X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo link-up i Aalborg


Svar
WehnerWehnerSkrevet 25/01-04 15:52 
Hejsa,

Vi er nogle aalborgensere brugere af P:R, der er begyndt at spille Halo i link i ny og ny. Indtil videre har vi været:

Bede-X
Gaku
Okotta
Zeroburst
Palsgaard
undertegnede

Vi har pt. maks haft tre Xboxe sat sammen, hvor den ene var enmands(med sådan en lille skærm i stedet for fjernsyn). Men det er jo i princippet også nok... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
186 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 12/03-04 13:27 
Hvis der ikke er flere der kan d. 27, ville påsken være at fortrække.

Så kan vi måske lave noget mindre d. 27. Splinter Cell kommer den 26 med link multiplayer. Eller vi kunne tage lidt co-op i Serious Sam eller Rainbow Six 3.

Og Lasse, du ved godt at der ikke er stor forskel på Normal og Heroic i Halo. Du skal op på Legendary :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/03-04 13:34 
Bateman>
Radar er bare ikke sjovt at spille med!

Du kender min holdning til campers i RS3, jeg spiller altid med radar så camper svin kan holdes på et minimum, det er mange gange sjovere at storme ens modstandere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalsgaardPalsgaardSkrevet 13/03-04 08:42 
Jeg kan desværre allerede nu sige, at jeg må springe fra hvis det bliver i påsken :(
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
WehnerWehnerSkrevet 13/03-04 12:38 
ZeroBurst er også klar den 27., så nu er vi seks. Mon ikke vi holder det der?

Vi skal selvfølgelig helst være 7, så Bedes hold kan være en mand i undertal ;) Men det kan jo også nås endnu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
GakuGakuSkrevet 13/03-04 12:58 
Jeg gider højst sandsynligt godt, men ligenu kan jeg ikke overskue mere end at jeg skal aflever mit dumme projekt på mandag og til eksamen i det på næste onsdag. Måske ser verden mere rar ud derefter.
WehnerWehnerSkrevet 13/03-04 22:58 
I øvrigt, Michael, så holdt min Halo pause lige præcis 18 timer ;) Kan ikke rigtig holde mig fra det spil pt.

Det går generelt set forbløffende godt, men jeg venter altså med Legendary til Heroic er gennemført.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 15/03-04 13:07 
Jeg må desværre også melde fra den 27, på grund af den sidste og altafgørende DM-finale...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Bede-xBede-xSkrevet 16/03-04 12:00, rettet 16/03-04 12:04 
Wehner>
I øvrigt, Michael, så holdt min Halo pause lige præcis 18 timer ;) Kan ikke rigtig holde mig fra det spil pt.

Jeg kender fornemmelsen :)

Det går generelt set forbløffende godt, men jeg venter altså med Legendary til Heroic er gennemført.

Forståeligt, omend der ikke er den store forskel på Heroic og Normal.

Palsgaard>
Jeg må desværre også melde fra den 27, på grund af den sidste og altafgørende DM-finale...

Så holder jeg på påsken. Vi skal også spille rollespil der, så Clemen og Ralle kommer til aalborg og er klar til Halo. Tror nok at Sailormoon også kommer, men jeg har ikke snakket med ham.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 16/03-04 12:29 
Ja, nu er vi nede på 5 igen. Vi flytter det til Påsken. Mere info følger senere.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 28/03-04 18:32, rettet 28/03-04 18:54 
Ja, der blev lidt spontant Halo link-up i går, fordi Ghost Recon ikke kan spilles i splitscreen, når man linker. Så vi prøvede både Ghost Recon, hvor vi skiftedes, og Halo, hvor alle så kunne være med.

Det endte med, at Bede-X, Gaku og undertegnede smadrede Okotta, ZeruBurst og Dr. Mogensen gang på gang på gang. Vi gjorde ting ved dem, jeg ikke engang tør skrive her af frygt for moderering. Men sådan er det jo, at være på hold med Bede ;)

Ellers var indtrykket af Ghost Recon meget positivt. Vi var tre mand ad gangen. Ikke kønt at se på, men rigtig godt gameplay. Det skal prøves igen.

Desværre ser det ud til, at Påsken bliver problematisk for mit vedkommende, med mindre det bliver allerede på lørdag d. 3/4, hvilket jo ikke rigtig er i Påsken. Men måske kan weekenden efter også komme på tale. Mere info følger. Jeg skal i studiet med bandet og indspille, men måske får jeg nogle fridage. Ellers kan det jo også holdes uden mig, men det tager jeg altså ikke initiativ til ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 28/03-04 22:58, rettet 28/03-04 23:09 
Hvem smadrede hvem i Slayer? ;-)

Men ja - jeg var ikke særlig tændt på at spille CTF, og spillede røv dårligt.

Brugte iøvrigt mest tid på at sidde og lade min radar guide mig rundt på banen, og næste gang synes jeg vi skal vedtage, at den bliver pillet væk - nu synes jeg ærlig talt at vi alle efterhånden er blevet så gode, at vi godt kan spille Halo som det bør spilles = Uden radar / støtte hjul (men selvfølgelig med motiontracker, så man kan se sine EGNE teammates - så de har grønne trekanter over hovedet).
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 29/03-04 10:10 
Øhmm i Team Slayer til 50 kills vandt Bede og jeg alene over jer tre (Bede: 37 kills: Wehner 13 kills :) ).

DEsuden vandt vi CTF både med og uden radar. Men jeg ser intet i vejen for, at vi skifter til hver anden gang med radar og hver anden gang uden - afhængig af banen (på Sidewinder f.eks. kan det være svært nok at finde folk med radar slået til).
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 29/03-04 12:41 
Jeg fik osse 13 kills :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 31/03-04 10:05 
Er der nogle af jer der er interesseret i f.eks. Mario Kart fights?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ChronoChronoSkrevet 31/03-04 11:12 
Ja, det kunne være godt hvis arrangementet blev lidt bredere så folk uden Halo-interesse kunne være med :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
WehnerWehnerSkrevet 31/03-04 11:20 
Der kunne sagtens blive plads til lidt Mario Kart synes jeg. Vi har spillet det lidt før. DEt kan dog ikke holde min interesse i så lang tid ad gangen, men det er bestemt. sjovt i begrænsede doser. Hvad siger I andre, der plejer at komme?

OG vi vil bestemt gerne se nye ansigter, så både Chrono og Born2Play skal selvfølgelig været meget velkomne. Men I kommer nok ikke uden uden om at spille noget FPS - hvilket ofte vil sige Halo, men nu er repertoiret så udvidet med Ghost Recon, hvor problemet godt nok er, at der kun kan sidde en mand per fjernsyn.

I øvrigt spille Dr. Mogensen, Okotta, ZeroBurst og jeg Ghost Recon i co-op på Xbox Live i går. Dét var kanon!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 31/03-04 14:41 
Ghost Recon i går aftes, var en smuk oplevelse :-)

Jeg er sikkert klar iaften, hvis det er.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 31/03-04 14:42 
Wehner>
Der kunne sagtens blive plads til lidt Mario Kart synes jeg. Vi har spillet det lidt før. DEt kan dog ikke holde min interesse i så lang tid ad gangen, men det er bestemt. sjovt i begrænsede doser. Hvad siger I andre, der plejer at komme?

Jeg er klar på en omgang Mario Kart.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 31/03-04 16:09 
Jeg er også klar på Mario Kart. Og på Ghost Recon iaften igen, smukt smukt spil.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
WehnerWehnerSkrevet 31/03-04 17:51 
Jeg er også med på Ghost Recon i aften. Min kæreste skal have fjernsynet fra 20.35-21.20, men jeg kan både spille før og efter. Hvornår skal vi gå på? 19.00?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 02/04-04 10:35, rettet 02/04-04 10:38 
Wehner>
DEt kan dog ikke holde min interesse i så lang tid ad gangen, men det er bestemt. sjovt i begrænsede doser. Hvad siger I andre, der plejer at komme?

Jeg har det på samme måde. Kan godt klare det i små doser, men ikke mere.

Chrono>
Ja, det kunne være godt hvis arrangementet blev lidt bredere så folk uden Halo-interesse kunne være med :)

I skal være velkommen Chrono og B2P. Vi spiller nu og da også andet end Halo :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/04-04 12:29 
It's on! Måske jeg må se lidt SFII skills?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
WehnerWehnerSkrevet 21/04-04 23:42 
Vil det sige, at du og TheBruce er ved at være klar til at 'hoste'? :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 22/04-04 18:36 
Snakker med ham lørdag - lyder til at han snart kan lægge hus til.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 03/07-04 14:52, rettet 03/07-04 14:52 
Så må det være på tide med noget link-up / spille aften igen.

Hvem er klar og hvor holder vi det?

Born2Play og TheBruce - er I klar til noget?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 03/07-04 17:04 
Skulle der blive noget inden jeg flytter sydpå d. 1 august, er jeg klar.

Okotta, tager du Xbox med denne gang?

Hvis ikke, må vi jo holde det hos dig:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
PlaykidPlaykidSkrevet 03/07-04 17:13 
Nu tænkte jeg det måske var muligt at arrangere noget i sommerferien. Vejret er alligevel så dårligt som det kan være:)
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 03/07-04 19:51, rettet 04/07-04 13:59 
Dr Mogensen >

Hvis jeg ender med at ha' en extra Xbox, så ta'r jeg nok en med.

Play Kid > Du skal være meget velkommen i Aalborg :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 03/07-04 20:38 
Jeg skal bare bruge et mere præcist tidspunk, tidsperiode og om vi bliver 4 i alt.
Der skal jo arrangeers lidt for at komme til Aalborg:)
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 03/07-04 23:47 
Når / hvis det bliver til noget, så skal jeg nok poste det nøjagtige tidspunkt, her i tråden :-)

Zeroburst er også klar på at lave noget, og det bliver formentligt hos ham det kommer til at foregå.

Men som sagt - når vi har fundet ud af en dato, så gives der besked pronto.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 04/07-04 20:15 
Jeg har et noget rodet program her i juli, så jeg ved ikke helt, hvornår jeg er klar. Mere info følger...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 04/07-04 22:11 
Bad Ash har meldt sig klar, og Bede-X er sandsynligvis også klar.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 05/07-04 06:41 
Og Hvis Okotta er klar også, burde det være muligt at finde ud af noget med tidspunkt snart, så jeg kan finde ud af at tage med:)
Bare ikke i dag, for det er sidste arbejdsdag inden ferien;P

Det må meget gerne være inden 2 Agust for min skyld.
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 05/07-04 11:39 
Jamen jeg er selvfølgelig også klar :-)

Det bliver i løbet af juli det sker.

Skal lige høre med Zeroburst, hvilken dato der er bedst, og så vender jeg tilbage.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 05/07-04 12:48 
Hvad siger folk, til enten d. 17 eller d. 24 juli (begge dage er lørdage) ?

PS2 Playkid >

Jeg skal nok lige for en god ordens skyld skrive, at vi "bare" plejer at bruge ca. 5-7 timer, på vores spilleaftener - det er ikke en hel weekend vi bruger på det. Ved ik' om du vil køre til Aalborg, bare for en enkelt aften, men du er meget velkommen :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PlaykidPlaykidSkrevet 05/07-04 15:47 
Ahh, jeg ved ikke helt om det er besværet værd så.
Jeg ellers meget gerne spille noget system-link, men nogle timer spiltid mod nogle timers rejse opvejer ikke helt hinanden.
Jeg må desværre hoppe af dennegang også så.
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 06/07-04 00:08 
Det er okay Play Kid - vi finder nok en anden gang, hvor vi kan høvle en omgang Halo i system link ;-)

Jeg synes stadig vi mangler at høre noget fra Born2Play og The Bruce?

Born2Play var da ihvertfald klar på noget, tilbage i April - er du stadig det?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 07/07-04 14:36 
Jeg kan både d. 17 og 24 juli.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
WehnerWehnerSkrevet 07/07-04 20:03 
Jeg regner med at være klar d. 24/7. Den 17/7 kan jeg helt sikkert ikke.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/07-04 22:54 
Jeg er da frisk (begge dage for the time being)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 08/07-04 15:25, rettet 08/07-04 15:26 
Indtil videre, så ser det ud til at de nedenstående allesammen er klar, d. 24:

Zeroburst
Dr Mogensen
Wehner
Born2Play
Bad Ash
Bede-X (måske)
Okotta

Således satser vi på, at holde det d. 24.

Lyder det ikke som en god idé?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 09/07-04 15:13 
Kommer Gaku ikke??

Så er jeg den eneste mand tilstede:o( (mand = 3 cifferede vægt, eller en BMI på 35+).

Hvem skal jeg nu spise pizza og baconburger med, suk.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
ZeroburstZeroburstSkrevet 09/07-04 15:21 
Jeg kan hermed meddele at, der kommer en 110+kg ren ondskab inkarneret i form af Ralle!!!!!!!

Ps. Dr.Mogensen skulle vi ikke snart spille noget,Full Spectrum Warrior online?
Ring til mig (ZeroBurst)
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 09/07-04 18:18 
Jeg er bange! Hvem er Ralle? :-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
PalsgaardPalsgaardSkrevet 09/07-04 22:30 
Kan man blive et måske på den liste :D ?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
OkottaOkottaSkrevet 10/07-04 12:00 
Palsgaard>
Kan man blive et måske på den liste :D ?

Jo - det tror jeg da nok at man kan :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 10/07-04 12:01 
Dr. Mogensen>
Kommer Gaku ikke??

Jeg ved det ikke med sikkerhed.

Well - kommer du Gaku ? :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalsgaardPalsgaardSkrevet 10/07-04 13:02 
Super :) og Mogensen - Jeg skal nok spise en pizza og en baconburger med ost sammen med dig ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 10/07-04 13:33 
Smukt:o)

Hvem tager hvad med?

Jeg kan medbringe xbox+fjernsyn og diverse spil. Halo naturligvis som første priotet.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
The BruceThe BruceSkrevet 10/07-04 13:33 
PM til dig Okotta, men jeg er også klar til d. 24.,men tror desværre ikke jeg kan lægge hus til lige pt... :-(
(Hurtig OT -Hey B2P- long time- no see! Er du snart klar på en Anime-dag? Jeg har fundet noget ULTRA-guf!!!) PM mig!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
186 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig