X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fire Fighter F.D.18.


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 22/01-04 17:02, rettet 24/01-04 01:08 
Hey, alle drenges drøm! :/, jeg kan huske at der var et andet brandmands spil til snes engang, det var ret godt, det her ser også ret godt ud.

Fire Fighter F.D.1 direct dl
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
kimmerkimmerSkrevet 22/01-04 17:04 
Sad faktisk lige og kiggede på det... måske skulle man købe det... :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Danny SallingDanny SallingSkrevet 23/01-04 05:34 
Damn det ser sgu fedt ud mand! Hvor kan man se screens af det SNES brandmand spil henne?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
MadsMadsSkrevet 24/01-04 00:31 
Star Soldier >
jeg kan huske at der var et andet brandmands spil til snes engang, det var ret godt, det her ser også ret godt ud.

Jeg kan også huske det brandmandsspil til SNES, husker man gik rundt i en stor bygning hvor der var brande rundt omkring som man, sjovt nok, skulle slukke. Det er faktisk ikke længe siden jeg fandt ud af hvad det hed, men nu har jeg glemt det igen :/

Kan dog huske at det var rimelig dyrt på eBay.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
Per SPer SSkrevet 24/01-04 00:43 
Kan det være The Firemen (Jap) som Le Roof har i sin SNES samling?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Star SoldierStar SoldierSkrevet 24/01-04 00:47, rettet 24/01-04 00:47 
He he, du var hurtig, var lige ved at poste et link til det (ja det er det).

Firemen
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
Le RoofLe RoofSkrevet 24/01-04 01:04, rettet 24/01-04 01:17 
Kan også huske at jeg læste en anmeldelse af The Firemen i CVG for ca. 10 år siden (93%), men eftersom at jeg aldrig hørte mere om det (det kom jo ligesom ikke længere end Japan), glemte jeg det lidt igen.

For en 3 - 4 år siden kom jeg så i tanker om det igen, og fandt det (efter meget lang tids søgen) på eBay.
Fandt i min "research" forresten ud af at der også er lavet en 2'er til PSX. Men udover det har jeg haft lidt svært ved at finde noget info om det...

EDIT: The Firemen (SFC) ER forresten et meget gennemført og unikt lille spil, som jeg varmt kan anbefale. En overset lille perle :)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
MadsMadsSkrevet 24/01-04 01:14 
Det er da også rigtigt, jeg spillede jo netop Le Roofs eksemplar til et træf i Silkeborg. Klassespil.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
ChronoChronoSkrevet 24/01-04 08:38 
Hey, det har jeg da forresten også spillet engang. Fedt spil, men så vidt jeg husker ikke særligt langt.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Star SoldierStar SoldierSkrevet 14/02-04 21:20 
De går da helt amok med brandmands spil, har det måske noget med 911 at gøre? (selvom de 2 spil ikke har noget med det at gøre), det kunne være at de startede med at lave dem efter det skete, in memory of... blah blah, brave blah blah...

Sakurazaka Shouboutai, "Sakura Hill Fire Brigade"
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 14/02-04 23:25 
det kan være man skulle investere i det? :)
kimmerkimmerSkrevet 15/02-04 04:36 
Er allerede forudbestilt :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig