X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dyrevenner


Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 27/01-04 09:03, rettet 27/01-04 21:03 
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=pigfarminv

PETA - Animal Rights orginasationen har udgivet denne "Pig Farm Investigation" video.

På videon findes nogle rigtige dyrevenner, som åbenbart finder det morsomt... Se hele indlægget
88 emne(r).
1 2 > »

Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 27/01-04 09:03, rettet 27/01-04 21:03 
http://www.petatv.com/tvpopup/Prefs.asp?video=pigfarminv

PETA - Animal Rights orginasationen har udgivet denne "Pig Farm Investigation" video.

På videon findes nogle rigtige dyrevenner, som åbenbart finder det morsomt at slå grise i smadder med ko-ben. Den ene af dyrevennerne taber en cylinderblokke ned i hovedet på en gris, selvfølgelig ved uheld, to gange. Hans makker skærer så halsen over på en gris, flår den og saver et ben af den, alt sammen imens den er spræl levende.

Jeg går udfra at der sker andre kreative udfoldelser, men personligt blev jeg nød til at stoppe filmen af bar arrighed.

edit:

Advarsel! Klippet er ikke egnet for børn eller normale mennesker. Meget stærk visuel vold begået mod forsvarsløse dyr, det anbefales ikke at se filmen. Din mening om emnet er meget velkommen.
PalsgaardPalsgaardSkrevet 27/01-04 09:23 
Det er sku hårde billeder det der, og jeg må indrømme at lysten til at give farmerne samme tur, vokser stødt gennem hele filmen...

Er jeg den eneste der bliver såen lidt mundlam, og fyldt med indre vrede, over nogle af de fuldstændig frygtindgydende og morbide ting de grise bliver udsat for?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
MarcusMarcusSkrevet 27/01-04 09:43 
Hvis jeg skulle udrydde en race på jorden så ville mit valg også være mennesker uden tøven.

Men ja, det er sygt....men hvad gør man ved det?!
KeenKeenSkrevet 27/01-04 09:45, rettet 27/01-04 09:47 
ja jeg kunne ikke klare mere da halsen skulle skæres over jeg forstår ikke hvordan sådan noget kan foregå uden at nogen griber ind...

Afskyeligt!!! nu er min dag ødelagt
JimPPJimPPSkrevet 27/01-04 09:56 
Hvordan sådanne mennesker kan se sig selv i spejlet dagen efter fatter jeg ikke!

Det man kan gøre ved det, er at støtte grupper som kæmper imod dyremishandling af en hver art. Er selv medlem af WSPA.

Godt nok spiser jeg køb, som de fleste andre, men jeg sørger for at jeg ved hvor kødet komemr fra, og har en nogenlunde ide om hvordan dyret har levet.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
GreaseballGreaseballSkrevet 27/01-04 10:18 
JimPP >
Godt nok spiser jeg køb, som de fleste andre, men jeg sørger for at jeg ved hvor kødet komemr fra, og har en nogenlunde ide om hvordan dyret har levet.

Samme her, mennesker er jo fra naturen plante/kødspisere. Men kød smager bedre når man ved det kommer fra et dyr der har haft et godt liv.
Vi har som mennesker et ansvar for at behandle dyr ordenlig ellers kan vi kalde os selv civiliseret.
HulleHulleSkrevet 27/01-04 10:45 
Jeg har ikke lyst til at se filmen. Beskrivelse er nok, og jeg har desværre set rigeligt af den slags.

FY FOR SATAN. Disse mennesker (hvis man kan kalde dyremishandlere et menneske, de er noget af det laveste der findes. AMØBER) de skulle ha' samme tur. De skulle ARGHH. Der er INTET der tænder mig mere af end dyremishandlere, desværre har jeg aldrig fanget en i at gøre det, for så skulle jeg..

Stopper her.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Star SoldierStar SoldierSkrevet 27/01-04 12:41 
Bare se hvad der sker i Asien for tiden, næææ nej, men kan ikke dreje hovedet rundt på fuglene før de smides i sække og begraves mens de stadig lever, det ville jo tage alt for lang tid...
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
AsseAsseSkrevet 27/01-04 12:45 
Jeg har af hensyn til mig selv valgt ikke at se filmen, men det er da godt nok det værste jeg nok_nogensinde_har hørt! Det skal der satme gøres noget ved, men det foregår jo overalt.. Det er sq en syg verden vi lever i!
NaieraNaieraSkrevet 27/01-04 12:47 
Star Soldier>
Bare se hvad der sker i Asien for tiden, næææ nej, men kan ikke dreje hovedet rundt på fuglene før de smides i sække og begraves mens de stadig lever, det ville jo tage alt for lang tid...

Ja, det er vanvittigt!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HardballerHardballerSkrevet 27/01-04 12:54 
Jeg vil fandme heller ikke se filmen.. så kan jeg gå rundt, pisse sur, resten af dagen.. ellers tak..
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 27/01-04 13:28, rettet 27/01-04 13:29 
Har kun lige set det første, var lige ved at brække mig..! Ville så gerne vise lidt karate på de folk der gør sådan noget!
Sælg mig en Xbox =)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 27/01-04 14:46 
Det er eddermame kvalmende billeder, det der. Gerningsmændene skulle sateme dømmes til hjul og stejle.

Løsningen som James Cromwell her foreslår, at vi helt bør holde op med at spise svinekød, er dog desværre heller ikke realistisk.
(...)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/01-04 14:51 
Det er fandme sygeligt, sådan som folk behandler dyr på. Menneskerne i videoen burde få så mange slag, så de kunne mærke, hvordan deres dyr har det.
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 27/01-04 14:59 
Star Soldier >
Bare se hvad der sker i Asien for tiden, næææ nej, men kan ikke dreje hovedet rundt på fuglene før de smides i sække og begraves mens de stadig lever, det ville jo tage alt for lang tid...

Er det noget der er blevet vist i Nyhederne? Jeg har ihvertfald ikke hørt noget til det.
(...)
KakarotKakarotSkrevet 27/01-04 15:07, rettet 27/01-04 15:07 
Det er sgu sygt..
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
NaieraNaieraSkrevet 27/01-04 15:21 
Fox McCloud>
Er det noget der er blevet vist i Nyhederne? Jeg har ihvertfald ikke hørt noget til det.

Jeg har set det flere gange.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BobbeBobbeSkrevet 27/01-04 15:35 
Jeg så de første 3 min.
Efter hvad i havde sagt havde jeg ikke lyst til at se mere.
Personligt ville jeg gerne slå de men med et koben i en time.
Håber at de kan dømmes på en måde
Spiller nu: Wii
RitesRitesSkrevet 27/01-04 16:38 
Det er dyreplageri. Det er vist ulovligt..?!

Men ellers... hvorfor...?
» a winner is you «
HardballerHardballerSkrevet 27/01-04 17:11 
Bestemte mig alligevel for at se det, det er fandme svineri.. eg var seriøst ved at begynde at tude, på grisenes vegne.. Og den der får skåret halsen over, uden at dø, og bagefter tager de skindet af, og skærer benene af, selvom den er i live.. får seriøst lyst til at gå ned til den nærtliggende bondemand, og slippe hans kør ud, samt patere ham..
BatemanBatemanSkrevet 27/01-04 17:19, rettet 27/01-04 17:20 
Jeg vil slet ikke se den.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
HardballerHardballerSkrevet 27/01-04 17:22 
Har egentlig også fortrudt at jeg så den.. Så jer der ikke har set den, hold jer fra den.. for jeres eget bedste
PlaykidPlaykidSkrevet 27/01-04 18:18 
Den var f*ndme sindsyg, jeg vidste godtnok at verdenen var syg, men ikke så ufølsom.
Det er virkelig folk jeg intet har tilovers for, de bør havne i helvedet med det samme, eller blive kørt ned i trafikken!
Spiller nu: Halo 3
HardballerHardballerSkrevet 27/01-04 18:22 
Det er synd for dem der kører dem ned, eller bilen.. Men sådanne folk, burde det være lovligt at lege kanin med..
KTCKTCSkrevet 27/01-04 18:45 
Springer også lige over, og burde PR ikke overveje at censurere emnet? Det lyder ikke som noget, man normalt bør vise folk...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JimPPJimPPSkrevet 27/01-04 18:57, rettet 27/01-04 18:58 
Hva?

Det skal tværdigmod vises, vi kan ikke bare gemme sådan noget væk, fordi det er ubehageligt at se på - Ellers har mennesker en tendens til at skubbe det væk, og så bliver det jo aldrig bedre.

Man kunne evt. skrive en advarsel om stærke billeder.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
TurricanTurricanSkrevet 27/01-04 19:31 
Jeg må lige støtte op om det JimPP skriver herover.

Selvfølgelig er det på plads med en advarsel om stærke billeder, og jeg vil da også fraråde de yngre brugere at se klippet. Men de "voksne" brugere vil jeg absolut anbefale at se klippet. Er man klar over ting som disse afskyeligheder der foregår, er man bedre rustet til at tage stilling i en situation der har noget med ovenstående at gøre. Ikke at ret mange forhåbentlig render ind i en psykopat der hugger løs på grise med et koben, men bla. om det drejer sig om fritgående dyr, og hvilken slagtemetode(halal contra hammeren) der er brugt ved det dyr man skal til at proppe i munden.

Men ja, det var absolut ikke sjovt at se klippet.
The Gods pause for a moment...
TurricanTurricanSkrevet 27/01-04 19:34 
Star Soldier >
Bare se hvad der sker i Asien for tiden, næææ nej, men kan ikke dreje hovedet rundt på fuglene før de smides i sække og begraves mens de stadig lever, det ville jo tage alt for lang tid...

For slet ikke at snakke om slagtningen af de hunde mange europæere bærer i den tro at læderet stammer fra en gris eller et eller andet dyr:

Et godt tag i nakken, og så en kniv godt op i skridtet indtil det stakkels kræ forbløder. Magen til svineri.
The Gods pause for a moment...
KTCKTCSkrevet 27/01-04 19:35 
Jeg kan fint nok tage stilling til, at folk der gør sådan noget burde straffes, uden at jeg skal se på det klamme lort, de render og laver. Det hjælper ikke noget at stikke det op i synet på mig, for så er det da først at jeg holder mig væk...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
TurricanTurricanSkrevet 27/01-04 19:39, rettet 27/01-04 19:44 
Og det er også helt fair. Der er bare mange mennesker, som JimPP skriver, der skal have det op i synet for ikke bare at se den anden vej. At du så ikke har brug for det, er jo bare godt for dig.

EDIT: Dette er rettet mod KTC.
The Gods pause for a moment...
HardballerHardballerSkrevet 27/01-04 19:40 
Du mener vel KTC?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/01-04 19:55 
Det gad jeg sq godt nok heller ikke se færdig... :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
AsseAsseSkrevet 27/01-04 20:00 
Pieyanthikos >
Det er fandme sygeligt, sådan som folk behandler dyr på. Menneskerne i videoen burde få så mange slag, så de kunne mærke, hvordan deres dyr har det.

Slag er ikke ordet..
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/01-04 20:20, rettet 27/01-04 20:20 
Forbandede indavlede bonderøve...

Det her falder i samme katagori som Faces of Death, Traces of Death, Executions og alt det andet ragelse. Ét eller andet sted interessant at vide hvad der driver mennesker til den slags, men på den anden side så absolut frastødende og deprimerende, at det slet ikke er til at holde ud at se på
HardballerHardballerSkrevet 27/01-04 20:21, rettet 27/01-04 20:22 
Jah, Faces of Death er vildt. Synes dog det er vildere med dyr, for det sker jo en milion gange, når det andet sker 1 gang, måske endda mindre..

It's groce..
JimPPJimPPSkrevet 27/01-04 20:27 
KTC

Tænkte du på/over dyremishandling igår? eller i forgårs? Hvor langt tilbage i din bevisthed lå det, at den slags sker rundt omkring - sikkert ikke ret langt fra hvor du bor?

Hvis ikke (det vil jeg gå ud fra ;)

Så tænker du vel på det nu.

Mission succes

Jeg væmmes også ved de billeder, og kiggede også væk da "de" hev kniven frem, men et eller andet sted er jeg faktisk glad for denne lille reminder.
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
FanboyFanboySkrevet 27/01-04 20:27 
Damn det er ulækkert det der. Og hvis man oven i det, tænker på hvordan dyr i det hele taget har det i de moderne landbrug væmmes jeg bare endnu mere.

Ærgeligt at økologisk er så dyrt.
HardballerHardballerSkrevet 27/01-04 20:30 
Fanboy >

Ærgeligt at økologisk er så dyrt.

Hvem siger det er bedre? Nu køber jeg selv øko, men når alle andre kikker væk, hvad sker der så?
KTCKTCSkrevet 27/01-04 20:44 
JimPP>
Tænkte du på/over dyremishandling igår? eller i forgårs? Hvor langt tilbage i din bevisthed lå det, at den slags sker rundt omkring - sikkert ikke ret langt fra hvor du bor?
Jeg tænker på det, ja. Men for at være helt ærlig, virker http://www.themeatrix.com/ noget bedre på mig. Den viser det på en måde som forklarer facts, samtidig med at det er noget man godt tør vise sine kammerater.

JimPP>
Mission succes
Nej, jeg gider ikke se det lort og tænker ikke nærmere over det af den grund. The Meatrix virker :)

JimPP>
Jeg væmmes også ved de billeder, og kiggede også væk da "de" hev kniven frem, men et eller andet sted er jeg faktisk glad for denne lille reminder.
Sådan er vi så forskellige...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JimPPJimPPSkrevet 27/01-04 20:55 
Jamen dog...

Egentligt spjøst at det skal serveres som en morsomhed, for at folk vil forholde sig til det.

I min omgangs kreds er jeg ikke bange for at vise den slags, nok fordi de fleste af mine venner deler min indstilling - lige børn leger bedst ;)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
RonaldoRonaldoSkrevet 27/01-04 21:04 
Jeg har skrevet en lille advarsel, så P:R ikke får for mange klager fra gale forældre eller lign.
HulleHulleSkrevet 27/01-04 21:23 
Hardballer >

Hvem siger det er bedre? Nu køber jeg selv øko, men når alle andre kikker væk, hvad sker der så?

Man må gå ud fra at en bondemand som omlægger til økologi har en hvis respekt for dyrene. Så vidt de fortæller, er det ikke fordi der er ekstra penge i det.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RitesRitesSkrevet 27/01-04 21:30 
Nu står I og vræler om en ufølsom verden and whatnot.

Folk som gør sådan noget der, er jo ikke danske landmænd.

Det er ikke folk der gør det, fordi de er satanister, nazister or whatever. Det er folk som er forskruede i hovedet og når den film er taget og kommet til PETA, så er dem i filmen også blevet fanget.
Folk som normalt arbejder med dyr, folk som ikke er psykisk ustabile, har snarere et kærligere forhold til dyrene og dyr generelt. Så jeg kan garantere, at det der ikke sker alle steder. Det sker så få steder, at det overraskede mig at nogen gjorde det, selvom alle jo i teorien havde mulighed for det.

Det der er seriøst skræmmebilledet for at donere penge til PETA (hvilket ikke er en skidt ting at gøre), men ikke et realiteten på 4/5 gårde or some shit like that.

Så dem der gjorde det er sindsyge, that simple. Har ondt af dyrene, men også af dem som skulle komme i nærkontakt med dem, for ser ingen grund til at de skulle stoppe ved dyr. Så lad nu være med at beskylde Gud og hver (land)mand.

Håber det gav lidt mening...
» a winner is you «
KTCKTCSkrevet 27/01-04 21:44 
JimPP>
Egentligt spjøst at det skal serveres som en morsomhed, for at folk vil forholde sig til det.
Det siger jeg ikke det skal, men det andet er simpelthen for groft til at vise almindeligt velfungerende mennesker, som også gerne vil kunne spise deres aftensmad den dag. Dyrene får det sgu' da ikke bedre af at vi ser den film, gør de?

JimPP>
I min omgangs kreds er jeg ikke bange for at vise den slags, nok fordi de fleste af mine venner deler min indstilling - lige børn leger bedst ;)
"Hey, vi skal lige have en hyggeaften, og forresten har jeg lige den her film vi skal se imellem hovedret og desert..." - Helt seriøst, behøver vi se sådanne makabre billeder for at tage det alvorligt? Så er man sgu' da lidt tungnem...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HardballerHardballerSkrevet 27/01-04 22:09 
Rites >

Folk som gør sådan noget der, er jo ikke danske landmænd.

Det er ikke folk der gør det, fordi de er satanister, nazister or whatever. Det er folk som er forskruede i hovedet og når den film er taget og kommet til PETA, så er dem i filmen også blevet fanget.
Folk som normalt arbejder med dyr, folk som ikke er psykisk ustabile, har snarere et kærligere forhold til dyrene og dyr generelt. Så jeg kan garantere, at det der ikke sker alle steder. Det sker så få steder, at det overraskede mig at nogen gjorde det, selvom alle jo i teorien havde mulighed for det.

Det der er seriøst skræmmebilledet for at donere penge til PETA (hvilket ikke er en skidt ting at gøre), men ikke et realiteten på 4/5 gårde or some shit like that.

Så dem der gjorde det er sindsyge, that simple. Har ondt af dyrene, men også af dem som skulle komme i nærkontakt med dem, for ser ingen grund til at de skulle stoppe ved dyr. Så lad nu være med at beskylde Gud og hver (land)mand.

Håber det gav lidt mening...

Overhovedet ingen mening.. selvf. gør alle landmænd det ikke, og skulle ikk undre mig at landmænd i DK gør noget lign. Mange har simpelthen ikke den respekt for dyrene, som man burde have, hvis man skal leve af dem.. Det er måske lidt i overkanten det de viser, men bare sådan noget som at de skal sove i deres eget lort, eller har for lidt plads, og pisserog skider op af hinanden, det er fandme også dyreplageri.. I må meget undkylde mig sprog, men er simpelthen så pissed..
Sagen er at det mere eller mindre sker rigtig mange steder, bare det at skyde dem med en boltpistol er synd.. Jeg ved det, fordi at vi engang havde vildsvin, den ene skulle skydes med en boltpistol, men den døde sgu ikke.. efter 2 - 3 skud gik den stadigvæl rundt og spiste.. Derefter kontaktede vi en jæger, som skød den med en riffel, først der døde den.. Det var også pisse synd, men vi vidste jo ikke det kunne ske.. Og vi havde altså kun 2 vildsvin dengang, og det er jo 50% der overlevede, så mon ikk edet sker tit hos landmænd, men stadigvæk bliver boltpistolen brugt, mere end mine konsoller..
yokanabsteryokanabsterSkrevet 27/01-04 23:21, rettet 27/01-04 23:34 
Jeg er virkelig enig med dig Hardballer...
Nu er jeg grundlæggende imod dyre mishandling og prøver at følge alle gode råd...Som at spise økologisk og ikke købe pels...
Jeg syntes at det moderne "Effektive landbrug" er noget være svineri for at være helt ærlig, og jeg har være ude på en gård (Fabrik) med griser der søbede rundt i pis og lort på beton gulv der fik deres hove til at bløde, manglen på træer fik dem til at gnide sig op af tremmerne til de blødte og flere grise lå ned og tydeligt led! Pels, reve der bide egne ben i stykker til de er knogler af frustration, fangere (ikke grøndlere) fanger sæl unger slå dem ihjel, kan tage flere minutter og tit rives ungernes pels af uden at de er døde for derefter at blive dumpet i store bunker; det er fand*** for ulækkert....

EDIT:

Meget enig med dig zzap!

Hvis du er i tvivl eller ikke tror på det, så gå ind på

Anima-Alle Dyrs Rettigheder
soon the world will be one big computer
Zzap!Zzap!Skrevet 27/01-04 23:25, rettet 27/01-04 23:26 
Udover ekstreme tilfælde af direkte korporlig tortur af dyr, som det denne tråd startede med, så tror jeg at nytte og husdyr, verden over, gennemgår flere pinsler i kapitalismens navn, end man på nogen måde kan fatte.
Siden tresserne og halvfjerdserne, har det været helt almindeligt, at millioner af dyr, tilbringer hele deres liv i et indelukke, der kun er en smule større end deres egen krop. Det er der aldrig rigtigt blevet gjort noget ved.

En sag der kører for tiden her i Danmark, omhandler problematikken med at nogen landmænd "kommer til" at sende deres drægtige køer til slagtning.
Når så moderen er aflivet, bliver slagteriarbejderne vidne til en frygtelig scene, hvor den ufødte kalv, da den mærker at ilttilførslen bliver lukket af, begynder sparke og vride og vende sig inden i den døde ko, og det kan ses meget tydeligt udefra.
Det kan tage op til fem minutter før den endelig dør af kvælning.
Der er ikke noget vidnerne kan gøre, for at afkorte kalvens lidelser, medmindre de tilfældigvis har en kniv i nærheden, de kan sprætte koen op med.

Min pointe med denne post er at huske på, at der er utroligt mange problemstillinger og foruroligende sager, som vi forbrugere aldrig får at høre om, fordi de er skjult bag kapitalismens lovning om lavere priser og "fri" markedsøkonomi til "gavn" for forbrugerne. Det er en utroligt kortsigtet tankegang, især når det gælder fødevarer.
Se blot på sådan nogen sygdomme som kogalskab og kyllingeinfluenza, som højst sandsynligt kunne være undgået med lidt omtanke.
Sund fornuft og omtanke, bliver alt for ofte tilsidesat, for at presse prisen en anelse mere.
Born to kill space
HardballerHardballerSkrevet 28/01-04 01:20, rettet 28/01-04 01:20 
Zzap!: Er det ikke nogenlunde samme argument som mig? Er i vært fald enig med dig, hvis jeg forstår dig ret..
BomberBomberSkrevet 28/01-04 01:29, rettet 28/01-04 01:30 
Jeg har også set diverse ting rundt omkring på gårde og slagterrier. Min far køre med Kreature til slagtning. Men han kan godt lide dyr. Men et job er et job.

Grise bliver tit slået eller for strøm for at de skal gå op i lastbilen eller ind på slagteriet. Sådan er verden nu engang, og det fraholder ikke mig fra at spise en god bøf eller en kottelet.

Men at kaste en betonklods ned i dyret hoved, det er sygt. Det ser man trods alt ikke her hjemme.

Og at grise går inde i stale med lort om ørene, er jo af økonomiske årsager. Man kan også købe økologisk hvis man vil have en kottelet der har gået ude på fri jord. (hvis man altså kan stole på det)

Halal slagtning synes jeg er værrer end den måde de danske grise og køer har det på. Her bliver bliver halsen skåret over mens man ber en lille bøn. Så koen ser sit eget blod sprøjte ud, inde den bliver skudt. Det sker også her hjemme, fordi tyrkere skal have deres køb.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
RaGeRaGeSkrevet 28/01-04 01:33, rettet 28/01-04 01:34 
Jeg er så rasende efter denne video, at jeg ligefrem selv får lyst til at begå samme gruelighed mod de røvhuller. Intet er værre end dyremishandlig, og specielt når man ved, at dyrene er så hjælpeløse og uskyldige.

Jeg væmmes ved tanken, at der findes mennesker der afreagere/udfører deres sadistiske og meget ondskabsfulde tanker på forsvarsløse dyr. Nogle vil nok bare mene, at det er en grov undtagelse, men prøv så at tænke på de stakkels dyr, der bliver transporteret til slagterierne under MEGET elendige forhold, som iøvrigt bliver slået og sparket.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
88 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig