X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo er...


Svar
VictorVictorSkrevet 24/01-04 23:34, rettet 25/01-04 13:51 
Halo er...

... Eneste spil hvor jeg har tænkt over AI'en som mere end computere der løber ind i vægge

... Meget meget god grafik

... På top 10 indenfor multiplayer

... Spillet man ikke kan slippe før det er gennemført

... Noget nær verdens bedste spil for mig :)

Ærgerer mig over ikke at have opdaget denne helt fantastiske title før nu!

EDIT: AI ikke Al :)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/01-04 23:36 
Det skulle du lige konstatere? : )

*lol*
Home is where the hardware is..
yokanabsteryokanabsterSkrevet 24/01-04 23:38, rettet 24/01-04 23:46 
Velkommen i klubben :)
Halo er er alt det og meget meget mere!
Glæd dig til at tusindvis af timer i halo's tegn! (Overdrivelse)
soon the world will be one big computer
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/01-04 09:41 
overdrivelse?..hehe det er det ikke for mit vedkommende. Jeg har brugt alt for meget tid på det spil + at læse baggrundshistorie, bøger m.m. :)
I win, you loose
RitesRitesSkrevet 25/01-04 10:59 
Jeg har ikke gennemført det, endnu.
På den anden side, så står der en masse andre spil på hylden som heller ikke er gennemført. Så det kommer nok endda, det er ihvertfald hvad jeg fortæller mig selv.

Bøgerne har jeg set på, men igen har jeg så mange andre på hylden der skal læses og jeg er mere til fantasy end sci-fi.

Så selvom jeg ikke er så Halo fanboy som andre (ikke ment negativt), så kan jeg godt se, at det er lidt af et mesterværk. Overvejede (gør faktisk stadig lidt) at købe det til PC, så der kunne games multiplayer.
» a winner is you «
MrCaseMrCaseSkrevet 25/01-04 13:27 
HALELUJA!

Halo har frelst endnu en sjæl!
Have you considered sucking less?
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/01-04 13:33 
RQvsnapz >
overdrivelse?..hehe det er det ikke for mit vedkommende. Jeg har brugt alt for meget tid på det spil + at læse baggrundshistorie, bøger m.m. :)

He He det har jeg egentlig også...
Jeg må bare indse at jeg er blevet kronisk halo fanboy...
The fall of reach, the flood, First strike, halo soudtracks, blade og en upcoming dansk halo side holder mig travl :)
<Og i må gerne stadig skrive hvis i gider at bidrage med noget til siden!
soon the world will be one big computer
DommergaardDommergaardSkrevet 25/01-04 13:44 
Victor >
... Eneste spil hvor jeg har tænkt over AL'en som mere end computere der løber ind i vægge

Du mener vel AI'en ?
PlaykidPlaykidSkrevet 25/01-04 13:47 
Halo er: Smukt, tankevækkende, genialt, flot, spændende og fantastisk:)
Jeg har også brugt kanont mange timer på det spil og bøgerne. Jeg mangler bare lidt Action figurer og noget soundtrack ;)
Spiller nu: Halo 3
ComradeComradeSkrevet 25/01-04 14:45 
Jeg får helt lyst til at pille det ned fra hylden igen, hvilket nok snart er et halvt år siden det sidst er sket.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/01-04 14:59 
Er der nogen der ved om man kan købe det soundtrack andre steder end på Bungie Store?
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/01-04 15:12, rettet 25/01-04 15:16 
RQvsnapz >
Er der nogen der ved om man kan købe det soundtrack andre steder end på Bungie Store?

Hvis man skal have det nye (som man SKAL have) med bonus HALO 2 (DVD 2 disk) materiale, kan det indtilvidere kun fås på bungie store...
soon the world will be one big computer
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/01-04 15:16 
Ok... men hvad er bonusmaterialet i forhold til den oprindelige, der indeholdt en dvd med E3 trailer samt den første trailer?
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/01-04 15:21, rettet 25/01-04 15:32 
RQvsnapz >
Ok... men hvad er bonusmaterialet i forhold til den oprindelige, der indeholdt en dvd med E3 trailer samt den første trailer?

The Special Edition Soundtrack includes a Halo 2 Bonus DVD containing trailers and videos from the highly anticipated game from Bungie Studios, as well as previously unreleased Surround Sound versions of new music composed by Marty O’Donnell from the Halo universe. “It’s a pleasure to bring new music to the fans of Halo. Until now these Surround Sound versions could only be experienced in my studio. Consider it a taste of things to come.”

Det vil sige, at der kun er sorround versioner (Og jeg mener også noget artwork) til forskel fra den første.


Og så tjeck lige det her ud:

The Editors of Rolling Stone named Halo: Combat Evolved as the video game with the "Best Original Soundtrack" for 2001.

EDIT:

Legendary rock guitar virtuoso Steve Vai calls "the melodies as haunting and ominous as the game's characters.
soon the world will be one big computer
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/01-04 15:23, rettet 25/01-04 15:27 
Fandt lige ud af at hvis det skal sendes fra Bungie Store, skal jeg slippe 27$ i fragt alene, hvilket er mere end jeg er villig til at smide efter et soundtrack til 16$.....

EDIT: Også selvom det lyder urimelig lækkert ;)
I win, you loose
PlaykidPlaykidSkrevet 25/01-04 15:33 
Hvis det nu var der var flere købere, kunne det jo evt. være man kunne splejse om udgifterne og bestille sammen:)
Spiller nu: Halo 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/01-04 19:49 
PS2 playkid >
Hvis det nu var der var flere købere, kunne det jo evt. være man kunne splejse om udgifterne og bestille sammen:)

Det kunne vi måske godt...
Hvis vi var 5-6 stykker?
soon the world will be one big computer
PlaykidPlaykidSkrevet 25/01-04 20:11, rettet 25/01-04 20:12 
Og vi er 3 nu (RQvsnapz, dig og mig?).

Så mangler vi bare 2-3 stykker:)
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 25/01-04 20:56 
I denne uges update stod der også noget om at de var ved at designe en særligt detaljeret special edition udgave af MC... Det kunne nok lede til mit første og eneste køb af den slags legetøj :D
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 25/01-04 21:08, rettet 25/01-04 21:18 
He he, en legetøjsfigur af verdens sejeste superhelt, villle heller ikke skade...Man kan nemt gå amok i deres butik!

EDIT:
Jeg kunne godt tænke mig lidt forkselligt...Soundtrack en figur og en tredie ting! Men man kan ikke købe den detaljerede version af mc ednu så vi må vente lidt!?
soon the world will be one big computer
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 25/01-04 21:38 
Jo det kunne da godt været at en action figur ville være noget.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 25/01-04 21:52 
I skal da have sådan en fætter her ;)

Måske lidt dyr, men hva faen.
(...)
DarkenDarkenSkrevet 26/01-04 02:08 
PS2 playkid >
Og vi er 3 nu (RQvsnapz, dig og mig?).

Så mangler vi bare 2-3 stykker:)

hvad regner i så med det kommer til at koste alt i alt, inkl porto fra personen der modtager?
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig