X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GBA Link Kabel


Svar
CoreCoreSkrevet 22/01-04 20:17 
Hej!
Nu har jeg købt mig et af de her famøse GBA-link-kabler til min cube, men jeg kan ikke få det til at fungere.
Det er muligvis mig der ikke har fanget hvad det egentlig går ud på, men når jeg sætter den til er den helt død, og når jeg surfer rundt i menuerne på de GBA-kompatible spil jeg har så er der ikke noget at se. Af GBA-kompatible spil til cube har jeg :
Legend of Zelda TWW, Sonic Adventure 2 : Battle & Rebel Strike.
Hvad gør jeg galt ? Kan man sætte den til selv om man er et stykke inde i spillet, eller skal den være med fra start af ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/01-04 20:20 
Er det et orig. Nintendo-kabel, eller et Uorig.?

De orig. er for det meste, nok altid, det bedste.
CoreCoreSkrevet 22/01-04 20:26, rettet 22/01-04 20:37 
Nej, det er et uoriginalt, men burde det ikke virke bare lidt alligevel ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BobbeBobbeSkrevet 22/01-04 20:52 
Core >
Kan man sætte den til selv om man er et stykke inde i spillet, eller skal den være med fra start af ?

Det er ligegyldigt, har prøvet begge metoder, begge virker.
Spiller nu: Wii
bootsbootsSkrevet 22/01-04 20:57, rettet 22/01-04 21:05 
"Spilfiguren Chao er tilbage, hvilket burde være en glædelig nyhed for mange. Denne gang kan man endda overføre Chao til sin Game Boy Advance ved hjælp af et Game Boy Advance-kabel." Det er hvad du kan bruge kablet til i Sonic Adventure 2... Hvis man også har Sonic Adv. kan man vist også noget mere; men jeg er ikke sikker. Jeg kan ikke huske det, og gider ikke finde manualen frem...

Zelda:
Tilslut din Game Boy Advance
Hvis du har en Game Boy Advance og et kabel, kan du koble din GBA til GameCuben (du behøver ingen GBA-spilkassette).
Ved hjælp af din eller din vens GBA, kan i samarbejde om, at klare eventyret. Når du har befriet Tingle fra fængslet på Windfall Island, får du en genstand der kaldes Tingle Tuner. For at bruge den, kobler du din GBA til GameCuben. Nu kan den spiller, der holder GBA'en, styre Tingle og følge Link på hans eventyr.
Noget af det Tingle kan gøre, er:
• Afsløre hemmeligheder - Der er ting som kun Tingle kan finde. Med Tingles hjælp, kan i udforske hver centimeter af grotterne i jagten på rupees, skattekister m.m.
• Give ledetråde - Tingle har masser af information og tips, som han kan give Link for at hjælpe ham med, at løse puzzles, styre vejret m.m. Hvis du nogensinde kører fast i spillet, kan du være sikker på, at Tingle kan hjælpe dig.
• Videregive genstande - Når det er allersværest, har Tingle en del esser oppe i ærmet. Han kan give dig liv og påfylde magi, og han kan beskytte dig mod fjentlige angreb for en kort bemærkning. Det koster ganske vist, men hellere det end dø!
• Lægge bomber - For en lille sum rupees kan Tingle placere bomber under genstande, som Link ikke kan passere. Han kan også smide bomber efter modstandere, uden de opdager det.
• Give et lift - Noget af det sejeste som Tingle kan, er at give Link et lift med en ballon. Hvis du ser en klippekant, der ligger uden for rækkevidde, kan du bede om et lift med ballonen.

Begge dele fundet på nintendo.dk; men du kan jo også bare læse din manual.... ;o)
CoreCoreSkrevet 22/01-04 21:39 
AHA! Så er det jo bare fordi at de figurer der bliver ført over på GBA'en ikke er med i spillet fra start af, i hverken Sonic eller Zelda er jeg nået til de steder hvor Tingle og Chao dukker op (har først lige fået begge to), og i Rebel strike er det kun i multiplayer den kan bruges åbenbart. Og i min manual står der intet om at det ikke skulle virke fra start af.
Tak allesammen !
MVH
Core
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig