X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Far Cry demoen indeholder en virus?


Svar
RaGeRaGeSkrevet 22/01-04 18:42, rettet 22/01-04 18:45 
Fik en meddelelse fra mit anti virus program, at den havde fundet en trojan virus, da startede FarCry, som jeg har hentet fra fileplanet.com. Jeg ville gerne høre, om andre har oplevet samme problem? Første gang jeg ikke opdagede virusen og ville starte spillet, da lukkede den bare min computer ned og genstartede det hele, så jeg kunne ikke spille det.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 22/01-04 19:42 
Sjovt nok er du ikke den første der klager over at nogle fileplanet downloads kan indeholde trojans. Disse burde dog ikke konflikte med dit system på nogen måde, da de svjv fungerer som en bagdør for hackere?

Jeg har selv hentet min version af demoen på Dailyrush og har ikke registreret nogen virus. Dog genstartede min maskine da jeg ville loade et spil, men dertil skal det også siges at jeg lige havde spillet en time med min cpu overclocket fra 2,4 til 2,8......kan jo nok være derfor.
I win, you loose
HardballerHardballerSkrevet 22/01-04 19:59 
En time! Det burde den da nok kunne klare..
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 22/01-04 20:42 
Hvad ved jeg?.... jeg fortalte blot hvad der skete. Det skal selvfølgelig nævnes at GPU'en også var overclocket, så det er nok en kombination ;)
I win, you loose
HardballerHardballerSkrevet 22/01-04 20:46 
Skrev du også før :) men burde ikke genstarte efter kun 1 time.. :)
tastasSkrevet 22/01-04 21:03, rettet 22/01-04 21:03 
Hvis han har clocket både GPU'en og CPU'en, og giver dem alt hvad de kan trække kan det da godt tænkes at spanden er lukket ned pga. varme.
Hvis kølignen vel og mærke ikke har været helt optimal ;)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig