X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvor meget betyder computerspil?


Svar
UriurUriurSkrevet 26/01-04 19:39 
Jeg har tænkt lidt over en ting de sidste dage, der er noget jeg gerne vil spørge jer.

Hvis vi siger vi har 2 kasser.

Kasse 1:
-Drømmepigen, evig kærlighed.
-Ingen computerspil (ikke sådan at du aldrig har kendt til computerspil, du må bare fra en dag til en anden opgive dem).

Kasse 2:
-Sådan som du har det nu. Det vil sige at du kan spille... Se hele indlægget
59 emne(r).
« < 1 2

Svar
StriferStriferSkrevet 28/01-04 20:57, rettet 28/01-04 20:58 
Er det noget du har på papir?

Jeg holder med Among, computerspil er det dækkende ord, vil jeg nu mene..
XBL Gamertag: ZeNtiX
HardballerHardballerSkrevet 28/01-04 21:00, rettet 29/01-04 07:20 
Hanky >
Det kan bare være at det er noget du har sagt hele dit
liv, men Mr.'eren med de Hard Balls har ret :P

Må man have lov til at spørge hvor du ved det fra? :)

Strifer: NEJ! Det giver jo ingen mening.. Måske for en eller anden besse, som ikke aner noget om konsoller, osv. Vil du også sige at du spiller computer, når du spiller XBOX, ell. lign.?
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 28/01-04 21:36 
ville klart vælge kasse 1 ! da jeg foretrækker kærlighed i frem for spil. :)
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 28/01-04 21:37, rettet 28/01-04 21:38 
Det ville jeg ikke sige..jeg vil sige at XBOX,GCN osv. er KONSOLLER og computer er PC-spil...så jeg er enig med hårdeballer
quadquadSkrevet 28/01-04 22:03 
Among >
Hardballer >
Så er man forkert på den, da et XBOX-spil ikke er et computerspil.. Computerspil siger jo sig selv, at de kan spilles på en computer, ik?

Xbox-spil ER computerspil. Computerspil er et overordnet ord. Under har man så PC-spil og konsolspil.

Mener der har været en diskussion om netop dette emne for kort tid siden, hvad betegnelsen egentlig er for spil.
RJKRJKSkrevet 28/01-04 22:04 
Der er én gang blevet bedt om at holde sig til emnet. Diskuter hvad der er computerspil i en anden tråd.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Zzap!Zzap!Skrevet 28/01-04 22:45 
dRxL >
Hvis vores sprog var lidt rigere ville vi ikke blot kalde det kærlighed men have et uendeligt antal navne for det, som blev brugt afhængig af de involveredes temperamenter og den temperatur deres forhold havde i det øjeblik vi prøvede at beskrive det.

Det er det vi har tillægsord til.
Eks: Broderlig kærlighed, kølig kærlighed, ulykkelig kærlighed, brændende kærlighed etc.
Born to kill space
BomberBomberSkrevet 29/01-04 06:28 
Nu ved jeg godt jeg lige går off-topic. Men hvad er det for et lille logo der er i hardballers sidste indlæg. Det ligner et dollar tegn. Hvad betyder det?
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 29/01-04 09:51 
Han kom sikkert til at trykke ja til "betalingslink" uden at oprette et link (det må du hellere rette, RJK ;))
元気ですか。
59 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig