X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Cool'este Final Fantasy character...


Svar
PalsgaardPalsgaardSkrevet 28/01-04 11:50 
Vi bliver hurtige enige om at musikken i Final Fantasy spillene er noget af det bedste der findes! Vi blir også hurtige enige om at de eventyrlige og episke fortællinger, gang på gang er en af grundende til at spillene, verden over, bliver spillet om og om igen...

Men en anden, mindst ligeså vigtig, del af spillene er de personer og væsener man støder på, i sin færd gennem de forskellige verdener... I hvert eneste Final Fantasy spil er disse characters så livagtige og menneskelige (i hvert fald følelsesmæssigt, og tildels grafisk i takt med teknologiens udvikling), at vi nærmest føler vi kender dem fra det virkelige liv...

Men nu til hele pointen, hvilke characters har for jer, været de mest karasmatiske, bemærkelsværdige og betydningsfulde? Hvad gør at det netop er disse character i er faldet for?... Er det måske Tidus uendelige optimisme, Sephiroth's supreme overlegenhed eller måske Vivi's kluntede og uskyldige personlighed...?

For mit vedkommende er det følgende characters, der har sagt det gjort det største indtryk:

Tidus - På grund af hans fuldendte personlighed, blandingen af had og kærlighed, og måden han bruger/omdirigerer hadet, han har til sin far, om til at udfører de mest uoverskuelige og uoverkommelige forhindringer i livet...

Montblanc - Den hjælpsomme og altid venlige Moogle fra FFTA. Han er den Moogle jeg bedst ka lide på grund af hans uendelige loyalitet og den evige troen på det gode i folk...

Vivi - Den uskyldige og i starten meget sårbare, Black Mage fra FFIX. Vivi er for mig den character der får mest medlidenhed. Han forstår simpelthen ikke det onde, men det piner ham grænseløst at noget ondt overhovedet eksisterer, og det at han ligner de ondes krigere gør at han føler sig aller lavest i hierakiet, virkelig en character der viser styrke ved at overleve i denne psykiske kælder...

Der er selvfølgelig mange andre characters, som jeg er helt vilde med, men disse tre skiller sig altså ud fra mængden...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RitesRitesSkrevet 28/01-04 13:27 
Vivi - Ja, han er jo simpelthen bare kær :)

Garnet/Dagger er altså også en utrolig sej karakter.


Den værste må derimod være Quina...Yuck!

Auron er også cool nok og Cloud har da også været for sej!
» a winner is you «
YamadaYamadaSkrevet 28/01-04 13:47 
Hopper også med på den vogn med vivi :D har også en figur til at stå herhjemme med ham, men det var et tæt løb mellem Tidus og vivi :S
"I'm here because I chose to be here! Destiny has nothing to do with it!" FFVIII
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 28/01-04 13:56 
Squall - Jeg elsker ham. Han er en ganske almindelig teenager med et "I hate the world" kompleks. Bitter og forvirret. Forekommer følelsesmæssigt afstumpet, men er I virkeligheden utrolig sårbar og varm.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 28/01-04 14:16 
Rosa og Rydia for deres handlinger i slutningen.

Herudover kan jeg godt lide Cid - en lidt sjov figur.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
RitesRitesSkrevet 28/01-04 14:17 
Blackthorn, Zidane, Lara, Thrall og Vivi :)

Clickity-click!
» a winner is you «
HankyHankySkrevet 28/01-04 14:53 
Hopper også med på Squall !
En personlighed uden lige ..
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DarkenDarkenSkrevet 28/01-04 15:55 
Kefka ... fordi han nok er den person i hele serien der er sygest i bøtten... og fordi jeg ikke gad vælge en åbenlys character... holder jo meget af dem alle sammen :D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
JAAJAASkrevet 28/01-04 17:56 
På trods af at jeg ikke bryder mig ret meget om FFVIII, må jeg også tilstå, at jeg syntes rigtigt godt om Squall, men om jeg kan vælge en decideret favorit, ved jeg ikke. Der er så mange gode.
SephirothSephirothSkrevet 28/01-04 18:08 
Vivi kan man ikke undgå at komme til at holde af - han får uden tvivl osse min stemme.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 28/01-04 18:12 
Cloud får min stemme..:)
WehnerWehnerSkrevet 28/01-04 19:53 
Uden konkurrence: Locke
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
gammagammaSkrevet 28/01-04 22:16 
Tidus og Squall er de sejeste!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig