X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

D2 online problem.


Svar
FourDFourDSkrevet 25/01-04 21:11, rettet 25/01-04 21:11 
Jeg har et lille (eller faktisk ret stort) problem med at spille Diablo2 på battlenet. Faktisk - kan jeg overhovedet ikke spille online!

Jeg ved ikke om det er battlenet, eller min egen computer der er noget galt med.
Problem: Jeg kan logge ind og komme ind i chatten, men hvis jeg prøver at joine eller create et game så står der evigt og altid: "Failed to join game"
Og tro mig! Jeg har prøvet nok gange til at konstatere at dette IKKE bare er noget der sker en gang imellem.

Kan det være noget med min firewall, min computer, min internet udbyder eller lign.?

PS. Mit spil virker fint på andre computere, så der er nok ikke nogen fejl på selve CD-rom'en
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
AndyAndySkrevet 25/01-04 22:36 
Spiller du på Open Battlenet eller Closed Battlenet?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
FourDFourDSkrevet 25/02-04 20:25, rettet 25/02-04 20:53 
*bUmP*
Closed.
Det har ikke noget med min internet udbyder at gøre, for jeg kan sagtens spille spillet på min fars computer, som kører på samme netværk (men min fars computer er det ikke nok plads på til at jeg kan have spillet på den).

Firewall kunne være svaret, men jeg aner ikke hvordan man justere den.

EDIT: Svar helst hurtigt. Er D2 desperat!

(Hvis det kan hjælpe, så kan jeg heller ikke spille Half-life, og Starcraft online, men Unreal tournament 2003 og Tribes 2 har jeg ingen problemer med)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
FourDFourDSkrevet 07/03-04 14:13 
*MeGa BuMp!*
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
VictorVictorSkrevet 07/03-04 18:06 
Prøv evt. at slå hele virusprogrammet fra. Havde samme problem engang : )
FourDFourDSkrevet 07/03-04 18:28, rettet 07/03-04 18:29 
Har.. Ikke.. Et.. Virus program!
*William springer på Victor og begynder at flænse hans hud af, mens jeg bliver grøn i huden, mega stærk, blind, og får ederkoppe kræfter* :P

Men har dog haft et par (som så udgik)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig