X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Netværks hjælp.


Svar
BomberBomberSkrevet 27/01-04 22:02 
Jeg har et problem med min router. Den er sæt op til at jeg er online med begge mine Pc'er. Og jeg kan også sende data imellem de to Pc'er.

Men ligeså snart jeg skal spille online i Battlefield 1942 kommer der ingen server liste frem. Jeg har fået at vide at det har noget med min port at gøre.

Der skal sikkert laves noget om i routeren, men jeg ved ikke hvad. Routeren er en 4 ports standard. Med IPen 192.168.0.1 .

Er der nogen der lige kan hjælpe mig med dette.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
RonaldoRonaldoSkrevet 27/01-04 22:23 
Det burde ikke have nogen betydning, medmindre du selvfølgelig vil hoste.

Har du hentet alle de nyeste updates til spillet? Har du installeret en no-cd patch eller andre former for cheat eller crack?

Hviket mærke er din router?
BomberBomberSkrevet 27/01-04 22:37, rettet 27/01-04 22:38 
Spillet er originalt og jeg har hentet en 1,5 patchen til det og dersert combat.

Routeren er en SOHO Broadband 1WAN + 4 ports 10/100Mbps

Og der ern lang tyk manual med på engelsk som jeg ikke gider læse. Hvis nogen bare lige ved hvad der skal laves om. I enten routeren eller mine netværksindstillinger.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
RonaldoRonaldoSkrevet 27/01-04 23:36 
Søde ven... Du skal kun åbne porte, hvis du skal opsætte en server. Det kan så være routeren har indbygget firewall, som blokere noget traffik.

Der må stå noget mere på den Router, SOHO er bare en betegnelse. Står der 3Com, D-Link eller noget?
BomberBomberSkrevet 28/01-04 02:40, rettet 28/01-04 04:04 
Okay da jeg købte den, var mærket Pheenet. Men jeg fik istedet denne her tilsendt da den anden var udsolgt.

Jeg bruger min anden PC som server. Men den kører bare med 98 også har den et FTP-program. Og det virker også fint. Men den Pc jeg spiller på kan altså ikke finde nogen server liste i BF1942. Har ikke tjekket om den gør det i andre spil.

EDIT. Har tjekket nu. Det er kun i BF jeg har dette problem. Mystisk.

Min router. tryk på linket på siden for at se den jeg fik i stedet.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
BomberBomberSkrevet 30/01-04 23:50 
help
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
BomberBomberSkrevet 01/02-04 21:36 
Please Help.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
HardballerHardballerSkrevet 02/02-04 02:29 
Du skulle måske alligevel læse den der tykke manual :)
BomberBomberSkrevet 03/02-04 07:06 
Tjaa det havde nu været nemmere hvis der lige var nogen der havde en løsning på problemet.

Men jo, så må jeg vel igang.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
HardballerHardballerSkrevet 03/02-04 07:17 
Held og lykke ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig