X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

8MB joytech lorte memory card


Svar
FourDFourDSkrevet 28/01-04 14:39, rettet 28/01-04 14:41 
Mit joytech 128 blokke memory card til GC bliver ved med at lave "korrupte" filer.
Hver gang jeg laver en fil, så går der en dag eller to så er filen blevet korrupt, og man får denne besked når man starter et spil:
"The SETTINGS AND GAME data i corrupt. Please delete it"

Det pisser mig pænt meget af, for jeg havde lige klaret VM i fifa 2002 :/
Can somebody please help me?

PS. Og nej jeg har IKKE
Pisset på memory card'et
spillet volleyball med det
puttet det i saunaen
eller taget det ud mens jeg var igang med at gemme, eller mens jeg spillede.
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
AsseAsseSkrevet 28/01-04 16:48 
Det sker af og til med uoriginale mem cards, men når du får beskeden, så tag kortet ud af maskinen, og så sæt det i igen.. Det plejer at virke for mig med mit Sunflex.
kimmerkimmerSkrevet 28/01-04 17:09 
Den eneste løsning på det problem er simpelthen at lade være med at købe alt det uoriginale lort. Brug hellere de 50 - 100kr mere på noget originalt (det gælder alt, memory cards som joypads!)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
solid snakesolid snakeSkrevet 28/01-04 17:10 
Det er godt til ps1, jeg har også et uorginal et jeg har spillet castle vania sotn, i ca 130timer
da jeg er stor fan af det spil
pluselig var det væk..... pis hvor var jeg sur!!!
Jeg smadre det på stedet
mit råd køb ikke uorginal memory cards.
de bringer kun uheld
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
bootsbootsSkrevet 28/01-04 17:38 
Der er jo som regel garanti på - også på de uoriginale. Bare tilbage til forhandleren med kortet (du HAR vel gemt kvitteringen, ikke?).
HankyHankySkrevet 28/01-04 20:29 
Vil også kun råde til at købe Originale MC's.

Jeg ledte dybt i min pengepung og fandt lige akkurat nok til 2x Org. 256 Blocks MC's.
700,- blev det, men så slipper jeg for nogensinde at skulle
ud og købe igen medmindre jeg snupper dem med mig i svømmehallen ;D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
AsseAsseSkrevet 28/01-04 20:35 
Hanky: Jeg ved ikke hvorfor, men af en eller anden grund læste jeg sidste sætning som; medmindre jeg snupper dem med mig i svømmehallen IGEN :P
HankyHankySkrevet 28/01-04 20:56 
Hehe :D
Har engang glemt ét PSOne MC i mine Badeshorts :P
Ikke så heldigt når man ligger og svømmer rundt og kan
mærke en firkantet blok i ens lomme, indeholdene sit SaveGame fra FFVIII man har brugt 101 Time på :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 28/01-04 21:05 
Hahahaha ;D
FourDFourDSkrevet 29/01-04 19:11, rettet 29/01-04 19:31 
boots >
Der er jo som regel garanti på - også på de uoriginale. Bare tilbage til forhandleren med kortet (du HAR vel gemt kvitteringen, ikke?).


...Gameplay.com kaster ikke ligefrem om sig med kvitteringer :P
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
bootsbootsSkrevet 29/01-04 19:19 
Jeg har da kvittering på alt jeg har købt fra dem....
FourDFourDSkrevet 29/01-04 20:31, rettet 29/01-04 20:44 
En kvittering? Altså, en rigtig en og ikke bare en email?

VIGTIGT: Vil gerne tage et nyt emne op i dette indlæg.
Uoriginale kort KAN være gode. Men hvilke er et hit, og hvilke er skidt?

Tjek den her ud:
http://shop.gameplay.co.uk/webstore/productpage.asp?ProductCode=GC0610

Folk roser den inde på gameplay, den koster ligeså meget som 59 blokke mem. card men er ca. 16 gange så stort, mærket virker godt.
Er det hot, eller not?
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
bootsbootsSkrevet 29/01-04 20:45 
Ja, jeg har da fået kvittering med hver gang - sådan et stort A4 ark.... Men prøv dog at skrive til dem - evt. på "live". De kan vel se, at du har købt sådan ét hos dem. Måske tager de det tilbage. De skal jo alligevel bare sende kortet til leverandøren/fabrikanten og have det byttet.... Tjek lige først om der er garanti på dét kort du har købt...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig