X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Farvel Lamborgini?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 25/03-03 18:09, rettet 25/03-03 18:13 
EA har tilsyneladende købt Rage's Lamborgini, men istedetfor at holdet fra
Rage færdiggør spillet, så dropper EA helt spillet til Xbox, og bruger nu
istedetfor licensen til et PS2 spil ! *LOL*

Demoen af Lamborgini, som man kunne spille, hvis man købte det officielle
Xbox blad, var FREMRAGENDE, men resten af spillet får vi nok aldrig at se,
da EA vil droppe det hele, og lave et generisk PS2 spil.

Ingen Lamborgini på Xbox Live.....koden virkede og fungererede fint hos
Rage......men istedetfor et lamt EA produkt på PS2, i splitscreen med
slowdown.

Absurd, men åbenbart sandt.

Nå....men Project Gotham Racing 2 og Midtown Madness 3, dulmer vel smerten.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
SolaegSolaegSkrevet 25/03-03 18:18 
Det er virkelig uheldigt, men som sagt får vi andre biltitler der ser lovende ud. Kan EA bare ikke lide Xbox?
ComradeComradeSkrevet 25/03-03 18:35 
Er fand*** ved at være træt af de folk hos EA! Det kan de sq ikke tillade sig!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
JinkJinkSkrevet 25/03-03 20:22 
Har du et link?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 25/03-03 20:26 
nej nej nej

Jeg har netop siddet og spillet den demo fra OXM og tænkt: "det spil skal bare komme ud"

Man kunne virkelig mærke at det havde super potentiale - f*** de uslinge fra EA.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
GreaseballGreaseballSkrevet 25/03-03 21:01 
Griberg >
Det er virkelig uheldigt, men som sagt får vi andre biltitler der ser lovende ud. Kan EA bare ikke lide Xbox?

EA kan ikke lide andet end PS2, det virker mange gange sådan, se bare på "Need for speed: HP2" porten til Xbox og Gamecube, det samme skulle hvis også sagen med "Lord of the ring:TTT"(ifølge en amerikansk anmeldelse)Men på den ande side "James Bond: NF" fungere godt på alle tre.
RJKRJKSkrevet 25/03-03 21:37 
Ud fra den tankegang må alle andre jo så hade PS2...?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 25/03-03 22:01 
Og det er der jo også grund til...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/03-03 22:04 
Noooooooo..... Det er til dato det sjoveste bilspil jeg har prøvet og det var en af de spil der havde størst potentiale på Live:(

Men det var et fact at Rage ville gå ned! jeg håber virkelig Blair vil støtte Peter Molyneuxs forslag oma t regeringen vil finasere engelske spiludviklere som rage!

Så er Team SAS også droppet ikke??:(

Stor tab for Xbox.... Stort sejr for PS2....

Jeg har altid haded EA.... Jeg ved ikke hvad der er værst... Alle deres latterlige små The sims udviklere eller deres utagelig køb af supergode licenes som loTR, Harry potter og james bond, og laver crapspil ud af dem:(
Well crucify the insincere tonight...
ComradeComradeSkrevet 25/03-03 22:10 
Kunne ikke være mere enig, desværre..
Engang kunne jo godt li' dem, men bestemt ikke nu pga. den opførsel overfor Xboxen.. :/

Tilgiver dem aldrig da de overtog James Bond, og lavede et mildest talt crap spil!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/03-03 22:29 
Ja, var Rare ikke tvunget til at smide deres licenes??

Sådan et stort spring fra Goldeneye til Tomorrow never dies gjorde virkelig ondt:(
Well crucify the insincere tonight...
ComradeComradeSkrevet 25/03-03 22:52 
Mener nu de sprang Tomorrow never dies over, og lavede The World is not enough. :)
Men det er jo lige meget i denne sammenhæng!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
RJKRJKSkrevet 25/03-03 22:58 
EA gav vel bare flere penge for Bond-licensen. Så simpelt er det.

Og EA lavede både spil over TND og TWINE.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ValkyrieValkyrieSkrevet 25/03-03 23:53 
Sandt sandt RJK..... Som dine ord er altid er, men er pointen ikke her at EA meget sjælnt laver et spil vi alle virkelig kan sætte os ned og konstatere omkrig... Dette spil er godt!

Vær 4 spil der bliver spillet i verdenen kommer fra EA! Det siger noget om deres markedspolitik.... ¨

Det virker som om at EA udelukket appalere til Mainstreamgamerne der aldrig har set et gamingwebsite, og tror en PS2 er det samme som Nintendo.. Så er det vel ok, men jeg bryder mig bare ikke om at set fra en hardcore gamers synspunkt at spillene er så forfærdlige og mangler så meget... Fik en tåre i øjet da jeg så LoTR.... Det kunne have været så godt:(
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 25/03-03 23:55, rettet 25/03-03 23:56 
Jeg taler skam ikke (upassende) godt om EA...

Om man så selv har lagt op til at fortjene det andetsteds, skal man bare ikke lastes for noget, som man ikke har gjort...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig