X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lik-Sang


Svar
montequillamontequillaSkrevet 22/01-04 19:34 
Er der nogen der ved hvad det koster, at få sendt varer hjem fra Lik-Sang? jeg tænker på Told og Porto!
We Trust In You Epoch!
kimmerkimmerSkrevet 22/01-04 19:40 
Lige nu har de gratis forsendelse hvis man kun køber et enkelt spil. Told & er der ikke noget af....: Varen bliver sendt fra Hong Kong til deres tyske kontor og derfra videre - ret najs :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/01-04 19:44 
Mit Donkey Konga kom også hurtigt, fordi det gik via Tyskland, og derfor uden Told & Skat. God service :)
kimmerkimmerSkrevet 22/01-04 19:48 
Hvor meget skulle du betale i porto for det?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/01-04 19:52 
Kan jeg ikke huske, desværre :)

Måtte af med ca. 450,- ialt inkl. porto, så det var vel omkring 75-100 kr.
kimmerkimmerSkrevet 22/01-04 19:53 
Hvad?!? Med controller?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/01-04 19:57 
70$ er lig med 319.34 DKR med dagens kurs. Så det passer vist fint :)
kimmerkimmerSkrevet 22/01-04 19:58 
oki... så er det bare Liksangs valuta kurser der spalter
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/01-04 20:03 
Sorry, så forkert :( Kom til at vælge Australske USD ved på Valutakurser.dk. Så bliver det alligevel 410,-, men tror ikke, at det oversteg 500,- sammenlagt med porto.
kimmerkimmerSkrevet 22/01-04 20:07 
Hvis jeg skal have det tilsendt bliver det mindst 555kr
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/01-04 20:08 
2 min., prøver at at spørge min storebror, der bestilte det for mig.
JmogJmogSkrevet 22/01-04 23:12 
Det er desværre ikke hver gang de sender via tyskland. Mit Donkey Konga kom op på 780 kroner inklusiv fragt, told, moms og kurerfirmaets fortoldningsgebyr.
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 22/01-04 23:47 
Mit kostede 88$, har jeg lige fået at vide. Det er 515,- på Valutakurser.dk.
WehnerWehnerSkrevet 02/05-05 23:39, rettet 03/05-05 00:48 
Er det bare mig, eller skal man partout tilmelde sig deres nyhedsbrev, før man får lov at stille dem et spørgsmål?

Kommer brevet ofte, og er der nogen, der har haft held med at framelde det igen?

Edit: Nevermind - det må være en fejl på deres side, for selv hvis jeg godtager at abonnere, får jeg stadig en "Some required information is missing or incomplete. Please correct your entries and try again." besked. Alle felter er udfyldt. Prøver igen i morgen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
IrisIrisSkrevet 25/06-05 18:25 
Jeg brugte søgefunktionen og fandt denne tråd - håber I kan hjælpe mig.

Lige nu og her har jeg desperat brug for Meteos til min Nintendo DS og jeg har ikke lyst til at vente indtil slutningen af september, på en europæisk udgivelse.

Jeg har aldrig prøvet at importere et spil før, men føler mig tryg ved Lik-Sang's side, da det hele står på dansk osv.

Meteos (US/NTSC udgave) koster ca. 370,- KR, og jeg er som sagt meget opsat på at få det så hurtigt som muligt. Derfor: Hvor hurtigt har man sit spil, hvis man vælger den forsendelses-metode hvor forsendelsen er gratis?

Det er meget tæt på at jeg er villig til at vælge f.eks DHL eller UPS, og så betale hvad det koster for at få spillet i løbet af 3 dage. Hvilket selskab bør jeg evt. vælge her? DHL eller UPS?
I'm selling these fine leather jackets
Michael_Michael_Skrevet 25/06-05 19:54 
Hvis det er US versionen du er interesseret i, er den ca. $20 billigere hos Play-Asia (de har den mærkeligt nok 1 uge senere). Play-Asia er også en anelse bedre at handle med, synes jeg.

Den "langsomme" fragtmetode er mellem 2 og 7 dage uanset du vælger LS el. PA.
NaieraNaieraSkrevet 26/06-05 02:11, rettet 26/06-05 02:12 
Videogamesplus.ca burde også overvejes. Jeg har ikke gidet tjekke priserne, men de er ofte meget hurtige til at sende. Tager altid under en uge. Kurér-firmaer er stærkt overkill når det kommer til spil alene.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
IrisIrisSkrevet 27/06-05 17:45 
Joh, det er vel "lidt" overkill at bruge kurér firma til kun ét spil, men det er Meteos vi snakker om ;-)

Uha hvor glæder jeg mig til at spille det snart.
I'm selling these fine leather jackets
IrisIrisSkrevet 28/06-05 15:50 
Lige en ting til: Bringer DHL pakker ud i weekenden - altså om lørdagen? Om søndagen gør de vel ikke, eller...?

Bringer kurér firmaer i det hele taget ud i weekenderne?

Freaking hell - 500,- for at kunne spille Meteos i løbet af 3 dage, men I don't care....hæ hæ.
I'm selling these fine leather jackets
Michael_Michael_Skrevet 28/06-05 15:55 
Det er ikke det værd, og faren for at blive ramt af import-told og skat stiger betydeligt med kurérpost. De fleste kurérfirmaer oplyser efterhånden alt til told og skat.
IrisIrisSkrevet 28/06-05 16:10 
Jeg har bestilt ved Lik-Sang's europæiske side, og der står der følgende:

"All orders shipped within the European Union, no extra duties and taxes or hidden costs."

Så kommer der vel ikke ekstra omkostninger ud af det?
I'm selling these fine leather jackets
Michael_Michael_Skrevet 28/06-05 16:27 
Nej, så burde du have betalt told og skat allerede.
IrisIrisSkrevet 01/07-05 18:02 
Idag kom mit Meteos så, og det spil er simpelthen sublimt!

Jeg kan næsten ikke få armene ned igen, over den genialitet hvormed det er konstrueret.

Mesterligt.

Det næste spil jeg snupper fra Lik-Sang, det bliver Kirby: Canvas Curse. Af en eller anden grund, så har Nintendo valgt at udgive det i Europa engang i Oktober(!) Det har jeg da slet ikke lyst til at gå og vente på.
I'm selling these fine leather jackets
NaieraNaieraSkrevet 01/07-05 19:56 
Velkommen til konsolspillenes verden?

Selvom der ikke skal konverteres spil (med hensyn til NTSC -> PAL) når det foregår på håndholdte konsoller, tager det så godt som altid længere tid før vi får spillene herovre.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
IrisIrisSkrevet 01/07-05 22:33 
Jeg er udemærket klar over, at Europa får spillene senere - det tror jeg alle ved - men at vente helt til Oktober med et håndholdt spil, som ikke skal oversættes (det er jo allerede ude i en US version), det hænger ikke sammen.

Men det er Nintendo, og sådan har de altid gjort.
I'm selling these fine leather jackets
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig