X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SWON Content Download?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 25/01-04 02:47 
Det her problem har jeg ikke haft før, men af en eller anden grund, så kan jeg ikke hente det Content Download som er udgivet til Secret Weapons over Normandy.

Når jeg går ind i launcheren, inde i spillet, så fortæller den mig, at "there is currently no content available".

Men der er allerede udgivet 3 stk's nye downloads til spillet, og folk i både USA og Europa har hentet disse downloads - jeg kan bare ikke, og jeg fatter det ikke.

Andre som har problemer med at hente Content Downloads over Live, og hvad kan man gøre ved det?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 27/01-04 13:14 
Fik dette svar fra spillets officielle forum :

"The content should be available for you. Maybe you should contact Microsoft Live tech support? It may be a region setting or something on your XBox. All DL content was internationalized and has been posted."

Hvad er nu det for noget - en region setting på min Xbox? Min Xbox er jo en PAL box, og da contenten er internationalized / localized til PAL områder, hvad er så problemet?

Har sendt en mail til Xbox Live supporten, men venter på svar.

Er der nogen som har nogensomhelst idé om, hvad problemet er her, for jeg fatter minus.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RaGeRaGeSkrevet 27/01-04 22:58, rettet 28/01-04 00:32 
Man kan f.eks. ikke hente content downloads til RTCW, hvis man har registreret sig til Tyskland, da spillet er forbudt i Tyskland, så måske ligger problemet der?...
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
OkottaOkottaSkrevet 28/01-04 10:07 
Jeg er registreret i Sverige, og SWON er vist ikke ligefrem forbudt derovre.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RaGeRaGeSkrevet 28/01-04 20:54 
Så ved jeg ikke hvor problemet ligger henne.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
OkottaOkottaSkrevet 28/01-04 21:07 
Jeg gad ikke rode mere med det, så jeg leverede spillet retur til EB og fik mine penge igen.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 01/02-04 17:46 
Fik svar fra MS Xbox Live support idag:

Thanks for contacting the Xbox Customer Care Team with your query.

There has been some problems with the downloads for SWON . Your Xbox will notify you when the download is made available again when you try to play the game on Xbox Live.

Kind regards,
The Xbox Customer Care Team.

Måske køber jeg spillet igen, på et tidspunkt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig