X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo link-up i Aalborg


Svar
WehnerWehnerSkrevet 25/01-04 15:52 
Hejsa,

Vi er nogle aalborgensere brugere af P:R, der er begyndt at spille Halo i link i ny og ny. Indtil videre har vi været:

Bede-X
Gaku
Okotta
Zeroburst
Palsgaard
undertegnede

Vi har pt. maks haft tre Xboxe sat sammen, hvor den ene var enmands(med sådan en lille skærm i stedet for fjernsyn). Men det er jo i princippet også nok... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
186 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
WehnerWehnerSkrevet 25/01-04 15:52 
Hejsa,

Vi er nogle aalborgensere brugere af P:R, der er begyndt at spille Halo i link i ny og ny. Indtil videre har vi været:

Bede-X
Gaku
Okotta
Zeroburst
Palsgaard
undertegnede

Vi har pt. maks haft tre Xboxe sat sammen, hvor den ene var enmands(med sådan en lille skærm i stedet for fjernsyn). Men det er jo i princippet også nok til ni mand. Og vi har højst været fem på en gang. Der spilles mest Team Slayer og Capture the Flag på Blood Gulch og Hang 'em High. Er dog klar på at prøve det meste.

Er der flere her fra byen, der er interesserede? Vores skillz går fra lige fra n00b til god, så der er plads til alle (men ikke nødvendigvis på een gang - det afhænger af hvem, der lægger hus til).

Skriv her, hvis du vil have besked, næste gang vi finder ud af noget (sandsynligvis 7/2).

/Lasse
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 25/01-04 16:47 
Jeg vil gerne have besked, og er nok klar på den dato osse. Men hav tålmodighed med mig, for jeg er helt ny med Xbox og Halo. Bare sig hvor og hvad jeg skal medbringe. Jeg kan nok ikke ligge hus til, da vi reelt har 3 siddepladser i stuen. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
WehnerWehnerSkrevet 25/01-04 23:15 
Skal nok skrive en pm når det nærmer sig (ellers send mig en - jeg kan være glemsom).

Og bare rolig. Niveauet er ikke skræmmende ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 25/01-04 23:18 
Lyder godt. Både med beskeden og niveauet. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 26/01-04 20:13 
Wehner >

Og bare rolig. Niveauet er ikke skræmmende ;)

Hmm hmm nu var jeg jo heller ikke med sidst:o). Og Okotta du holder bare tæt med mit niveau - eller mangel på samme.

Men jeg er også med næste I gamer - Bare ikke weekenden d. 7/2-8/2.
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
OkottaOkottaSkrevet 26/01-04 20:30 
Jeg er SÅ klar, næste gang vi skal spille - og er osse klar d. 7/2.

Dr Mogensen > Så må vi hellere være på hold sammen, i morgen, så du har en chance...hehe ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 29/01-04 20:50, rettet 29/01-04 21:09 
Næste gang bliver 7/2 kl. 15.00. Først spiller vi lidt, så bestiller vi pizza og så spiller vi videre.

Flg. har givet tilsagn:

Bede-X
Gaku
Okotta
Palsgaard
Zeroburst
Hyakotake
dchang
Undertegnede

Det er flere, end vi var sidst og det er der i hvert fald plads til (vi spiller hos ZeroBurst ude i nærheden af Tornhøj-centret). men der er ved at være fuldt hus. Hvis andre er interesserede, så skriv her.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 29/01-04 20:52 
Suk... Ser man bort fra de vilde sexorgier, er der ikke meget fedt ved at bo i København :/
PalsgaardPalsgaardSkrevet 29/01-04 21:00 
Jamen Palsgaard møder da også op :) men vær barmhjertige.....
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
WehnerWehnerSkrevet 29/01-04 21:11 
Hermed noteret ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 30/01-04 16:10 
Vi er nu 8 tilmeldte og lukker tilmeldingen. Simpelthen af pladshensyn.

Vi kalkulerer med 4 Xboxe, 3 fjernsyn og en LCD(eller hvad det nu er)skærm.

Jeg laver en liste med, hvad vi skal bruge i løbet af weekenden. Så kan folk skrive på, hvad de kan tage med.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 05/02-04 11:42, rettet 05/02-04 21:09 
Folk bedes medbringe:

Bede-X
Xbox, Fjernsyn, LCD-skærm, 2 Controllers, Halo

Gaku
Controller

Okotta
Controller, 2 Netkabler, Halo

Palsgaard
Controller, Halo, Xbox

Zeroburst
2 Fjernsyn, Xbox, 2x Netkabel, Halo

Hyakotake
Intet (har ikke Xbox)

dchang
Controller, Halo, Netkabel 5m

Wehner
Router, Netkabel 8m, Xbox, Controller, Halo

Alle netkabler skal være almindelige - ikke krydsede.

Man tager buslinie 4 fra Nytorv mod Tornhøj Centret. Ved Tornhøj Centret drejer bussen til højre og så skal man af ved det første eller andet stoppested. Nærmere info følger.

Her er mit nummer, hvis noget går galt: 28122672
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 05/02-04 21:14 
Har rettet ovenstående indlæg. Det bliver Palsgaard, der også medbringer Xbox denne gang, da ZeroBurst ikke får sin nr. 2 før mandag.

Det forventes selvfølgelig, at vi kan skiftes lidt til at slæbe vores Xboxe med. Man kan jo ikke forvente at andre slæber deres rundt, hvis man ikke selv er villig til at tage sin med.

Husk i øvrigt at have drikkevarer med, da de er temmelig dyre at bestille med fra pizzeriaet.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/02-04 21:16 
Må jeg tage Tiger Woods PGA Tour 2003 med? Mig og Dchang frygter en afklapsning af dimensioner.....:'(
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
WehnerWehnerSkrevet 05/02-04 21:30 
Heh. Det bliver jo nok ikke af mig ;)

Vi har i øvrigt vist nok Bomberman og en multitap, til hvis vi skal have en pause.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dchangdchangSkrevet 05/02-04 22:47, rettet 05/02-04 23:07 
LOL, Palsgaard! Jeg frygter ikke en afklapsning, for jeg ved at det kommer. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Bede-xBede-xSkrevet 06/02-04 10:13 
Wehner>
Ved Tornhøj Centret drejer bussen til højre og så skal man af ved det første eller andet stoppested.

Det er andet stoppested efter svinget.

Palsgaard>
Må jeg tage Tiger Woods PGA Tour 2003 med? Mig og Dchang frygter en afklapsning af dimensioner.....:'(

Tag endelig andre spil med. Der skal nok blive plads til det hele. Og med det i tankerne: Har vi nogen Street Fighter spillere blandt os?

Wehner>
Vi har i øvrigt vist nok Bomberman og en multitap, til hvis vi skal have en pause.

Mit Bomberman er udlånt til Ralles lillesøster, men mig og Zeroburst tager ind og ser om hun er hjemme. Såfremt hun er det, tager jeg Bomberman med.

Husk på at jeg kun har en multitap, så hvis nogen har en må de gerne tage den med. Mht til Saturn pads kan jeg supplere en mindre hær, hvis der er brug for det. Men Bomberman har jo en 10-spiller begrænsning :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Bede-xBede-xSkrevet 06/02-04 16:17 
Hvis nogen er i besiddelse af diverse link spil(fx PGR2), så bare tag dem med.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalsgaardPalsgaardSkrevet 06/02-04 22:15 
Okotta tager hvist nok PGR2 med....
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
OkottaOkottaSkrevet 08/02-04 02:19 
Best. Gamer. Day. Ever - EVER.

Det gør vi igen - snart ;-)

Jeg kan slet ikke huske, hvor mange flag jeg hentede i CTF, på Blood Gulch - men det var da et par stykker...mwu ha ha ha ha :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalsgaardPalsgaardSkrevet 08/02-04 12:54 
Det var fandme TOP-NICE det der... men næste gang skal bede-x spille med den ene hånd i en lille bowle, hvori der svømmer en sulten piratfisk... så må han da være på niveau med os andre ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
WehnerWehnerSkrevet 08/02-04 13:00 
Ja, det var møg-cool. Ingen tvivl om, at vi gentager det inden for overskuelig fremtid.

Det var også fedt lige at lege lidt med MAME til sidst. Silk Worm kunne da give mig lidt af den tabte selvtillid tilbage ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 08/02-04 13:07 
Bare synd at Mario kørte så langsomt.......hmmm ;)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 08/02-04 13:20 
... og I må helt selv bestemme hvilken af følgende påstande er rigtig:

1. Jeg suger max til Halo!
2. I styrer max til Halo!

Hmmm, faktisk kan begge dele jo godt være rigtige på samme tid... pis!
dchangdchangSkrevet 08/02-04 14:21 
Hehe. Føler med dig. Var osse ret irriteret et par gange i Halo, hvor der gik lidt dejavú i den, for det eneste der stod på skærmen var; "You got killed by bede-x"... ;-)

Men det var fedt. Især i et af de sidste CTF vi havde da jeg spankulerede ned med sutsko på (nærmest), nakkede flaget, tog en warthog og kørte hjem igen! *g* Det var feeed!

Det må vi have endnu engang.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
OkottaOkottaSkrevet 08/02-04 18:33 
Hyakotake>
... og I må helt selv bestemme hvilken af følgende påstande er rigtig:

1. Jeg suger max til Halo!
2. I styrer max til Halo!

Så galt var det da heller ikke - jeg er stadig lidt øm i nakken, efter de aftryk du satte med din shotgun; Specielt da du nakkede mig 2-3 gange i træk, da jeg gik efter flaget - det gjorde da så'n lidt ondt :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 09/02-04 10:18, rettet 09/02-04 10:19 
Okotta>
Best. Gamer. Day. Ever - EVER.

Ja, det var godt nok fedt.

Det gør vi igen - snart ;-)

Ja, det er der ingen tvivl om. Måske om en måneds tid?

Jeg kan slet ikke huske, hvor mange flag jeg hentede i CTF, på Blood Gulch - men det var da et par stykker...mwu ha ha ha ha :-)

Jeg sad og reflekterede over vores spil med Zeroburst efter alle folk var gået, og kom frem til at det hold jeg var på, stort set tabte alle CTF.

En trist statistik...

Men sjovt var det :)

Skulle nogen forresten være interesseret i at finde ud af, hvordan Yoshi virker i Super Mario World, så er her et link:

http://db.gamefaqs.com/console/snes/file/super_mario_world_g.txt

Der findes forskellige Yoshier, med forskellige egenskaber. Den røde Yoshi kan fx skyde med ildkugler...

Selv hvis man ikke giver dem noget at spise, bliver ingen af Yoshierne så nedtrykte, at de render fra Mario. Underligt nok :P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PlaykidPlaykidSkrevet 15/02-04 18:27 
Det lyder da som om i har haft det hyggeligt, måske skulle man tage med næste gang :)
Hvor man endda (forhåbenligt) har fået kørekort;)
Spiller nu: Halo 3
OkottaOkottaSkrevet 15/02-04 18:53 
Så er vi to på hold sammen Tem ;-)

Og så bliver der uddelt bøllebank - li'som på XBConnect...mwu ha ha ha ha...hehe..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 16/02-04 14:54 
Du skal være velkommen Playkid. Helle for at være på hold med dig ;)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalsgaardPalsgaardSkrevet 16/02-04 15:50 
Bede-x, du skal være ALENE!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
RaGeRaGeSkrevet 16/02-04 18:01 
Er det ikke lidt hype omkring ham Bede-x?.. Nu spiller jeg godt nok ikke HALO på Xboxen mere, men PC og 100 på, at jeg kunne pille Bede-x for hårdt ud i HALO (specielt i PC udgaven).

Mener endda, at jeg slog den rutineret HALO spiller 'PS2 Playkid' i slayer, med en score på 30 - 0.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 16/02-04 19:20 
Du kan bare komme an kan du, og ja du vandt, men det var ikke 30-0 snare noget ala 25-7;)
Men jeg er blevet bedre og kan nok godt give dig smæk nu.
Til mit forsvar, så er 1 mod 1 er heller ikke lige min stærke side:)
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 16/02-04 19:27, rettet 16/02-04 19:29 
Hvis du havde pc udgaven, så ville du få dit livs røvfuld! ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 16/02-04 19:30 
PS2 playkid>
Du kan bare komme an kan du, og ja du vandt, men det var ikke 30-0 snare noget ala 25-7;)
Men jeg er blevet bedre og kan nok godt give dig smæk nu.
Til mit forsvar, så er 1 mod 1 er heller ikke lige min stærke side:)

Jeg mener faktisk ikke, at du drabte mig, men hvad ved jeg... ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BatemanBatemanSkrevet 16/02-04 19:47 
I kommer vel til PR-træffet i Århus.

Så kan I vise jeres såkaldte skillz!

haha...I er sgu færdige :)
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
PlaykidPlaykidSkrevet 16/02-04 20:04 
RaGe>
Hvis du havde pc udgaven, så ville du få dit livs røvfuld! ;)

Det ville jeg nok, for jeg kan ikke finde ud af det med mus:)
Men min bror har det på PC så en dyst er ikke helt utænkelig;)
Meeen, så skal vi også dyste på Xbox.
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 16/02-04 20:15, rettet 16/02-04 20:16 
Det er i orden :) Jeg skal bare lige have øvet mig på Xbox versionen igen. Snak lige med din bror Playkid og han må for min skyld gerne hoste, da jeg aldrig selv gør det.

Og Bateman du er ingen værdig modstander for mig :p
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
PlaykidPlaykidSkrevet 16/02-04 20:35 
Så hoster jeg, det plejer at køre godt, men jeg synes der er en del lag når jeg joiner servere.
Spiller nu: Halo 3
BatemanBatemanSkrevet 16/02-04 22:58, rettet 16/02-04 23:01 
RaGe>
Og Bateman du er ingen værdig modstander for mig :p

Har nok spillet mere Halo end du nogensinde kommer til i resten af dit liv!

Vi ses i Århus!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
WehnerWehnerSkrevet 16/02-04 23:11 
RaGe - Bede-X kan ikke spille PC. Faktisk er han et af de få mennesker, jeg kender, der ikke ejer en.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RaGeRaGeSkrevet 17/02-04 00:03 
Bateman>
RaGe>
Og Bateman du er ingen værdig modstander for mig :p

Har nok spillet mere Halo end du nogensinde kommer til i resten af dit liv!

Vi ses i Århus!



Ja... men jeg ville alligevel udmyge dig i HALO >:)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 17/02-04 00:04 
Wehner>
RaGe - Bede-X kan ikke spille PC. Faktisk er han et af de få mennesker, jeg kender, der ikke ejer en.

Det var surt, da jeg seriøst er hardcore til det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
quadquadSkrevet 17/02-04 00:11 
Alle er harcore til Halo på en pc, det er næsten for let med keyboard-mus combo. Så hellere få klask i Xbox-versionen :)
PlaykidPlaykidSkrevet 17/02-04 07:54, rettet 17/02-04 07:54 
Hvis alle er så hardcore til PC versionen, hvordan kan det så være nemt;)
Spiller nu: Halo 3
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-04 09:56 
RaGe>
Nu spiller jeg godt nok ikke HALO på Xboxen mere, men PC og 100 på, at jeg kunne pille Bede-x for hårdt ud i HALO (specielt i PC udgaven).

Det kan du helt sikkert. Jeg er ikke ret god til Halo efter Xbc-standard. I forhold til Bateman, Playkid eller den forrygende Darkalex er jeg ret ringe. Som Wehner skriver ovenfor har jeg ikke en PC og derfor ingen mulighed for at spille Halo over XBC. Det gør det svært at træne.

I Aalborggruppen er jeg den bedste. Men som det siges: hos de blinde er den enøjede konge.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 17/02-04 10:42, rettet 17/02-04 10:43 
bede-x>
I Aalborggruppen er jeg den bedste.

Til Slayer ihvertfald - dog jeg mindes vores sidste Team Slayer online, hvor resultatet var 15-9 til mig :-)

Skal der hentes flag i CTF, så ved du godt hvem der styrer på slagmarken - I'm unstoppable! Mwu ha ha ha haaa ;-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/02-04 10:54 
Bateman>
Har nok spillet mere Halo end du nogensinde kommer til i resten af dit liv!

Vi ses i Århus!

Tihi! Det er en kamp, jeg godt gad at se! Tror jeg satser min månedsløn på Bate...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 17/02-04 10:55 
Er det en en-mod-en du fisker efter, kan det godt arrangeres :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 17/02-04 11:21 
Okotta>
bede-x>
I Aalborggruppen er jeg den bedste.

Til Slayer ihvertfald - dog jeg mindes vores sidste Team Slayer online, hvor resultatet var 15-9 til mig :-)

Skal der hentes flag i CTF, så ved du godt hvem der styrer på slagmarken - I'm unstoppable! Mwu ha ha ha haaa ;-)


Dream on Okotta... ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
186 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig