X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny PSO tråd...


Svar
AndyAndySkrevet 28/01-04 21:21, rettet 10/02-04 20:15 
Ahh forget it! En Mod der vil låse/slette den tråd? gider ikke til at skændes med dem om det igen...

De God/Power/Legs/Body , en ven fandt dem og dupede dem til sig selv, Men jeg har derimod de Legit's(Originalerne) af dem...de er slettet nu, så tilfreds:D?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
la0sla0sSkrevet 28/01-04 21:30 
Bare liiige.. jeg sidder stadig med en PSO til GC. Hvis nogen vil spille kan i købe det for 200kr. Det er PAL og mint. SÅ har i muligheden, for at give den gas med Andy.
Hvad sker der?
HardballerHardballerSkrevet 28/01-04 21:30 
Med alle de God/Abilities tror jeg ikk en skid på dig.. Jeg er level lidt over 90, har lige fundet Chain Sawd, som er vildt sjælden, og ALDRIG fundet noget god/abilities.. Mener heller aldrig at Mr.Good har..
HardballerHardballerSkrevet 28/01-04 23:19 
Aja, tro på det..
JAAJAASkrevet 28/01-04 23:43, rettet 29/01-04 00:01 
Diverse God items er forholdsvist lette at finde, hvis man piper efter dem, men ikke så lette, at man bare giver dem væk bagefter. Lyder usandsynligt. Jeg har tre karakterer over lvl 100, og har pipet mig til de første 5-6 God items, men give dem væk efter alt det arbejde? Nah.
HardballerHardballerSkrevet 28/01-04 23:49, rettet 28/01-04 23:49 
Der skal stadigvæk bruges mange timer på det. Og at man så skulle give dem væk bagefter.. No way!
JAAJAASkrevet 28/01-04 23:56 
Ja, præcis. Den køber jeg heller ikke.
psychomantispsychomantisSkrevet 29/01-04 09:15, rettet 29/01-04 09:16 
Hvad vil det sige at "pipe" efter noget?
Per SPer SSkrevet 29/01-04 10:44 
Til Andy:

Hvis du har noget at klage over, så gør det i et sprog man kan læse uden at få kaffen galt i halsen.

Lidt træls at sidde fjerne ord, bare fordi du ikke følger reglerne der er fastlagt.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HardballerHardballerSkrevet 29/01-04 13:51 
Andy, hvad er fedt ved at snyde?
AsseAsseSkrevet 29/01-04 14:45 
JAA: De kan findes ved at pipe, men ikke på hard, og sjældent på very hard. Hans højeste char er lvl 70...

Andy: Ja, du skrev jo egentlig selv at du havde fundet alle tingene selv, du glemte måske lige at nævne "undtagen nogen af dem"?
AsseAsseSkrevet 29/01-04 14:47 
psychomantis >
Hvad vil det sige at "pipe" efter noget?

Det betyder at du finder et rum med mange af de enemies du vil finde en rare af (eks. Mange rag rappies hvis du leder efter en al rappie) og så bruger du et telepipe til pioneer 2, hvorefter du går ned igen. Så er det nye enemies der bliver spawnet, og så er der chance for en rare enemy :)
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 29/01-04 14:56 
undskyld hvis jeg spørger lidt dumt,men hvad er dupes
3of193of19Skrevet 29/01-04 15:25 
dupes er duplikerede items.
Der er desværre nogle bugs i PSO der gør at man kan gøre det, dels i forbindelse med action replay.
HardballerHardballerSkrevet 29/01-04 15:52 
Action replay? nok kun de dumme der bruger den, hehe.. Man kan gå ind i shoppen, smide items, samtidig med den gemmer, så den tror at man har smidt item, og har den på sig, altså.. den bliver forvirret :)
AsseAsseSkrevet 29/01-04 17:17 
Action replay'ens mest populære cheat er at lave en lvl 200 character :!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/02-04 10:34 
Andy hæleri er lige så strafbart som tyveri.

Det vil sige, det er ulovligt at købe stjålne ting, det er også ulovligt at sælge dem videre.
Faktisk er det dit ansvar når du køber noget, at være sikker på at det ikke er stjålne varer.


Det jeg vil sige med det er:
Det er muligt, at DU ikke har dupet nogle items.
Men hvis du tager imod din vens ting, velvidende at han har snydt for at lave dem, så er du lige så meget med til at snyde som han er.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-04 11:25 
Hvor stor er chancen for at min God Abillity (Xbox) er en duplikeret item? Det er en jeg har fået af en spiller derinde.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/02-04 13:25 
Øhh Andy du forstår vist ikke helt pointen.

Du snyder lige så meget som din ven gør.
Så jeg skal brokke mig til dig.

Det er jo ikke til at vide hvem der snyder - det kan man jo ikke se på forhånd.
Og da især ikke hvis folk som dig, selv tror at de er legit.

Og nej jeg kan aldrig komme til at spille mod dig, men det er ligegyldigt.
Jeg bryder mig ikke om folk der snyder, og jeg synes du skal vide at det ikke er alle der bare synes det gælder om at have de vildeste l33t våben for enhver pris.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-04 13:44 
Du aner jo ikke om det er det dupede våben du modtog...

Men kort sagt... Lad være med at modtage dupede våben eller på andre måder snyde sig til dem, det er folk med den attityde der ødeløgger spillet for alle andre! Det kan jo ikke passe at over 50% af alle profilerne skal rende rundt med GOD abillity.

...suk... det er da godt at man har xbox versionen, for GC spillet er da allerede ødelagt :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 10/02-04 14:01 
Andy - The duper by nature!

Konsolkongen: Den GOD/ABILITY er højst sandsynligt dupe :/
AsseAsseSkrevet 10/02-04 14:21 
Andy: Hvad er det du ikke forstår? Hvis han har dupet de ting er det fuldstændig ligemeget om du har originalerne eller ej, du bruger stadig items der er brugt til at dupe med.
AsseAsseSkrevet 10/02-04 14:23 
Andy>
Anyway, hvis der er nogen der har GCN-versionen, hvis i ser en SKYLY der hedder Dana, derinde, er det min nye coole char:D

Takker, så ved jeg hvem jeg skal undgå hvis jeg ikke vil spille med dupere..
AsseAsseSkrevet 10/02-04 14:25 
Konsolkongen>
...suk... det er da godt at man har xbox versionen, for GC spillet er da allerede ødelagt :(

Det mener du ikke seriøst vel? X-Box versionen er mindst lige så hacket/smadret som GC versionen! Folk render jo rundt med Mags med 1000 i power og what not! Xbox versionen er mindst lige så slem som GC.. Desværre..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-04 14:52 
Det VED jeg så at den IKKE er. Det er slemt nok men der er ikke en 1/10 del af det snyderi som er i GC versionen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
psychomantispsychomantisSkrevet 10/02-04 15:26 
Jeg synes virkelig det er en skam så mange der render rundt med ulovlige ting. Det er ikke altid lige let at finde nogle at spille med på de europæiske servere, men hvis man så snupper en amerikansk server, så bliver man nærmest betragtet som halvdum fordi man er legit. Og så er de jo tit lidt halvtrælse at høre på generelt.
Egentlig har jeg de bedste erfaringer med japanske spillere, selvom sproget nogle gange kan volde problemer. Men man kan komme et stykke vej med deres oversættelsessystem.
AsseAsseSkrevet 10/02-04 15:37 
Konsolkongen>
Det er slemt nok men der er ikke en 1/10 del af det snyderi som er i GC versionen.

Det er der så..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-04 18:28 
Mr.Good>
Det er der så..

Nu har jeg haft begge versioner, og der er altså ingen snyd i forhold til GC versionen. Grunden til dette er at det næsten kun er 1337 nørder der kan lave snyd hvor imod i GC versionen kan alle noobs sq lave det ved at investere i en Action Replay/gameshark el. lign.
Spiller nu: Phantasy Star IV
HardballerHardballerSkrevet 10/02-04 18:34 
Jeg har sgu set MANGE der duper inde i shoppen.. Men ok, skal ikke kunne sige det, da jeg ikek har prøvet andet end GCN versionen.. Og forstår heller ikek hvordan du kan udtale dig om det, Mr.Good..
AsseAsseSkrevet 10/02-04 22:16 
Jeg kan ikke udtale mig udfra personlig erfaring, men tjek gamefaqs.com's xbox PSO boards..
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig