X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nintendo kommer til at eje E3!


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/01-04 15:26 
Fra IGN's Cube board:

(Matt fra IGN Cube)

Lordy!

Lordy, I say!

NDAs have my tongue. But whoa! Whoa, I say! Holy crap!

Please discuss.

P.S. I apologize in advance. E3 2004 will be happy and warm.

Matt
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SeventhSunSeventhSunSkrevet 29/01-04 15:40, rettet 29/01-04 15:41 
Ikke for at kritiserer dig B2P men den er slags er nøjagtig hvad jeg hader allermest ved denne branche.

Mængden af "information" om computer- og konsolspil er domineret af hype og varm luft.

Fedt nok for Matt at han "ved" noget. Hvad skal vi andre bruge det til?
Hvorfor ikke bruge tiden frem til E3 på at snakke om gode spil der er udkommet, som vi har førstehåndsoplevelser med?
I stedet for at bruge tiden på at spekulere over hvilke fede ting über l33t Matt har hørt.

Halo 2 er på Top 10 over de mest populære profiler på gamerankings.com.
Hvad sker der?
Hvor mange spil anmeldelsessider findes der ikke hvor brugerne kan gå ind og anmelde ikke-udgivne spil som Halo 2?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RonaldoRonaldoSkrevet 29/01-04 15:43 
Det kan kun være Resident Evil 4

Det var/er Capcom Editors' Day, og det er blevet fremvist en masse spil i Las Vegas.

IGN PS2 Editor:

"I can vouch for this. I too have seen something and Matt isn't even close to giving it enough credit. Best ever? Maybe,

Either way, it's going to be my most wanted rather soon."


Pimp...

http://miyamoto.freewebspace.com/images/p.hilton_pimp-san.jpg
The BruceThe BruceSkrevet 29/01-04 18:05 
What the suck?! Hvad kan det være?! Det bliver spændende, men som SeventhSun siger, så vil jeg heller ikke lade mig selv overvælde af hype, før jeg har set noget konkret!!

...men det skal da ikke være en hemmelighed, at jeg glæder mig en del mere til E3 efter denne "hype-tidbit"!! ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
RJKRJKSkrevet 29/01-04 18:11 
Nintendo DS og Sony PSP. Der bliver en del kamp om opmærksomheden på E3...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/01-04 18:28 
SeventhSun>
Hvorfor ikke bruge tiden frem til E3 på at snakke om gode spil der er udkommet, som vi har førstehåndsoplevelser med?
I stedet for at bruge tiden på at spekulere over hvilke fede ting über l33t Matt har hørt.

Helt enig Sun :-) Men det skyldes desværre, at der kommer ALT for meget crap i øjeblikket.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Zzap!Zzap!Skrevet 29/01-04 18:55 
Er det ikke lidt vel tidligt at begynde at piske en stemning op? Der er næsten en et halvt år til E3 2004.
Born to kill space
SephirothSephirothSkrevet 29/01-04 18:55 
Jeg hader, at E3 ligger i maj!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JoachimMAJoachimMASkrevet 29/01-04 18:58 
Sidste år skulle det åbenbart også havde været et brag... Det mener jeg sgu ikke det var.

Jeg foretrækker ikke at ha' nogen forventninger og i stedet blive evt. positivt overrasket
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig