X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

X-Box ?


Svar
fearless popcornfearless popc...Skrevet 24/01-04 12:44 
Jeg har aldrig prøvet den, men hørt meget godt om den.

Så tænkte om det var noget man skulle investere i?

Kom gerne med nogle begrundelser :)
just plug it in.
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 24/01-04 13:50 
xbox live
hvis spillene falder i din smag er der masser at komme efter og tonsvis på vej :)
I win, you loose
JmogJmogSkrevet 24/01-04 13:56 
Du behøver ikke memorycard, du kan lægge musik ned på den og høre det i spil der understøtter det. Grafikpotentialet er det største sammenlignet med andre konsoller. Du kan få Dolby Digital 5.1-lyd i de fleste spil.
yokanabsteryokanabsterSkrevet 24/01-04 14:03, rettet 24/01-04 14:04 
Du kan købe spillet HALO til, og om et par måneder HALO 2....(hvis det er din stil...(Det bedste History-FPS nogendsinde :) Ellers, det samme som de andre sagde!
soon the world will be one big computer
KakarotKakarotSkrevet 24/01-04 14:15, rettet 24/01-04 14:18 
Halo2, DOOM3, Half Life2,Splinter Cell:Pandora Tomorrow, Fabel osv.. ;)
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
happyEDhappyEDSkrevet 24/01-04 14:16 
det kommer an på spillende og ikke andet , så kan man sku købe en computer, men ja den er fed specielt hvis man har live (der dog kunne blive bedre, men kommer nok).
og med halo 2 på vej er man dækket godt ind.
men spørgsmålet er hvad for spil typer plejer du og spille?? det er det det kommer an på
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
fearless popcornfearless popc...Skrevet 24/01-04 14:41 
Nok mest, shooter, fighting og adventure..
just plug it in.
Star SoldierStar SoldierSkrevet 24/01-04 14:44 
Mærkelig nok, så er der ingen som nævner Ninja Gaiden når der bliver snakket XBOX, det spil ser lige en tand for lækkert ud!!.

Hvad blev der af Shenmue planerne, skrottet?.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 24/01-04 14:50 
Vi blev trætte af at snakke om Ninja Gaiden, efter det første års forsinkelse på udgivelsen ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Star SoldierStar SoldierSkrevet 24/01-04 14:58 
Nu er der jo ikke langt til 26 feb., så folk burde jo geare lidt op til det ;), jeg gør... lidt
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
NaieraNaieraSkrevet 24/01-04 15:12 
Anders69>
Nok mest, shooter, fighting og adventure..

Hvis du kan lide shooters, så skal du jo have en Saturn. Der er jo Radiant Silvergun, Battle Garegga, Shienryu og en hel masse andre fantastiske shooters.

Hvis du derimod mener First Person Shooters, skulle du måske skrive det, i stedet for...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 24/01-04 18:51 
Han kan da også bare købe en PS2... der kan man jo bla. få en port af Shienryu samt en speciel PS2 udgave (samme cd), Gunbird 1 + 2, Shikigami No Shiro II, R-Type Final, Gradius III + IV (snart V) osv... :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
RitesRitesSkrevet 24/01-04 19:29 
99% af multiformat spillene er fedest på Xbox.
Også ret vigigt efter min mening.
» a winner is you «
NaieraNaieraSkrevet 24/01-04 19:34 
kimmer>
der kan man jo bla. få en port af Shienryu samt en speciel PS2 udgave

Det siger du ikke? Kig lige min samling igennem ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 24/01-04 19:46 
Så synes jeg da det er sjovt, du ikke nævner PS2'en, fremfor Saturn'en :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 24/01-04 19:47 
I og for sig, var det jo ligemeget, hvad for en konsol med mange shooters jeg nævnede. På den anden side mener jeg, at Saturnen stadigvæk har flere gode shooters end PS2'en...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 24/01-04 20:05 
Tjaaaeee... det er vist en smagssag :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
fearless popcornfearless popc...Skrevet 24/01-04 20:22 
Ehm.. Er ikke så meget for PS.. Pga. joystikket.. Og bryder jeg mig bare generelt ik om den..
just plug it in.
SolaegSolaegSkrevet 24/01-04 20:48 
Så er Xbox da et godt valg, hvor du får harddisk til musik og savegames, rigtig gode online-muligheder og den bedste lyd og grafik.
KeenKeenSkrevet 24/01-04 22:55 
så skal du bare lige huske at købe Crimson Skies... (Genialt spil især online)
VictorVictorSkrevet 24/01-04 23:02 
Lige så god som GC. Må være grund nok for dig ;)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig