X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DC Spørgsmål


Svar
VictorVictorSkrevet 28/01-04 21:35 
Kender intet til DC og har nogle spørgsmål:

Er der meget "ekstra" udstyr som rat, lightguns osv.?

Kan man gemme i nogle spil uden mem. card som på N64 ?

Engang jeg spillede på DC i Fona 2000 lige da den var udkommet spillede jeg et fighting spil. Det var så vidt jeg husker i 3D og man kunne kaste med borde, stole og andet grej. Mener også der var nogle diamanter man kunne samle op, ved dog ikke hvad de kunne bruges til. Nogen der kender til denne titel?

Kommer måske på flere :-)
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 28/01-04 21:39 
Der findes en del ekstra udstyr til... Blandt andet rat og lightguns, som du nævner, men også meget andet. Se evt på Planetdreamcast.com

http://www.planetdreamcast.com/hardware/

For at gemme skal du bruge et memorycard, ligesom på eksempelvis PSX. Mange af dem har en lille skærm, der kan bruges til diverse mini-spil (som der følger med enkelte spil). Hvis der er en skærm på mem cardet, hedder det en VMU

Det spil du tænker på kan enten være Power Stone 1 eller 2... Superfede spil begge to :)
RJKRJKSkrevet 28/01-04 21:43 
Med garanti Power Stone, da 2'eren jo først kom væsentligt senere...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 28/01-04 21:43 
Ah... Overså lige at det var da den først udkom
GreaseballGreaseballSkrevet 30/01-04 09:35 
Victor >
Kender intet til DC og har nogle spørgsmål:

Er der meget "ekstra" udstyr som rat, lightguns osv.?

Samt en fiskestang(Fiskespil og SoulCalibur), maraca-controller(Samba De Amigo) og en microfon, kunne bl.a bruges i Sea-Man. Key-bord og Mus fandtes også til FPS og internet. Jeg kan ikke komme i tanke om flere.
majjohamajjohaSkrevet 30/01-04 09:52 
Dansemåtter... :)
3of193of19Skrevet 30/01-04 10:20 
Arcade Stick!!! Det vigtigste overhovedet!
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 30/01-04 14:05 
dansemåtter....det tror jeg ikk lige er victor..:)
VictorVictorSkrevet 30/01-04 14:06 
Joo, hvis man kan breake ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig