X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hoppe-rundt-på-gulvet-og-skråle CD


Svar
FourDFourDSkrevet 23/01-04 15:37, rettet 23/01-04 16:51 
Har i en CD som kan få jer til at hoppe rundt på gulvet og skråle med på sangene, mens i leger at kuglepennen du råber ind i er en mikrofon?
I så fald, så skriv det her!

Kan godt selv finde på at hoppe lalleglad rundt på gulvet mens jeg skriger med på RHCP's opsamlings cd, og Kashmir: Cruzential, og rocket brothers :)

Hva med jer?

EDIT: Tak til Griberg for en lille rettelse :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
dchangdchangSkrevet 23/01-04 15:39 
Af nyere ting er det nok The Strokes "Room On Fire". Den er jeg ret så hooked på.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
RitesRitesSkrevet 23/01-04 15:45 
Hvid Sjokolade har stadigvæk en *lignende* effekt på mig.
» a winner is you «
SolaegSolaegSkrevet 23/01-04 16:48 
WilliDaRappa >

Kan godt selv finde på at hoppe lalleglad rundt på gulvet mens jeg skriger med på RHPC's opsamlings cd og Kashmir: Cruzential, og rocket brothers :)

RHCP (<sådan)?

Jeg skråler nok mest med på RHCP og Robbie Williams.
DizzyDizzySkrevet 23/01-04 16:51 
Blues Brothers
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
solid snakesolid snakeSkrevet 23/01-04 16:55 
En ting får mig til at gå amok.
Det er når jeg drikker finsprit(97% alkohol kan købes i tyskland, Det blandes med cola eller hvad du kan finde(vingummi er kanon til at blande med)
Også når jeg gør det, høre jeg Red Warzawa verdens fedeste nazi band.... eller hvad de nu er. De spiller ihvertfald polsk skodrock.
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
Homer00Homer00Skrevet 23/01-04 16:58 
Ja, Red Warzawa er cool... Men polsk skod rock?
Must eat - So cheap...
FourDFourDSkrevet 23/01-04 17:28 
solid snake >
...verdens fedeste nazi band....

Nazi band???!??
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
DizzyDizzySkrevet 23/01-04 18:09 
Det hedder ironi.....og lidt for meget hash til tider ;-)
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
SquareSquareSkrevet 23/01-04 19:01, rettet 23/01-04 19:01 
De fleste af Superheroes's sange, kan få mig til at hoppe rundt på gulvet og skråle med :)
It's only a state of mind.
KeenKeenSkrevet 23/01-04 19:59, rettet 23/01-04 19:59 
KoRn's musik har da også en vis effekt :)
seebergseebergSkrevet 23/01-04 20:04, rettet 23/01-04 20:06 
dchang --> Jeg er så enig med dig!

Desuden kan jeg ikke lade være med at skråle med på alle blur sange ;P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
solid snakesolid snakeSkrevet 23/01-04 21:38 
Homer00 >
Ja, Red Warzawa er cool... Men polsk skod rock?

Polsk skod rock?
Det står i et af de først covers på deres cd.

Nazi band? fordi jeg var til en unplug koncert med Red Warzawa i Guf i KBH hvor der var en københavner der kaldte dem det fedeste Nazi band som sagt ironi.
Og det bedste af det hele jeg har det på video 45min unplug med Red Warzawa.

Her ser man lækre Jens rakke ned på Chriatian (big brother)
total fed koncert. bare spørg Le Roof
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
MadsMadsSkrevet 24/01-04 01:27, rettet 24/01-04 01:28 
Måske er det ikke lige noget jeg hopper rundt på gulvet over.

Men hver gang jeg sætter soundtracket fra 2001(EDIT: A Space Odyssey, for de langsomme) på, får jeg det somregel dårligt, der er simpelthen så mange følelser og humørsvingninger og de går direkte i kroppen. Det vender rundt på det hele, pulsen stiger, man får kuldegysninger og kroppen udfører nogle gange helt umotiverede bevægelser, hvis vi er ude i de rigtig ulækre toner.

Sjovt nok elsker jeg den følelse, og sætter tit albummet på når klokken har passeret 00:00.

Det eneste der mangler er filmens visuelle hypnotisk metaforiske følelses imperium af et bombardement, men så er det heldigt at man også bare kan sætte den på.

Har man selv lidt fantasi skal det siges, at albummet egner sig rigtig godt hvis man bare vil læne sig tilbage og falde ind i dybe filosofiske tanker langt væk fra omverdenen.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
KakarotKakarotSkrevet 25/01-04 17:51, rettet 25/01-04 18:02 
Eller prøv: Plastic Bertrand med Ca Plane Pour Moi..
Jeg får også mange filosofiske tanker til den sang.. :P
"It´s not the power of the first that wins the fight. It´s the power of the will behind it"
DommergaardDommergaardSkrevet 25/01-04 17:59, rettet 25/01-04 18:01 
OUTKAST - Speakerboxx/The Love Below og Jul På Vesterbro!! =D
RaGeRaGeSkrevet 25/01-04 17:59, rettet 25/01-04 18:01 
Barrett >
Måske er det ikke lige noget jeg hopper rundt på gulvet over.

Men hver gang jeg sætter soundtracket fra 2001(EDIT: A Space Odyssey, for de langsomme) på, får jeg det somregel dårligt, der er simpelthen så mange følelser og humørsvingninger og de går direkte i kroppen. Det vender rundt på det hele, pulsen stiger, man får kuldegysninger og kroppen udfører nogle gange helt umotiverede bevægelser, hvis vi er ude i de rigtig ulækre toner.

Sjovt nok elsker jeg den følelse, og sætter tit albummet på når klokken har passeret 00:00.

Det eneste der mangler er filmens visuelle hypnotisk metaforiske følelses imperium af et bombardement, men så er det heldigt at man også bare kan sætte den på.

Har man selv lidt fantasi skal det siges, at albummet egner sig rigtig godt hvis man bare vil læne sig tilbage og falde ind i dybe filosofiske tanker langt væk fra omverdenen.

Nu er det vel bare noget musik?.. Det lyder ligefrem som om, at du falder i en trance tilstand eller i ekstase ;)
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RaGeRaGeSkrevet 25/01-04 18:07, rettet 25/01-04 18:15 
Jeg bliver selv vild i skralden, når jeg hører noget System Of A Down eller Bushido (Outro Feat. Sahira).
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
SaturinoXSaturinoXSkrevet 25/01-04 18:49 
Bushido,Kim Larsen.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
fearless popcornfearless popc...Skrevet 25/01-04 19:04, rettet 25/01-04 19:09 
Fatman Scoop - Be Faithful (Kan ikke få nok af den!)

P.O.D. - Alive (Den kan jeg næsten heller ikke få nok af;))

Arh..Der var lige en mer.. The Offspring - Kids aight allrigt
just plug it in.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 25/01-04 19:25 
Slipknot: People = shit.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
CoreCoreSkrevet 25/01-04 20:26, rettet 25/01-04 20:31 
Alle KoRns 6 skiver, Ill Niño's 2 og Disturbed's 2 er klart de skiver jeg får smadret mest i min hytte til lige for tiden...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 26/01-04 14:13 
det skulle da lige være the thrills 'so much for the city', yeah yeah yeahs 'fever to tell' og the darkness 'permission to land'. så er jeg i hvertfald på dansegulvet! ;)

/dd
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
RitesRitesSkrevet 26/01-04 14:50, rettet 26/01-04 14:50 
ICP - The Wraith resulterede da også lige i det ;)
(Juggalo Homies, to be precise)
» a winner is you «
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/01-04 15:18 
Deftones - White Pony
Slipknot - Iowa

Sidstnævnte høres også altid når jeg bliver sat til at lave huslige pligter (støvsugning), da musikken så ganske glimrende afspejler min sindsstemning.
(...)
CoreCoreSkrevet 26/01-04 18:07 
White Pony er også en SVEEDIG skive, kan dog ikke lige forestille mig at hoppe helt vildt meget til den...:D
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/01-04 18:36 
Pjat med dig ;)
(...)
CoreCoreSkrevet 26/01-04 19:48 
Den er da så'n lidt mere melankolsk og ked af det end hoppevenlig, nej jeg tror den er bedre til at sidde og kigge ud i regnvejret med et dødt blik i øjnene mens man fælder en lille tåre til. Lige med undtagelse af Knife party som jo har en sekvens der også er god til at se hvor hårdt man kan klemme om sine boller med begge hænder.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
MarcusMarcusSkrevet 26/01-04 19:55 
Bliver også semi trist når jeg hører Kid A med radiohead, så derfor er Optimistic nok min yndlingssang på cd'en fordi den får en til at blive lidt gladere igen. Men den cd lever jeg mig også helt ind i.

Af musik jeg ellers får lyst til at tromme på benene og spille luft guitar til:
The Strokes - Is This It og delvist også White Stripes

Af musik som jeg ikke kan blive træt af at høre for tiden:
Air - La femme D'argent
yokanabsteryokanabsterSkrevet 26/01-04 20:04, rettet 26/01-04 20:05 
Jeg er total hooked på heavy metal og punk for tiden, så mettalicas Enter Sandman eller Anti Flags stars and stripes får mig til at gå helt berserk...(Har lige sprunget min ipod phones :( ... :)
soon the world will be one big computer
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/01-04 20:20, rettet 26/01-04 22:17 
Core >
Den er da så'n lidt mere melankolsk og ked af det end hoppevenlig

Generelt set har du nok ret, men der er da også et par sange hvor man, hvis ikke hoppe (hvilket, indrømmet, ikke er noget jeg dyrker så meget), ihvertfald kan spille lidt luft guitar/trommer whatever til ;) Bl.a. er der Elite, Korea, Change og slutningen af Pink Maggit.

Men ok, White Pony er nok ikke det bedste eksempel. Det meste musik jeg hører er nok bare ikke "hoppe-venligt", så jeg valgte den i mangel af bedre :)
(...)
CoreCoreSkrevet 26/01-04 20:40 
Oz lige meget, det er et konge-album uanset hvordan man skaber sig når man hører den (syntes også specielt godt om Passenger, Keenan har en kanon-stemme)...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/01-04 22:16 
Helt enig med dig.
(...)
HardballerHardballerSkrevet 26/01-04 22:24 
Techno!!!!
seebergseebergSkrevet 26/01-04 22:33 
Slipknot - Spit it Out, kan også få mig til at gå fuldstændig baserk!
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig