke I får noget ud af at kontakte PostDk, med mindre i har en pakke kvittering naturligvis.
AB8AB8Skrevet 29/01-04 17:56, rettet 29/01-04 17:59 
Jeg tror jeg kan "redde" Popos ære. Jeg har lavet en byttehandel med POPO, hvor jeg skulle modtage Luigis Mansion (GC) og ikke andet. Det dukkede også fint op med posten i dag, men udover spillet lå også to DVDere i kuverten, Star Wars Klonernes angreb og Spider-man. Så der er ingen der har ville snyde og selv PostDanmark bør frikendes !! (Men hvad gør jeg lige med DVDerne ??)
majjohamajjohaSkrevet 29/01-04 17:59 
De DVD'er skulle jeg sådan set ha'!
zAcuzAcuSkrevet 29/01-04 17:59, rettet 29/01-04 18:04 
POPO sidder lige ved siden af mig !!! du er den bedste !!!!

skide godt !!! Vi begge er glade !!

mange tak for din ærlighed !! mange mange tak !

snak med Matt om hvordan han får dem PLZ, fordi gir ingen mening at den bliver sendt hertil og hen til en matt !
AB8AB8Skrevet 29/01-04 18:01 
Det finder vi nok ud af, men jeg er ikke lige hjemme de næste par timer.

MVH
DizzyDizzySkrevet 29/01-04 18:10 
hehehe dette lyder som skjult kamera...
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
JesperJesperSkrevet 01/02-04 13:30 
Så Post Danmark har simpelthen samlet brevene fra PoPo og åbnet dem, byttet rundt på indholdet og så sendt dem afsted igen... imponerende for en service Post Danmark er begyndt at levere...

Det med at skynde sig at tøre den af på Post Danmark er lidt for let - især når det er en selv der har lavet fejlen.
JesperJesperSkrevet 01/02-04 13:31 
Dizzy>
hehehe dette lyder som skjult kamera...

Hvordan lyder et skjult kamera da? ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig