X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Profil-Samling


Svar
CoreCoreSkrevet 22/01-04 20:27 
Hvorfor kan jeg ikke oprette min pc i min samling inde i min profil ? Hvad gør jeg galt ?
MVH
Core
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KeenKeenSkrevet 22/01-04 20:28, rettet 22/01-04 20:28 
det kan man ikke (det er nok heller ikke meningen eftersom dette er et konsolforum...)
CoreCoreSkrevet 22/01-04 20:37 
Det tænkte jeg også i starten, men når man nu kan oprette sine pc-spil...
Og hvis du går ind i samling, og klikker videre ind på "alle", så ser det da kikset ud at man står til at have X antal spil men 0 maskine...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KeenKeenSkrevet 22/01-04 20:43, rettet 22/01-04 20:44 
ja nu er det ikke mig der er webmaster her men jeg tror det ville blive lidt svært at lave det på en måde så det blev overskueligt i forhold til resten, men jeg forstår dig skam godt...
RJKRJKSkrevet 22/01-04 21:00 
Problemet er jo, at der ikke er en eller nogle få standard pc'ere, men at faktisk hver pc er unik. Derfor ville der skulle laves et eller andet specielt, før det kunne fungere ordentligt - og det har vi så ikke villet bruge tid på. Endnu i hvert fald...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CoreCoreSkrevet 22/01-04 21:43 
OK, tænkte nok at det var sådan noget i den retning der var grunden til det. Men lige et forslag så : man kunne jo bare inde i "hardware" tilføje de forskellige producenter (f.eks. Compac, Fujitsu-siemens, HP osv.) så ville den da i det mindste figurere i samlingen.
Men anyway, Tak for hjælpen! :D
MVH
Core
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 22/01-04 21:46 
Det ville selvfølgelig være en måde at gøre det på og det ender vi måske også med. Men jeg ved at nogle stadig ønsker vi laver det "rigtigt", så det skal lige besluttes først...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig