X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sensible Soccer


Svar
ChaserChaserSkrevet 25/01-04 12:10 
Sensible Soccer står stadig for mig som et af de mest suveræne spil nogensinde, så jeg er nu på jagt efter det på diverse ældre konsoller. Men jeg har nu set, at det også er kommet til PlayStation, er der nogen der har prøvet det? Jeg vil nemlig gerne vide, at det er det klassiske Sensible Soccer (Evt. Sensible World of Soccer) eller det er det nyere Sensible Soccer 98 i 3D?

Er der ellers nogen der kan anbefale den bedste platform bortset fra Amiga og PC at spille denne titel på? Er ved at købe det til SNES, men vil da ikke afvise også at skulle have det til andre platforme :D
CoreCoreSkrevet 25/01-04 13:10 
Nu har jeg kun prøvet det på Amiga, pc og PS1, og af de tre der er det klart fedest at spille på Amiga. Jeg har det til Ps1, og det er da sjovt nok, men det holder ikke rigtig på samme måde som Amiga-versionen.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 25/01-04 13:44 
PS1-versionen er, svjv, noget skrammel. Amiga-versionen er den originale og den bedste. CDTV- og CD32-udgaverne er (logisk) nok de samme.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
happyEDhappyEDSkrevet 25/01-04 15:00 
har i foresten prøvet den demo version til amiga hvor man kunne spille med en bombe eller en kokosnød... så bomben kunne sprænge og man kunne miste målemand og sådan... det kunne jeg godt tænke mig igen!! nogle der kender det eller har det??
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RJKRJKSkrevet 25/01-04 15:37 
Så vidt jeg husker var det en kombination af Sensible Soccer og Cannon Fodder som SS lavede til en demodisk i Amiga Format engang. Mere kan jeg ikke huske.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
happyEDhappyEDSkrevet 25/01-04 15:45 
ja det var det... det kunne være nice og prøve igen.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RJKRJKSkrevet 25/01-04 15:53 
Jeg har den originale disk liggende et eller andet sted...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChaserChaserSkrevet 25/01-04 15:53 
Core >
Nu har jeg kun prøvet det på Amiga, pc og PS1, og af de tre der er det klart fedest at spille på Amiga. Jeg har det til Ps1, og det er da sjovt nok, men det holder ikke rigtig på samme måde som Amiga-versionen.

Men er der grundlæggende tale om samme spil, her tænker jeg særlig på grafikken, eller er det lavet 3D?
RJKRJKSkrevet 25/01-04 15:54 
3d-crap.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ChaserChaserSkrevet 25/01-04 16:06 
Skod... Sensible Soccer 98 var et af de største spilflop jeg kan erindre....
happyEDhappyEDSkrevet 25/01-04 16:08 
RJK >
Jeg har den originale disk liggende et eller andet sted...

tili amiga eller hvad
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RJKRJKSkrevet 25/01-04 16:12 
Jeg mener ikke det findes til andet. Så, ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DizzyDizzySkrevet 25/01-04 16:26 
Der er også denne demo:

UNSENSIBLE SOCCER
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
DizzyDizzySkrevet 25/01-04 16:29 
Eller denne:

SENSIBLE MASSACRE: THE RETURN
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
DizzyDizzySkrevet 25/01-04 16:32 
og til sidst

Sensi Massacre 1 +2 samt Sensible World of Moon Soccer
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
JmogJmogSkrevet 25/01-04 17:47 
Chaser >
Er der ellers nogen der kan anbefale den bedste platform bortset fra Amiga og PC at spille denne titel på? Er ved at købe det til SNES, men vil da ikke afvise også at skulle have det til andre platforme :D

Prøvede SNES-udgaven for et par år siden. Det lå meget tæt op af Amiga-udgaven.
CoreCoreSkrevet 25/01-04 18:15 
Man kan godt indstille PS1-versionen til at køre med samme vinkel som Amiga-versionen...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig