X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo link-up i Aalborg


Svar
WehnerWehnerSkrevet 25/01-04 15:52 
Hejsa,

Vi er nogle aalborgensere brugere af P:R, der er begyndt at spille Halo i link i ny og ny. Indtil videre har vi været:

Bede-X
Gaku
Okotta
Zeroburst
Palsgaard
undertegnede

Vi har pt. maks haft tre Xboxe sat sammen, hvor den ene var enmands(med sådan en lille skærm i stedet for fjernsyn). Men det er jo i princippet også nok... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
186 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
OkottaOkottaSkrevet 17/02-04 11:22 
bede-x>
Er det en en-mod-en du fisker efter, kan det godt arrangeres :)

Jeg troede ikke du gad 1 vs 1's? Men det kan vi godt prøve :-)

Har prøvet 1 vs 1 ca 3 gange, så det skal nok blive interessant.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 17/02-04 11:26, rettet 17/02-04 11:32 
Men for nu at vende tilbage on-topic:

Hvem ville være interesseret i at linke på lørdag d. 21/2 kl. 15 hos Zeroburst?

Vi planlæægger

Halo et par timer
Anden aktivitet et par timer (forhåbentlig Saturn Bomberman osv.)
Halo et par timer igen

Foreløbig deltagerliste:

Bede-X
Clemen
Zeroburst
Undertegnede
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 17/02-04 11:26 
Wehner>
Dream on Okotta... ;)

Drømme? Næh jeg holder da mig til de hårde facts, og minder dig gerne om resultatet af alle vores CTF kampe, forrige weekend - vi sku' næsten ha' taget screenshots af resultat skærmene ;-)

Anyway - I fik høvl.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-04 11:29 
Jeg er klar til link og slæber en ven med(Clemen).

Zeroburst er også klar.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 17/02-04 11:35 
Ok - jeg er klar osse, til på lørdag.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-04 11:38, rettet 17/02-04 11:46 
Jeg snakkede med Dchang forleden og han mente at han var klar, selv om han skulle arbejde.

Så mangler vi bare Gaku, Palsgaard og Hyakotake.

Måske Dr. Mogensen er klar denne weekend? Eller Playkid?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 17/02-04 14:52 
Wagner>
Alle er harcore til Halo på en pc, det er næsten for let med keyboard-mus combo. Så hellere få klask i Xbox-versionen :)

Så kender du vist ikke rigtigt til betegnelsen af 'HARDCORE'.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 17/02-04 14:57, rettet 17/02-04 15:27 
DeluxScan>
Bateman>
Har nok spillet mere Halo end du nogensinde kommer til i resten af dit liv!

Vi ses i Århus!

Tihi! Det er en kamp, jeg godt gad at se! Tror jeg satser min månedsløn på Bate...



Så lad os arrangerer en 1vs1 battle. Nu skal jeg bare lige vænne mig til Xbox controlleren igen og så går jeg amok! Surt, at du skal leve uden penge Deluxescan, og så i en hel månede >:)

Desuden er den hellige *RaGe* nok Danmarks bedste uofficielle Unreal Championship og HALO player - so bringt it!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 17/02-04 15:17, rettet 17/02-04 15:19 
Bede-x>
Jeg snakkede med Dchang forleden og han mente at han var klar, selv om han skulle arbejde.

Så mangler vi bare Gaku, Palsgaard og Hyakotake.

Måske Dr. Mogensen er klar denne weekend? Eller Playkid?

Desværre, nej.
Har snakket med Okotta, så jeg ved ikke om du har fået besked?

RaGe, du kan godt glemme alt om at være uofficiel mester i Halo. Vi ved jo godt at du er ved at falde af på den:)
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 17/02-04 15:28, rettet 17/02-04 15:28 
PS2 playkid>
Bede-x>


RaGe, du kan godt glemme alt om at være uofficiel mester i Halo. Vi ved jo godt at du er ved at falde af på den:)

Jeg skal komme efter dig! ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
HyakotakeHyakotakeSkrevet 17/02-04 15:34 
Jeg melder pas til 21. desværre... men skulle det være en anden gang, såeh...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 17/02-04 19:11 
Jeg kan desværre heller ikke på lørdag. Skal en tur i Symphonien og se/hører Atlantis.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
PalsgaardPalsgaardSkrevet 17/02-04 23:29 
jeg er 90% sikker på at jeg kan, det kommer lidt an på hvordan vores evt sidste Playoff kamp bliver placeret...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
WehnerWehnerSkrevet 19/02-04 11:02, rettet 19/02-04 16:44 
Så er vi fem sikre:

Okotta
Palsgaard
Bede-X
Clemen
Zeroburst
Undertegnede

Husk, at man er jo også velkommen, selvom man ikke var med sidste gang. Bare skriv hvis du/I er interesserede.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 19/02-04 16:57 
Beklager jeg lige up'er tråden igen, men det er lidt vigtigt:

Vi er nu 6 tilmeldte. Hvis vi ikke bliver flere, kan vi nøjes med 3 Xboxe og skal ikke til at hente ekstra fjernsyn. Derfor sætter vi lige en sidste tilmeldingsfrist til i morgen (fredag) kl. 12.00.

Så hvis Gaku, dchang eller andre har tid/lyst, så skriv straks. I løbet af morgen eftermiddag smider jeg en liste op med ting folk skal medbringe.

En af pauseaktiviteterne bliver btw. Mario Kart DD.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 19/02-04 22:42 
Jeg kan nok først give endelig besked imorgen. Vi skal på edb på jobbet, og have status søndag. Vi er lidt bagud, så jeg finder først ud af imorgen hvordan weekendens program ser ud.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Bede-xBede-xSkrevet 20/02-04 15:10 
Bare ring til en af de tilmeldte, hvis du er klar, Dchang.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalsgaardPalsgaardSkrevet 21/02-04 11:31 
Hvad skal vi medbringe?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
OkottaOkottaSkrevet 22/02-04 13:56 
Næste gang vi skal spille Halo, så er jeg klar på at spille lige hvad bane det skal være. Jeg er osse klar på at spille ligenøjagtigt hvad mode det skal være, og for min skyld kan vi smide alle køretøjer på - ghosts, tanks, warthogs...you name it - det er op til jer.

Jeg har kun ét krav = Alt hvad der hedder radar og motiontracker / motionsensor, det skal VÆK - helt og aldeles VÆK.

Når radar er on, så går alle muligheder for at lave bagholdsangreb / snig angreb fløjten. Ligeledes kan man glemme alt om at forsøge at lave nogle koordinerede angreb, hvor man prøver at flanke modstanderne (de kan bare sidde og vente, indtil et rødt blip dukker op på radaren!), og spillet udvikler sig til en omgang hide and seek, hvor man render rundt og kigger på den skide radar.

Når man spiller online, så har vi altid radar OFF - man kan simpelthen ikke lave noget ordentligt, når den er on; Det er umuligt - alt hvad der bare ligner taktik, og forsøg på taktik, det går fløjten.

Så væk med radar.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-04 10:24 
Hvis du gerne vil have radaren væk, så fjerner vi den da i nogle af spillene. Men du må være instillet på, at der måske er nogen der helst vil have den slået til. Så vi må veksle lidt.

Og selvfølgelig er der taktik når radaren er slået til.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 23/02-04 11:31 
Man kan slet ikke bruge taktik på samme måde, med radar slået til, som man gør, når den er slået fra - det er umuligt.

Hvordan vil du lave et bagholdsangreb på fjendens base? Hvordan vil du snige dig ind bagfra? Kan man ikke, for de kan bare sidde, og vente på blippet på radaren, og så kan man selv rende forgæves rundt udenfor basen, og droppe alle muligheder for at ta' flaget, når man fremstår tydeligere end blippet på en u-båds sonar.

Det er snyd, og det er unfair, og sådan bør Halo ikke spilles.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-04 11:43 
Okotta>
Man kan slet ikke bruge taktik på samme måde, med radar slået til, som man gør, når den er slået fra - det er umuligt.

Det er en anden form for taktik. Ja, fjenden ved hvor du er, hvis i er tæt på hinanden, men du ved også hvor han er. Det går lige op. Dine modstandere har ikke nogen fordele.

Det er snyd, og det er unfair, og sådan bør Halo ikke spilles.

Kan ikke se at det har noget som helst med snyd at gøre. Ej heller at det er unfair.

Og Halo bør vel spilles på den måde som folk lyster.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 23/02-04 12:21 
Bede-x>
Det er en anden form for taktik. Ja, fjenden ved hvor du er, hvis i er tæt på hinanden, men du ved også hvor han er. Det går lige op. Dine modstandere har ikke nogen fordele.

Det er præcist dét som er problemet med radaren; Man ved hele tiden hvor den anden er. Det er forkert. Kan du ikke se det?

Kan ikke se at det har noget som helst med snyd at gøre. Ej heller at det er unfair.

Det er en unfair kamp, fordi man altid ved hvor de andre er. Hvor er overraskelses momentet? Det er væk. Hvordan skal man snige sig ind på en sniper, som sidder og høvler løs i bjergene? Når sniperen ser blippet på radaren, fra ham som sniger sig ind, så kan han bakke tilbage, og vente på han kommer, og så kan de begge to sidde og vente på hvem der vil flytte sig først. Det er fjollet.

Og Halo bør vel spilles på den måde som folk lyster.

Helt sikkert - enten spiller man med radar ON eller med radar OFF.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-04 12:37, rettet 23/02-04 12:39 
Okotta>
Man ved hele tiden hvor den anden er. Det er forkert. Kan du ikke se det?

Nej. Der diskuteres ikke rigtigt eller forkert her. Kun hvad man har lyst til. Folk der holder af radaren kunne måske sige, at det er rart, at man ikke bare bliver skudt i ryggen af en fjende man ikke kunne se. Med radar er man klar over hvor fjenden er, så når man opdager hinanden, handler det om hvem snyder hvem. Ikke hvem rendte ind i ryggen på den anden.

BEMÆRK jeg skrev, hvad en TILHÆNGER af raderen kunne sige. Ikke hvad jeg siger.

Det er en unfair kamp, fordi man altid ved hvor de andre er.

Hvem er det unfair over for? Alle er stillet lige.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalsgaardPalsgaardSkrevet 23/02-04 12:45 
Jeg vil altså give bede-x ret i, at der både er fordele og ulemper vil brug af radar...

Okotta>
Men burde du ikke sætte pris på at der rent faktisk kommer røde prikker på radaren? Det er da at foretrække i stedet for at sidde derhjemme alene i Blod Gulch og hente flag? ;) det er vel netop "prikkerne" der er hele pointen ved at mødes og spille, ikke at diskutere hvorvidt man kan se dem eller ej...!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
OkottaOkottaSkrevet 23/02-04 12:51 
Bede-x>
Hvem er det unfair over for? Alle er stillet lige.

Jeg mener det er unfair for alle, fordi jeg føler man spiller spillet forkert.

Synes man burde lære at spille uden radar - det er det hele.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 23/02-04 12:53 
Palsgaard>
Men burde du ikke sætte pris på at der rent faktisk kommer røde prikker på radaren? Det er da at foretrække i stedet for at sidde derhjemme alene i Blod Gulch og hente flag? ;) det er vel netop "prikkerne" der er hele pointen ved at mødes og spille, ikke at diskutere hvorvidt man kan se dem eller ej...!

Jeg forstår ikke spørgsmålet.

Hvordan kan man sidde alene, og hente flag på Blood Gulch? Det er et team spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalsgaardPalsgaardSkrevet 23/02-04 12:58 
Ja netop, så er det vigtigste ikke at der er nogle at spille imod, og ikke om man kan se dem på kort afstand eller ikke...?¨

Så længe der er delte meninger om hvorvidt radaren skal være slået fra eller til, så bliver man vel nød til at veksle lidt mellem det...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
OkottaOkottaSkrevet 23/02-04 13:03 
Hvis der ingen var at spille med og imod, så kunne man ikke spille spillet i multiplayer - men det er jo ikke det vi snakker om.

Jeg snakker bare om, at jeg bedst kan spille spillet uden radar, men hvis vi skal veksle mellem ON og OFF, så må vi gøre det.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalsgaardPalsgaardSkrevet 23/02-04 13:05 
Jeps, jeg prøver bare at give udtryk for at synes det er en bagatel at diskutere det, jeg ligger mere vægt på at have nogen at spille med, så er jeg næsten ligeglad hvordan spillet sættes op...
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-04 13:05, rettet 23/02-04 13:05 
Selvfølgelig veksler vi, hvis du gerne vil have det, Okotta. Men så må du jo sige noget. Hvilket du også gør nu :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-04 13:07, rettet 23/02-04 13:15 
Palsgaard>
jeg ligger mere vægt på at have nogen at spille med, så er jeg næsten ligeglad hvordan spillet sættes op...

Sådan har jeg det også. Omend CTF på BG er min favorit :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 23/02-04 13:37 
Jeg må nu give Okotta ret, at radaren forstyrer ens taktiske fremgang meget i spillet. Hvad nytter det, at være usynlig i spillet, når fjenden alligevel kan se mig rende rundt ved basen. I dette tilfælde vil radar off være optimal, da intet er mere effektivt, at liste sig ned til basen med en rocket launcher og samtidig være usynlig, så er chancen for at bringe flaget hjem stor. Med radar, så er man altid klar over, hvor alle befinder sig henne og med nogle velplaceret pistolskud, så kan man let pille modstanderen ud på afstand. Nu vil jeg ikke kriteserer, men uden radar er jo pro niveau, så måske ikke alle er ligegode på jeres hold ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 23/02-04 13:45, rettet 23/02-04 13:47 
RaGe>
Jeg må nu give Okotta ret, at radaren forstyrer ens taktiske fremgang meget i spillet.

Nej, det ændrer den taktiske fremgang.

RaGe>
Hvad nytter det, at være usynlig i spillet, når fjenden alligevel kan se mig rende rundt ved basen.

Cloaken er lidt mindre værd med radaren slået til, men ikke ubrugelig.

Med radar, så er man altid klar over, hvor alle befinder sig henne og med nogle velplaceret pistolskud, så kan man let pille modstanderen ud på afstand.

Ja, men det kan modstanderen også gøre ved dig.

Nu vil jeg ikke kriteserer, men uden radar er jo pro niveau, så måske ikke alle er ligegode på jeres hold ;)

Alle er absolut ikke lige gode på vores hold. Men det er også ligegyldigt. Bør ikke spille ind på valget af radar. DET bør komme ud fra lysten til at have den slået til eller fra.

Man kan godt være en pro spiller i et fps selv om man spiller med radar. Det er en personlig præference mere end et udtryk for ens skills.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SolaegSolaegSkrevet 23/02-04 16:33 
Uden at turde, at gå ind i diskutionen, må jeg da lige sige, at jeg heller ikke bryder mig om at spille med radaren slået til.

Motion tracker (er det ikke den grønne pil noget?) over ting som ens egen holdkammerater, oddball etc. er det eneste af den slags, som skal bruges, efter min mening.
PlaykidPlaykidSkrevet 23/02-04 17:11, rettet 24/02-04 12:31 
De grønne piler over ens spiller som man ser på HUD'en er indikation af ens teammates.
Motiontrackeren er den lille runde cirkelformede ting du ser nede i venstra hjørne, som opsnapper bevægelser fra henholdsvist ens ven(ner), ven(er) i køretøj(er), Fjendtlige eller fjendtlige køretøj(er).

Jeg foretrækker begge ting på, men jeg kan klare mig uden motiontrackeren.
Online plejer motiontrackeren faktisk at være god, det er ikke all der gider holde øje med den;)
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 24/02-04 06:05 
Jeg siger bare, at storset ingen af de dedikerede server i HALO (PC) online, er radaren slået til, så det har vel alligevel en stor betydning for de fleste, der spiller meget ctf eller slayer.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Bede-xBede-xSkrevet 24/02-04 11:05 
Det er et valg fra deres side. Det fjerner ikke strategien i spillet.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BatemanBatemanSkrevet 24/02-04 12:03 
Radar fjerner klart strategien fra spillet, hvad er fordelen og det "sjove" ved at 3 mand ryger på en warthog og kører gennem hulerne for at skjule sig, indtil man kommer ud ved basen og bliver blæst i stykker af Tanken, fordi modstanderen ser 3 punkter på deres radar.

Alle og jeg mener alle på Xbc der kan noget, spiller uden radar. Det er så meget sjovere og folk kan snige sig rundt overalt!

Radar er bare ikke sjovt at spille med!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
Bede-xBede-xSkrevet 24/02-04 12:27, rettet 24/02-04 12:27 
Bateman>
Radar fjerner klart strategien fra spillet

NEJ, det ændrer den. Kom med nogle argumenter.

, hvad er fordelen og det "sjove" ved at 3 mand ryger på en warthog og kører gennem hulerne for at skjule sig, indtil man kommer ud ved basen og bliver blæst i stykker af Tanken, fordi modstanderen ser 3 punkter på deres radar.

En der holder af radaren kunne sige, at det ikke er sjovt at få stjålet sit flag af folk, de ikke kunne se. Kunne sige at der er mere kamp involveret, da man ikke bare kan snige sig ind og tage flaget, men faktisk bliver nødt til at overvinde fjenden.

Strategien ændrer sig. Den forsvinder ikke.

Alle og jeg mener alle på Xbc der kan noget, spiller uden radar. Det er så meget sjovere og folk kan snige sig rundt overalt!

Hvis det er tilfældet, så er det deres valg. Ikke en bedømmelse af hvad de kan.

I den her forbindelse får du så samtidigt påstået at Playkid intet kan. Han fortrækker at spille med motiontracker.

Radar er bare ikke sjovt at spille med!

Det er et VALG. Hvis nogen synes at det er sjovt, nytter det ikke noget, at du tvinger dem til at mene det modsatte.

Der er intet her som kan objektiveres. Håber vi er enige her.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RaGeRaGeSkrevet 24/02-04 23:52, rettet 24/02-04 23:52 
Det er egentligt rigtigt nok hvad Bede-x siger, at det ændrer strategien. Man kan dog ikke komme uden om, at radar off giver mere frihed i spillet samt et større udvalg af strategier i slayer og ctf.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
WehnerWehnerSkrevet 05/03-04 16:23 
Hvordan ville det passe folk med at arrangere noget lørdag d. 27/03/04 næste gang? Andre forslag modtages gerne. Det er bare for at have en dato at lægge ud med.

Vi bliver dog desværre denne gang nødt til at fastsætte lidt regler.

Regel nummer 1:
Hvis du ikke er villig til at spille en hvilken som helst variant af spillet på en hvilken som helst bane og både med og uden radar så bliv hjemme. Selv på de baner, man ikke bryder sig om, gør man sit bedste!

Når det er sagt, er det selvfølgelig klart, at de tre mest spillede varianter bliver:
Flag på Blood Gulch
Team Slayer på Blood Gulch
Team Slayer på Hang 'em High
alle med radar.

Men derudover modtages alle forslag fra deltagerne, om det så er rally! Der vil her også blive taget hensyn til spillenes længde, så dem, der vælger hurtige baner (Flag tager 5 min. på Longest og 45 på Blood Gulch), kan vælge flere gange.

Regel nummer 2:
Hvis man har en livsbitter dag, så lader man det ikke gå ud over andre. Hvis man ikke kan sige noget pænt til folk, så er det bedre at holde munden lukket.

Men egentlig kunne man også bare sige: "Vi kører det, som det kørte første gang, vi mødtes, i stedet for sådan som det kørte sidste gang".

Så slipper vi for besværlige regler.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/03-04 16:36, rettet 05/03-04 16:36 
Jeg er klar, med mindre der kommer en evt femte og afgørende DM-finale i vejen :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
OkottaOkottaSkrevet 05/03-04 16:50 
Jeg er klar til lørdag d. 27, og håber osse at det bliver li'som første gang, og ikke som den anden gang.

Radar ON er ok, men ikke hele tiden, vel?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/03-04 16:52 
Som Wehner skriver skal ALT hvad der ønskes prøves, så det er vel bare at gøre opmærksom på at man gerne vil spille lidt uden en gang imellem :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 05/03-04 17:41 
For første gang er jeg også klar:o)

Skal nok komme med godt humør og sort humor.

Btw Palsgaard: En femte DM-finale kommer til at stå imellem Odense & Herning!
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
OkottaOkottaSkrevet 05/03-04 17:45 
Hvis Dr. Mogensen kommer, så kommer jeg 100% sikkert :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/03-04 18:07 
Mogensen>

For det første spilles der bedst af 7 i Eliteserien.

For det andet mente jeg en evt 5 og afgørende DM-kamp i 1. Division, der spiller jeg selv, så det ville blive svært at møde op :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
Bede-xBede-xSkrevet 08/03-04 13:01 
Jeg er selvfølgelig klar :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 11/03-04 20:39 
Dvs. at indtil videre er flg. klar:

Palsgaard
Okotta
Dr. Mogensen
Bede-X
Undertegnede

Lidt færre end vi plejer, men der er jo også lidt tid endnu. Hvis der er andre der er interesserede, kan I så ikke lige melde tilbage inden for en uges tid, så vi kan finde ud af, hvordan det hele skal løbe af stabelen. Hvorhenne, hvor mange fjernsyn osv.

Vi snakker stadig lørdag d. 27. Eller ville det være bedre at flytte det til påsken?

Jeg har i øvrigt lige gennemført Halo på Normal. Jeg er meget stolt ;) Glæder mig til Heroic næste gang, men holder lige en pause først.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
186 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig